Gå til innhold

6800LE-half life 2?

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok. har et 9600xt fra før og kunne kjøre cs:s betaen uten lagg på beste grafikk. kan det hende hl2 går fint på medium da?

Jeg er ganske sikker på at du vil kunne kjøre Half-Life 2 på medium med dette kortet. Uansett er ATI anbefalt fremfor Nvidia i dette spillet.

Lenke til kommentar
ok. har et 9600xt fra før og kunne kjøre cs:s betaen uten lagg på beste grafikk. kan det hende hl2 går fint på medium da?

Jeg er ganske sikker på at du vil kunne kjøre Half-Life 2 på medium med dette kortet. Uansett er ATI anbefalt fremfor Nvidia i dette spillet.

men det vet ingen før spillet faktisk kommer ut.... :whistle:

Lenke til kommentar

Du trenger ikke å kjøpe en 6800LE, med mindre du har pengene, og ikke noe bedre å bruke dem på. 9600XT tilsvarer et 9500 Pro, og jeg får 60 FPS i stresstesten med mitt 9500 Pro, med 1024x768 oppløsning, og alle grafiske innstillinger på medium (ikke AA/AF).

Med en 9600XT er vel så viktig at du har en CPU med en rating som tilsvarer minst 2,0 GHz, samt 512 MB RAM, slik at minimum FPS ikke faller under 15.

Lenke til kommentar
for å si det sånn, 6800LE med alle pipene åpne, yter likt med GT kortene, skal godt gjøres at du ikke får spillt hl2 med ganske god grafikk da..

Men mer vil man vite den tid hl2 er ute, when ever that is

Hvilket merke vil være det beste for å softmodde til GT-versjon av LE-kortene...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...