Garegaupa Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Lasta nett ned ei MIDI-fil som skulle vere eigna som ringetone på mobiltelefon. Eg overførte denne til min M65 ved hjelp av dertil eigna datakabel. Problemet er at når eg prøvar å spele av denne fila, får eg feilmeldinga "Avspillning feilet!", og så skjer det ikkje noko meir. Er det nokon som har peiling på kvifor dette skjer? Det einaste eg kan tenkje meg som kan vere problematisk er storleiken på fila (95,5 KB), elles skal format og alt anna vere i orden. Vonar nokon har ei løysing på dette. På førehand takk! Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Ser dette er en gammel post, men jeg tror jeg har samme problemet. Når jeg har overført midifiler til Nokia 6030 og forsøker å spille dem av får jeg bare melding om "fil ødelagt". Er det noen som vet hva problemet er? Ringetonene som er på telefonen fra før er .mid filer. Har det noe med for mange kanaler eller om det kanskje ikke er sp-midi format å gjøre? Må de konverteres? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå