theDurkan Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har prøvd å finne ut hvordan jeg kan få hw.no på mobilen. En sa wap.begin.no. Jeg prøvde, men det står at det er noe feil med siden, så den kan ikke vises. En kompis sa til meg at hans t630 heller ikek greri det, siden telefonen ikke har nok minne for å holde på infoen, men det høres rart ut. Jeg har 33 mb fri plass på telefonen. Men selve ideeen høres syk ut. Men så; er det andre k700 brukere her med samme problem, eller er det noe rart med siden/min telefon? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) wap.begin.no er ikke en wapside, men en vanlig html-side. Det er imidlertid ENKEL html, som blant annet Nokia har støtte for. Dersom ikke SE har støtte for html må jeg nesten le litt... (mulig det er begin.no sin feil...) (fungerte fint på min 6600 for øvrig) Endret 24. oktober 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Funker helt fint på min K700, selv om siden blir alt for bred for skjermen. Er ikke den mest avanserte browseren som følger med K700 akkurat. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 wap.begin.no er ikke en wapside, men en vanlig html-side. Det er imidlertid ENKEL html, som blant annet Nokia har støtte for. Dersom ikke SE har støtte for html må jeg nesten le litt... (mulig det er begin.no sin feil...) (fungerte fint på min 6600 for øvrig) De har da html støtte. Funker flott med andre sider. Men begin.no er jo ikke bare hw.no sine nyheter. Det jeg er ute etter. Og gamer.no samt programmer.mno, men ikke amobil og akam osv... Ingen måte å få det slik at hw.no sine nyheter kan legges direkte inn på min wap side uten at jeg trenger å gjøre noe? Jeg har en samleside med linker, og endel ting jeg bruker på nett ofte, for å spare tid og penger, og da en link til hw.no nyheter i egen database hadde vært greit. JEg har ingen planer om å publisere det for andre og ta allæren for det. Kun privat bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå