HolgerL Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Nå er jeg temmelig lei de evneveike idiotene som bruker stor forbokstav i hytt og pine. Det er sannelig mentalt fraværende å holde på slik etter førskolealder. Jeg ser fram til den dagen de skal prestere på mer formelle arenaer. Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Og hva står så i signaturen din... Intelligence is Power Hmm, skal vel være liten p der? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Og når man først er i gang: ORDDELING!!! Vi har IKKE orddeling i Norge, det har dem i England og USA. Det heter IKKE "sannsynlig vis", det heter "sannsynligvis" Kan nevne eksempler i massevis, blir like irritert hver gang jeg ser slike dumme feil. Orddeling gjør enkelte setninger totalt uforståelige å lese. Er håpløst når folk ikke klarer å bruke enkel norsk for å få frem budskapet sitt. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Og hva står så i signaturen din... Intelligence is Power Hmm, skal vel være liten p der? Det er med vilje. Endret 24. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Og når man først er i gang: ORDDELING!!! Vi har IKKE orddeling i Norge, det har dem i England og USA. Det heter IKKE "sannsynlig vis", det heter "sannsynligvis" Kan nevne eksempler i massevis, blir like irritert hver gang jeg ser slike dumme feil. Orddeling gjør enkelte setninger totalt uforståelige å lese. Er håpløst når folk ikke klarer å bruke enkel norsk for å få frem budskapet sitt. Helt enig, orddeling ser grusomt ut. /Me som gir Playmofetish og holgerludvigsen en sjokolade kake. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Stor bosktav eller liten. Samufnnet er fullt av små feil, noen dog strøre enn andre. Men jeg mener besetmt at vi allrede har en tråd der vi ergrer oss over gramtaikse feil i formuet. Bare dere legger god vilja (orddleing foklens) er det fatkisk fullt mulig å lese hva en annen bruker skirver. Det er utrloig hva hjernen kan oppftate av rare ordsammenestninger uten at dere reager nenvverdig mye. Før denne tråden utivkler seg, så stegner jeg denne. Dere har allede deres tr¨d hvor dette diksuteres. Derfor Denne Tråden Stegnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg