posse Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Jo den der er kopiert fra guiden Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jo den der er kopiert fra guiden Nesten iallefall Han har gjort noe med grillen, og gjort spoileren litt høyere. Det er den eneste forskjellen jeg kan se fra den som ligger på siden. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Lyktene er flyttet ned, sammen med grillen. Noe som heller ikke er vist i giuden. Noe som ikke er gjort på guiden, så det er to helt forskjelige ting Endret 30. oktober 2004 av haddis Lenke til kommentar
posse Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Ja men da er det greit noen andre som har modds liggende? Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Haddis, jeg må bare pirke litt... Jeg vet ikke om du ser det på din skjerm, men der du har fjerna logoen på grillen ser man tydelig på min skjerm svarte "penselstrøk", jeg vet ikke om kanskje grillen er svart på din skjerm, men beklager, skulle bare pirke litt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hehe...jau, jeg ser det her på skole pc'en....skjermen jeg har hjemme er ganske mørk... Men det må fikses når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå