AndersT2 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Fikk en ide når jeg så på noen bilder av stygge kabinetter. Hvis man monterte en vifte som blåste inn på CPU fra baksiden, da må selvfølgelig viften liggen utenpå kabinettet. Hvordan ville dette hjelpe på kjølingen? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 På baksiden av hk? ser ikke for meg helt hva du tenker her. Men sett slik jeg tror du mener det så ville det ikke hjulpet stort. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Tviler på at det vil gi noe bra effekt BTW. Feilpostet... (luftkjøling...) Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) riktig, bak HK. den siden blir jo ikke kjølt ned til vanlig, og jeg kjenner selv at kabinettet mitt er minimalt varmere der CPU sitter enn ellers. Hadde vært kult å prøve, har dessverre ikke sjangsen selv, har kun dette ene kabinettet. EDIT: FLYTTET SELV, laget ny hos Overklokking - Kjøling Luft. Så ikke svar her Endret 24. oktober 2004 av AndersT2 Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tja, kan vel hende at det hjelper litt.. Men tror ikke du får tjent så mange gradene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå