posse Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Heisann folkens Noen som driver og modder i PS? Slenger ut url til min mod som er min første i PS Kommentarer? Mod av bilen Reglene er lette de: 1. Ikke legg ut store bilder 2: Må være selv produsert 3:Hold dere til topic Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Drev en del med det før når jeg først begynte med PS.. Eneste bildet jeg fant på nettet akkurat nå var dette (selv om det ikke er gjort allverden med det). Btw; Det hadde kanskje gjort seg om folk skrev hva de hadde gjort med bilen. Golfen.. (Senka, bytta felger, blå baklykt, tatt vekk dørhåndtak) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Audi Yaris Golfen til Marvil vi dreiv og modda bilen i so3 engang? Det er vell dem jeg har lagt ut på nett... Har vell ei mappe med rundt 30 bilder jeg har moddet, skal se om jeg kan få lagt de ut en dag Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Audi Yaris Golfen til Marvil vi dreiv og modda bilen i so3 engang? Hehe, det stemmer vel.. Og jeg tar vel ikke helt feil om det er bilen til Anette, den Audien øverst..? Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Må bare spørre jeg..! Lager dere utsendet til bilene i paintshop? Virker litt kult. Har brukt paintshop og fotoshop veldig mye, men dette ser ikke alt for lett ut hvis man ikke kan det?? Åssen funke dette da? Endret 26. oktober 2004 av Leffy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Audi Yaris Golfen til Marvil vi dreiv og modda bilen i so3 engang? Hehe, det stemmer vel.. Og jeg tar vel ikke helt feil om det er bilen til Anette, den Audien øverst..? Stemmer det Lenke til kommentar
posse Skrevet 26. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2004 Må bare spørre jeg..! Lager dere utsendet til bilene i paintshop? Virker litt kult. Har brukt paintshop og fotoshop veldig mye, men dette ser ikke alt for lett ut hvis man ikke kan det?? Åssen funke dette da? Du kan jo lese en guide PM meg så sender jeg over en god en. Der vi tar sikte på soting av ruter/lykter osv,senking,lakking osv.. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Dette er den første og eneste bilen jeg har modda, så den er ikke så veldig pen.. EDIT: legger ved originalen Endret 26. oktober 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) Norsk Guide.. Å takk....du reddet nettopp livet mitt... Har sitti og slita med den engelske versionen!!!!! Også lurte jeg på: Denne lasso tool'n.. går det ann og lage rette linjer med den? Blir så veldig ugjevnt..... så og si umulig? Endret 26. oktober 2004 av Leffy Lenke til kommentar
posse Skrevet 28. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2004 det går det vettu.. bruk polygon lasso Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 det går det vettu.. bruk polygon lasso Jess.... leste det på et annet sted! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Norsk Guide.. Å takk....du reddet nettopp livet mitt... Har sitti og slita med den engelske versionen!!!!! Hehe, np.. Øvelse gjør mester.. Anbefaler www.bilforumet.net (gå til PhotoShop-delen) om du vil ha skikkelig feedback osv.. Der finnes det en del folk som har rimelig mye peiling.. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Norsk Guide.. Å takk....du reddet nettopp livet mitt... Har sitti og slita med den engelske versionen!!!!! Hehe, np.. Øvelse gjør mester.. Anbefaler www.bilforumet.net (gå til PhotoShop-delen) om du vil ha skikkelig feedback osv.. Der finnes det en del folk som har rimelig mye peiling.. Jepp... sitter der også da jeg sitter med PS. Men jeg suger så jævli..... hehe... Får det ikke til ordentlig asså... Ikke bra, men øvelse gjør mester har jeg hørt men je blir så forbanna da jeg ikke får det til med en gang... har ikke så veldig bra tålmodighet da det gjelder sånn pirk arbeid. hehe... Syns det egentlig står litt bedre forklart på den engelske versjonen enn den norske. Bruker de begge to... Endret 29. oktober 2004 av Leffy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 En engelsk versjon er klart best...om en bruker engelsk versjon av ps Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) En liten mod jeg gjore for 5 min siden Endret 30. oktober 2004 av haddis Lenke til kommentar
sf-R Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Den "modden" er vel heller tatt fra guiden, som er posta lengre opp? :-/ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Den "modden" er vel heller tatt fra guiden, som er posta lengre opp? :-/ nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå