co2 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) jaja, spillte CS:Source på på Superserver.no 1 CS Source Banen var dust og vi tapte konstant, jeg sparte opp til en para og storma rett på, uten å ha flasha Se hva jeg sa før jeg storma :!: Totalt EID verste er, jeg gjorde det på 1,5 sek!!!!11111!!one!!!!111! Endret 24. oktober 2004 av co2 Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Og hva intresserer dette oss? Gå heller å post i gledesbrudd hvis det er så viktig... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Og hva intresserer dette oss? Gå heller å post i gledesbrudd hvis det er så viktig... Gå heller å post i søppel om du ikke har noe fornuftig å si -Må bage beklage at det er en ganske meningsløs post, men ser ikke ut som det er noe liv på CS forume Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Tja, dette bekrefter at CSS ikke krever skills. Fritt fram for alle. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Ikke for å skryte eller noe, men jeg lå ofte på toppen i gamle CS, og nå også. Folk er like n00b nå som før, men må innrømme at våpnene er altfor gode, men det er ganske greit å kunne bruke de andre våpnene istedefor Colt og AK hele veien. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Flyttes Skryteposter hører heime i Gledesutbrudd, ikkje blant seriøse poster. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 konge jævla bra, hehe... roper kamikaze og dreper alle sammen Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 nå har jeg bare prøvd CS:S BETA. Og der var PARAen bragt tilbake til nye høyder. PARAen var jo skremmende bra. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 der og da ja, men ligger på 50-150 Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 (endret) AAAAAAH jeg spyr av gamle CS. Jeg ville ikke tatt i det med to filerte grytekluter innsausa i en cocktail av brannhemmende multesyltetøy, eggedosis og nuggattiboks-saft om jeg så fikk Nicole Kidman sin nippler servert på en krom-designa piknik-tallerken ... Og folk som roper "wææææaau bajs shit omfg plz" pga. en liten pray'n spray får jeg også en ekkel liten følelse i magen av. Men CS:Source skal bli andre boller. Gleder meg vilt til det der. Edit: Unnskyld det lille pubertale utbruddet. Har døgna da skjønner dere! Endret 26. oktober 2004 av SkyMarshall Lenke til kommentar
EJN Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg ville heller rørt Castle Strike enn å få et par brystvorter servert på fat. (Du sa bare CS, regner med at du mente Castle Strike.) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 bwaaahhahahaahh! :!: Nice! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg ville heller rørt Castle Strike enn å få et par brystvorter servert på fat. (Du sa bare CS, regner med at du mente Castle Strike.) Ja selvfølgelig mente jeg Castle Strike!!! Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg ville heller rørt Castle Strike enn å få et par brystvorter servert på fat. (Du sa bare CS, regner med at du mente Castle Strike.) Ja selvfølgelig mente jeg Castle Strike!!! [bilde] :!: :!: LOL!! jeg dør nesten på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå