Gå til innhold

Lese NTFS partisjoner fra DOS

Anbefalte innlegg

Går det an å lese NTFS partisjoner med en boot diskett?

Har prøvd readntfs som er et program som er lett tilgjengelig på nettet, men jeg kunne kun kopiere filer fra harddisk til diskett.

Jeg har problemer med Windows XP pro.

Jeg aktiverte ikke windows eksemplaret etter at jeg hadde reinnstallert det og nå funker ikke noe som helst. Når jeg starter XP på vanlig måte får jeg en melding om at windows må aktiveres. Når jeg så trykker "ja" for aktiverting, skjer ingenting og jeg kommer tilbake til windows login.

Tenke jeg skulle prøve å laste ned en fil ved navnet "winlogon.exe" med en annen dato sånn at Windows tror at jeg enda har noen dager igjen på å aktivere.

Jeg får kun tilgang til XP i sikkerhetsmodus og der går det ikke an å aktivere Windows.

PS: Jeg har en fullt lovlig kopi av Windows XP Pro.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men dette programmet er det samme som jeg prøvde før og som ikke funka.

Vel det funka, men jeg fikk ikke til å kopiere en fil fra ntfs-harddisken min og til et annet sted på samme disk. Litt merkelig, menmen...

Men nå har jeg forresten fucka hele greiern. Har kødda med registeret og nå kommer jeg ikke engang inn på sikkerhetsmodus..

Så jeg må vel sikker installere hele greiern på nytt.

Lenke til kommentar

Men dette programmet er det samme som jeg prøvde før og som ikke funka.

Vel det funka, men jeg fikk ikke til å kopiere en fil fra ntfs-harddisken min og til et annet sted på samme disk. Litt merkelig, menmen...

Men nå har jeg forresten fucka hele greiern. Har kødda med registeret og nå kommer jeg ikke engang inn på sikkerhetsmodus..

Så jeg må vel sikker installere hele greiern på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...