DeXister Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hva skjer da jeg øker cpu voltage? den brukte til vanlig 1760 cirka.. jeg økte det til 1800 .. hva skjer da..? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Da gir du CPU mer volt, noe du pleier å gjøre når du klokker... CPU'n bilr gjerne litt varmere når du øker vCore. Lenke til kommentar
DeXister Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 (endret) Hvorfor øker man vcore.. hva slags effect har det.. gjør det sån at jeg kan øke FBS mer eller noe? Har en amd 1530mhz xp 1800 Har klokket det til 1569.8mhz 136FBS satt multiplier til 12x 13 eller noe men på CPU-Z viser det at den er bare 11.5 hmmz setter jeg mer opp så starter ikke windows pcen bare slår seg av SÅ satt jeg voltage til 1.825 Får ikke klokket mer.. alt klikker helt bare jeg setter opp 1 FBS til.. noe annet jeg kan gjøre? Og skal jeg egentlig øke multiplier eller sette det ned? Endret 24. oktober 2004 av DeXister Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Du må ikke ha så mye vCore! MP'n kan stå... Prøv deg fram med "deafult" vCore og så øker du FSB litt og litt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hva skjer da jeg øker cpu voltage? den brukte til vanlig 1760 cirka.. jeg økte det til 1800 .. hva skjer da..? Vcore er ikke noe du bør leke med uten at du vet hva du gjør. For høy spenning tar knekken på prosessoren. Du skal heller ikke øke vcore før PC-en er blitt ustabil pga for høy CPU-klokk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå