Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den store PS tråden

posse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drev en del med det før når jeg først begynte med PS..

Eneste bildet jeg fant på nettet akkurat nå var dette (selv om det ikke er gjort allverden med det).

Btw; Det hadde kanskje gjort seg om folk skrev hva de hadde gjort med bilen.

Golfen..

(Senka, bytta felger, blå baklykt, tatt vekk dørhåndtak)

Lenke til kommentar

Må bare spørre jeg..! Lager dere utsendet til bilene i paintshop? Virker litt kult. Har brukt paintshop og fotoshop veldig mye, men dette ser ikke alt for lett ut hvis man ikke kan det??

Åssen funke dette da?

Endret av Leffy
Lenke til kommentar
Må bare spørre jeg..! Lager dere utsendet til bilene i paintshop? Virker litt kult. Har brukt paintshop og fotoshop veldig mye, men dette ser ikke alt for lett ut hvis man ikke kan det??

Åssen funke dette da?

Du kan jo lese en guide ;) PM meg så sender jeg over en god en. Der vi tar sikte på soting av ruter/lykter osv,senking,lakking osv..

Lenke til kommentar

Å takk....du reddet nettopp livet mitt...:p Har sitti og slita med den engelske versionen!!!!!

Hehe, np..

Øvelse gjør mester..

Anbefaler www.bilforumet.net (gå til PhotoShop-delen) om du vil ha skikkelig feedback osv.. Der finnes det en del folk som har rimelig mye peiling..

Jepp... sitter der også da jeg sitter med PS. Men jeg suger så jævli..... hehe... Får det ikke til ordentlig asså... Ikke bra, men øvelse gjør mester har jeg hørt men je blir så forbanna da jeg ikke får det til med en gang... har ikke så veldig bra tålmodighet da det gjelder sånn pirk arbeid. hehe...

Syns det egentlig står litt bedre forklart på den engelske versjonen enn den norske. Bruker de begge to... ;)

Endret av Leffy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...