halvardm Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Har sett to sider som har det. Tror det var den nye sida til PC og Palmekraft sida. Når du tok overbrød teksten på den siden så skiftet teksten farge uten at der var en link. Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
N* Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 p:hover ? går sikkert ikke i ie. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Det blir en eller annen bruk av :hover'en det ja.. Dessverre støtter ikke IE :hover på annet enn a-elementer (surprise, surprise!) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg tipper du finner svaret i CSSen til de sidene.. *trommevirvel* p { color: #777; font-size: 0.7em; line-height: 1.6; margin: 0 0 1.3em 0; height: auto !important; height: 1%; } p:hover { color: #444; } Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Kanskje også onmouseover i en span eller noe sånt? vet ikke jeg. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Kanskje også onmouseover i en span eller noe sånt? vet ikke jeg. Alt for mye for så lite, dessuten helt unødvendig. Skomaker: Sjekk posten til Marvil du, det kommer vel ganske greit frem der. At det ikke fungerer i IE, skal du ikke bry deg om. Jeg har ingenting i mot å gi brukere av skikkelige nettlesere en bedre opplevelse enn IE-brukere. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Ok, takker Håper det skjer visse forbedringer med IE7 ? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Om microsoft tar til vettet, så vil IE7 kunne bli en veldig bra nettleser - om MS retter opp "alle" feil med den gamle, samt legger til litt nye features. Microsoft har iallefall ressurser til å gjøre den bra! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Om microsoft tar til vettet, så vil IE7 kunne bli en veldig bra nettleser - om MS retter opp "alle" feil med den gamle, samt legger til litt nye features. Microsoft har iallefall ressurser til å gjøre den bra! ...men Bill Gates uttalte at de ikke kom til å gjøre store forandringer, unntatt bedre antispam-system. Triste saker. PoleCat: men det er mulig å gjøre det med onmouseover i span, slik at også IE-brukere for den opplevelsen? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) PoleCat: men det er mulig å gjøre det med onmouseover i span, slik at også IE-brukere for den opplevelsen? Nei, da må du eventuelt jukse litt og legge teksten inn i en a-tagg. <p><a href="#">Min tekst</a></p> p a{ color: #333; text-decoration: none; cursor: text; } p a:hover{ color: #666; } Forresten, du tenkte kanskje på <span onmouseover=""></span>? Endret 25. oktober 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå