H_Bozz Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 ikke no examen i år heller :grin:DDDDDD Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Pokker! Fikk nettopp vite at jeg kom opp i både Matte (1MX) og Elektronikk, går grunnkurs Elektro (TAF). Det var jaggumeg teit. Ikke gøy i det hele tatt. Sliter med matta :sad: Lenke til kommentar
Space_Shoot Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 No examene på meg i år :grin: Lenke til kommentar
xthal Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 heldiggriser, kom opp i NORSK :sad: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Matte 2mx her - nesten hele matteklassen kom opp... For min del har jeg aldri vært oppe før! Lenke til kommentar
Profeten Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Ahh... Jeg slapp!! Herlig! Håper det går like bra på muntlig da... Lenke til kommentar
Petterbw Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 hva er dette for en holdning? liker dere ikke eksamen? for de som svarte ja kan dere gå å henge dere. jeg slapp jeg å, derfor digger det meg når andre kommer opp i masse rart:) men mundlig gjenstår, håper ikke jeg kommer opp i matte (da er det ingen som får høre fra meg igjen) til alle som kom opp i no: HAHAHAHAHAHAHA!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå