Mads-b Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Nå som min XP installasjon kryper opp mot 5 GB, er det på tide å slette litt av hvert. Så praktisk som jeg er, har jeg en egen partisjon med KUN windows, ingenting annet. Jeg har slettet alt som har med temp å gjøre, men er det noen som vet om windows installerer noe "søppel" under installering av office og SP 2? Har hørt at mapper som begynner med $ er slettbare, men kan noe annet uviktig slettes? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 absolutt ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kan jo alltids ta turen til "add/remove programs" og fjerne litt småtteri som vet hva er, men aldri bruker. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Har gjort det... Lurte bare på om noen visste om noen filer som bare ligger og tar plass.. Gamle SP filer for eksempel. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 har du såå liten hard disk plass eller? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Ja, ikke le av HD plassen min.. har to harddisker: 6 GB og 40 GB Lenke til kommentar
Montag Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Kanskje en ide å slette gamle sys restore points. Gjorde det selv forleden og fikk frigjort nesten 3 GB. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Hva er det? Hvordan ser de ut? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ta og gjerne en titt på Making your windows folder smaller! , for å fjerne max av det som er mulig. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) For å slette gamle systemgjenopprettingspunkt: høyreklikk på My computer, velg Egenskaper, velg systemgjenoppretting. Ved å slå av systemgjenoppretting, sletter du alle de gamle syspktene. Aktiver deretter, hvis du vil kjøre sys restore på ditt system. For mer om sys restore, se her Endret 25. oktober 2004 av Montag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå