jacomo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Driver å lager en ny side atter en gang...Før brukte jeg rammer, men det orker jeg ikke mer. Nå har jeg prøvd meg på Iframes, og synes det har fungert greit, men ikke nå. Jeg har laget en meny i Fireworks(pop-meny) som er vertikal med menyer som popper ut på høyre siden. Fikk satt inn banner, midt bilde og denne menyen, og vips..Da kommer de pop up menyene under den Iframe greia...HVORDAN får jeg det til å virke? jeg er ingen slik ein kode ekspert, så jeg må ha det inn med Teskje( + at jeg er blond...) Kan noen hjelpe meg Endret 24. oktober 2004 av blacktower Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 tror du må legge ut siden for å vise oss hva som er galt, jeg hadde hvertfall vanskelig med og se dfet for meg! ellers vil jeg bare si at jeg verken liker fireworks eller frames/iframes.. prøv og lær deg css, mye bra man kan gjøre med det! holder på og lære meg det selv i disse dager.. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå