Gå til innhold

Forskjell(er) mellom k700 og k500?

TT88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
K500 har vel ikke blåtann?

K700 har større skjerm,mye mer internminne, og ifølge prisguiden lengre standbytid..

Etter det jeg leste har de nøyaktig like lang standbytid og taletid. Hos komplett skriver de også at k500 har bluetooth.

Lenke til kommentar
Hos komplett skriver de også at k500 har bluetooth.

Da har komplett feil.

De skriver det ikke i kategorien sammen med "trådløst grensesnitt" men de skriver det indirekte i kategorien "skjermindikatorer".

Skjermindikatorer:

Dempet ringesignal, avledningsindikator, digitalur, GPRS indikator, indikator for tapte telefonsamtaler, Bluetooth indikator, ringeklokkeindikator, IR port indikator, aktiv profilikon, signalstyrke, tekstmelding venter, talemelding venter, tastaturlås, batterimåler.

Hvis du vil lese alt selv....

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302722&view=detailed

Lenke til kommentar

k500 har større skjerm, men lavere oppløsning, mindre internminne 11mb? ikke BT,dårligere kamera hvis jeg husker rett, så mere kornete ut på testen til amobil, den har vell ikke akkorat samme fungsjoner?, ikke radio. mere kommer jeg ikke på i farten.

Endret av Big-Boy
Lenke til kommentar

K500 har ikke BT, men du kan få BT add-on utstyr til den. Den har også 12mb minne. Kameraet på K500 og K700 er det samme, kun kamerasoftware som er forskjellig. Selv om K500 er laget i plastikk virker den veldig solid. tastene er også en del bedre på K500. ellers er det nesten samme mobil, med samme menyer etc....(da tenker jeg på det nye menysystemet til SE)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...