Shrike Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 hallo :razz: For en liten stund siden kjøpte jeg meg en TV, jeg har et uttak på rommet jeg allerede bruker til internet. Så, jeg kjøper en splitter... En til TV, en til internett, enkelt og greit. Men så har det seg slik at bildet på TV'en får dårlige signaler, så jeg hiver meg i kø på UPC's support telefon. Det viser seg at jeg har signaler som ligger "i grenseland" som det blir sagt av en hyggelig dame i enden av telefonen. Jeg får beskjed om at det kan komme en kar å se på problemet. Han kommer som avtalt, fikser litt på uttaket ( dette tar MAX 20 minutter ) og fliser avgårdet.. Jeg får en regning på 650 raske. Ettersom jeg kun har brukt tv uttaket til internet, og ikke TV, de har gjordt en dårlig jobb fra starten av (dette var installatøren som var hos meg enig i) er det da riktig at jeg skal betale denne regningen? -Shrike [ Denne Melding var redigert av: Shrike på 2002-05-21 23:29 ] Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 HVis det er hoveduttaket, så mener jeg klart nei - de har ikke levert den tjenesten du bestiller (bestilte, og har betalt for tidligere - og så lenge du ikke har fiklet med boksen eller gjort noe annet som kunne påvirke den så vil jeg anbefale deg til å sende noen ord til kundeservice om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå