rc-halv Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hei! Leste for ei stund siden at de anbefalte å ikke innstallere SP2 enda, siden den slet med trådløse nettverk. Er dette fikset nå eller? Sånn at jeg ikke blir plaget når jeg innstallerer SP2? Har nemlig trådløst nettverk.. Og er det noe annet jeg burde passe meg for med SP2?? Takker for raske og gode svar! Lenke til kommentar
atrax Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har en laptop i huset som kobles til resten av nettverket via et trådløst aksesspunkt. Har ikke hatt noen problemer så langt. Lenke til kommentar
rc-halv Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Har også en bærbar som får nett via en trådløs router.. Men hvor lenge kan man vente med å innstallere SP2?? Har hørt endel stygt om det.. og vil ikke ha det ennå.. Lenke til kommentar
smh Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Eg har 3 laptoper i leiligheten som alle kjører over trådløst. Kjører og trådløst på 7 laptoper på jobb. Alle har SP2 installert. Hadde litt trøbbel med WEB kryptering, men gjekk inn og skreiv nøkkelen inn manuelt i oppsettet, så var alt ok Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Sitter på bærbar her hjjemme nåe jeg... trådløs tilkobling og sp2. Har egentlig ikke hatt noen problemer..bare en bitte liten feil en gang. Fikk opp to trådløse ikoner på oppgavelinjen, men når jeg restarta var det som før igjen.. ett ikon Jeg fikk sp2 på automatiske oppdateringer i windows. Har hørt at dette er det beste siden man da bare innstallerer akkurat det man trenger til sin pc. er ellers svært fornøyd med sp2 jeg... Bedre sikkerhet blandt annet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå