rfhagen Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hva slags program skal/kan jeg bruke til å lage/redigere filmer som jeg har laget på mitt videokamera? Kameraet er et Sony DCR-PC 109E. Redigere små mpeg film snutter som kan sendes med e-post o.l. Kom gjerne med forslag. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Kan jo prøve Windows Movie Maker, some følger med Windows. Lenke til kommentar
rfhagen Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 Takk for et raskt svar. Det programmet tenkte jeg ikke på. Har du prøvd det selv? Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har brukt windows movie maker flere ganger med OK resultat. kun med små-snutter da. Du finner dem her! Eneste problemet her er at programmet har til vane å henge seg opp litt ofte, derfor lagrer jeg ofte. Lagringsintervaller justerer du selv på Verktøy -> Alternativer -> Generelt. Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hei, du kunne nok "truffet" litt bedre forum (f.eks videoredigeringsforumet....) hvor det bl.a. finnes denne gode tråden om akkurat dette spørsmålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå