BoSJo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Hei. Kan se på windowsmobile.no at man kun kan få tilgang til ROM/andre opdateringer hvis en telefon er kjøpt igjennom en forhandler som handler ved Dangaard, dette sjekkes med IMEI koden. <citat> Det er kun QTEK 2020 med gyldig IMEI nummer fra Dangaard som vil få tilgang til den oppdaterte ROMen. Hvis ditt IMEI nummer ikke blir godkjent eller du får Country ID Errror send en e-post til [email protected] </citat> På windowsmobile.no (her) skrives der at Qtek 9090 først er tilgjengelig i Desember. Jeg kan da se at telebutikken.no( her) har over 50 stk. på lager. Jeg kan se på windowsmobile.no (her) at telebutikken står som forhandler, men det er i Hordaland. Hvis de har Qtek 9090 i Oslo, ville jeg drat og kjøpt meg en i morgen.......men kan jeg da vere sikker på at den kommer fra dangaard, eller anderledes sagt, kan jeg vere sikker på at jeg kan få opdateringer fra dangaard når nu telebutikken står som forhandler på windowsmobile.no hvis det skulle gå galt, kan jeg da få disse opdateringer fra et andet sted?? Endret 24. oktober 2004 av BoSJo Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Det går sikkert ann å spørre når du er i butikken om det er dangaard som har levert desse telefonene eller ikkje. Då faktura og "innkjøpssystemet" viser kva leverandør telefonene kom frå. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå