Gå til innhold

P910i eller S700i?

Machz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste unike ved S700i er designet og skjermen.

P910i er bedre på minnekortstøtte og symbian. Symbian åpner for mange muligheter for "utbygging" av funksjonalitet, noe S700i ikke har.

S700i er etter min mening utrolig overpriset. Den tilbyr dog det meste som går ann, med vekt på bra kamera (den har 1,3 mp mens P910i har 0,3 mp) og sykt god skjerm. Den er imidlertid stor, og som nevnt, dyr.

Lenke til kommentar
arehei: S700i har series60?, mens P910i har Uiq.

hva er kravene dine til en telefon da? det er det som vil danne utgangspunkt for hvilken du burde ta ;)

Ehrm, nei. S700i har ikke Series 60. Series 60 er Nokia's grensesnitt på Nokia sine Symbian baserte telefoner.

S700i har samme menysystem som K700i. Det har dessverre ikke noe navn, som er meg bekjent. Men er et bedre menysystem enn Series 60 synes jeg.

Lenke til kommentar

hva er kravene dine til en telefon da? det er det som vil danne utgangspunkt for hvilken du burde ta ;)

Ehrm, nei. S700i har ikke Series 60. Series 60 er Nokia's grensesnitt på Nokia sine Symbian baserte telefoner.

S700i har samme menysystem som K700i. Det har dessverre ikke noe navn, som er meg bekjent. Men er et bedre menysystem enn Series 60 synes jeg.

tørr minne på at jeg satte ? for en grunn :roll:

Lenke til kommentar

S700i har ikke Series 60 (Symbian)

S700i er overpriset til tusen, derfor er den noen steder dyrere enn p910i... Jeg ville valgt P910i...

Ja på på en butikk jeg var på (husker ikke navn) koster S700i 1000 kr mer enn P910i :no: S700i var også omtalt som ''verdens mest proffe telefon'' :lol:

Tilbake til topic: Jeg ville helt klart valgt P910i fordi den har symbian, touchscreen, Qwerty tastatur, og støtte for 1 GB minnekort.

Eneste fordelen ved S700i er kameraet og at den er mindre.

-Dragon

Endret av *Dragon*
Lenke til kommentar

Men som sagt en må jo velge selv. Du kan jo ikke spørre naboen om hvilken bil som er fetest og kjøpe etter hans mening. Du må også spørre deg om du trenger Symbian og dette fancy tastaturet 9x0 serien kommer med. Gjør du ikke det får du jo et dødelig fett design i S700i'en.

Lenke til kommentar
[kuttet]

Eneste fordelen ved S700i er kameraet og at den er mindre.

-Dragon

Omg Omg Omg....

Er den mindre.?

Nei Nei skjønner du trenger noe sterkere briller trossalt at du mener S700 er mindre? Når man åpner tastaturen/nederste delen er den jo 2 ganger STØRRE!

Jeg ville helt klart valgt P910i da den er "proffere" en S700i.

Da den har touchscreen og symbian har du 1000000-vis av muligheter med den.

Men smaken er som baken. :dribble:

Lenke til kommentar
Er den mindre.?

Nei Nei skjønner du trenger noe sterkere briller trossalt at du mener S700 er mindre? Når man åpner tastaturen/nederste delen er den jo 2 ganger STØRRE!

Hvis du mener at en mobil blir større når den åpnes tror jeg du skal tenke deg litt om, istedetfor å si at andre bør skaffe seg bedre briller.

Melk tar like stor plass i en tallerken som en kartong..

Lenke til kommentar

altså,

foldet så er S700i mindre enn P910i, og ca like tykk.

utbrettet er det faktisk ikke så store forskjellen heller (da er tastaturet på p910i brettet ut)

S700i har også radio,1,3mp kamera,video lys og jevnt over er den bedre som kamera mobil enn P910i. (dette er personlig mening, så ikke heng meg for det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...