The Crusher Skrevet 13. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Haha Minte meg om den ene gangren jeg snubla i trappa og mista laptopen rett ned... Merkelig nokk overlevde den i 2 timer etter krashet.. Lenke til kommentar
duser Skrevet 10. november 2010 Rapporter Del Skrevet 10. november 2010 he he kode poster men eg hadde vert oppe i 40-60 timar og gjekk i søvne med ein softgun som var moddifisert så hadde 600 skudd i magasine og og var dritkraftig elektrisk og skjøt vilt rund om kring og ødla vifte systeme til kamraten min som kostet han 7000 tusen herligt å betalle det tilbakerst men var på privat lan med 7-8 stykker. sorry for skrive feil Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Vifte-systemet? Uhm, i PCen? Eller synes han det var veldig varmt eller noe? 7000 i vifter var drøyt uansett hvordan du vrir og vender på det. Sånn, 46 120x120-vifter :/ Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 (endret) he he gode poster men eg hadde vert oppe i 40-60 timar og gjekk i søvne med ein softgun som var moddifisert så hadde 600 skudd i magasine og og var dritkraftig elektrisk og skjøt vilt rund om kring og ødla vifte systeme til kamraten min som kostet han 7000 tusen herligt å betalle det tilbakerst men var på privat lan med 7-8 stykker. sorry for skrive feil Uhm? Du gikk i søvne og skøyt irundt deg? Vifter til 7000 kroner?600 skudd i ett magasin? Den må du vise meg.. Endret 11. november 2010 av SnapShoot Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 he he gode poster men eg hadde vert oppe i 40-60 timar og gjekk i søvne med ein softgun som var moddifisert så hadde 600 skudd i magasine og og var dritkraftig elektrisk og skjøt vilt rund om kring og ødla vifte systeme til kamraten min som kostet han 7000 tusen herligt å betalle det tilbakerst men var på privat lan med 7-8 stykker. sorry for skrive feil Har selv en elektrisk softgun, en AEG. Selv om det finnes tønnemagasiner o.l for å holde 600 kuler, trenger man å rulle magasinet etter 50-200 kuler, alt etter som. Du gjorde dette i søvne? Du ødela ingen skjermer eller andre lettknuselige ting, men et viftesystem til "7000 tusen"? Ja, klart. Min største LAN-tabbe gjorde jeg på mitt første LAN. Tror jeg var 12 eller 13 og hadde fått lånt broren min sin PC da jeg ikke hadde egen selv. Denne PCn hadde vannkjøling, og den måtte manuelt skrues på, noe jeg glemte når jeg skrudde på PCn. Spilte i et par minutter før hele systemet låste seg og datamaskinen til slutt kortslutta. Satt lenge og lurte på hva det kunne være før jeg fant ut at det var masse vann i kabinettet. Jippi. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Har i grunn ikke gjort så mye dumt på lan. Det må vel ha vært da jeg glemte et par nødvendige kabler. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 he he gode poster men eg hadde vert oppe i 40-60 timar og gjekk i søvne med ein softgun som var moddifisert så hadde 600 skudd i magasine og og var dritkraftig elektrisk og skjøt vilt rund om kring og ødla vifte systeme til kamraten min som kostet han 7000 tusen herligt å betalle det tilbakerst men var på privat lan med 7-8 stykker. sorry for skrive feil Har selv en elektrisk softgun, en AEG. Selv om det finnes tønnemagasiner o.l for å holde 600 kuler, trenger man å rulle magasinet etter 50-200 kuler, alt etter som. Du gjorde dette i søvne? Du ødela ingen skjermer eller andre lettknuselige ting, men et viftesystem til "7000 tusen"? Ja, klart. Min største LAN-tabbe gjorde jeg på mitt første LAN. Tror jeg var 12 eller 13 og hadde fått lånt broren min sin PC da jeg ikke hadde egen selv. Denne PCn hadde vannkjøling, og den måtte manuelt skrues på, noe jeg glemte når jeg skrudde på PCn. Spilte i et par minutter før hele systemet låste seg og datamaskinen til slutt kortslutta. Satt lenge og lurte på hva det kunne være før jeg fant ut at det var masse vann i kabinettet. Jippi. :O hva sa broren din da? Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 han sa sikkert faen i helvette elns sikkert. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Ehm, om han brukte akrylblokker så kan han takke seg selv uansett Om det ikke var akryl så skal det godt gjøres å få hull noen plass som helst. En av mine verre tabber var da jeg satte 1/2 med smågodt inkl sjokolade oppå PCen min. Greit nok? Om jeg legger til faktoren en veldig effektiv radiator i toppen av kabinettet? Lenke til kommentar
duser Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 (endret) han hadde drit dyre vifter og heime snekkra kabinett så var dritt stort så var han sykt glad i den ene vifta hans som var på 400 mm vifte som knakk og hadde sykt med vifter. men i tileg har eg jo sefølgeligt putta snop i vitene mine og lagt en modifisert softgun som skyter sånne blåber kuler i snopp som eg skjøt ned web kammera som ble ødelagt som haugeli sa så hare eg ikkje peiling om eg ødla skjermer eller noe for det var den siste dagen på lanet og dei barre ledde Endret 11. november 2010 av duser Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 han hadde drit dyre vifter og heime snekkra kabinett så var dritt stort så var han sykt glad i den ene vifta hans som var på 400 mm vifte som knakk og hadde sykt med vifter. men i tileg har eg jo sefølgeligt putta snop i vitene mine og lagt en modifisert softgun som skyter sånne blåber kuler i snopp som eg skjøt ned web kammera som ble ødelagt som haugeli sa så hare eg ikkje peiling om eg ødla skjermer eller noe for det var den siste dagen på lanet og dei barre ledde Du skal lete lenge etter en 400mm vifte til 7000 kroner. 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 (endret) han hadde drit dyre vifter og heime snekkra kabinett så var dritt stort så var han sykt glad i den ene vifta hans som var på 400 mm vifte som knakk og hadde sykt med vifter. men i tileg har eg jo sefølgeligt putta snop i vitene mine og lagt en modifisert softgun som skyter sånne blåber kuler i snopp som eg skjøt ned web kammera som ble ødelagt som haugeli sa så hare eg ikkje peiling om eg ødla skjermer eller noe for det var den siste dagen på lanet og dei barre ledde Sikker på at du ikke finner opp alt dette? Endret 11. november 2010 av evenandreas 2 Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 :O hva sa broren din da? Ikke noe særlig egentlig. Crewet på LANet mente hovedkortet og cpuen var ødelagt, men han bytta bare ut et trådløst nettverkskort, så fungerte alt igjen Flaks. 1 Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Min største tabbe er at jeg drev på med to samtidig. La oss kalle dem Thomas og Morten. Vi bor ikke i samme kommune, men hadde møttes noen ganger. Jeg hadde ikke spurt så mye om hvor de gikk på skole eller noe. Da Thomas skulle sette opp LAN sammen med klassa si, så meldte jeg meg på. Da jeg snakka med Morten dagen etterpå sa han at han også hadde meldt seg på det LANet jeg skulle på. Noe som var veldig dumt for min del, for jeg var mest keen på Thomas, og hadde tenkt til å legge an på han denne helga. Da jeg prøvde å avlede at noe av dette skulle skje, fant jeg etter hvert ut at disse to gikk på skole sammen også. Heldigvis i forskjellig klasse, og på forskjellig trinn. Men lell... Jeg skal si den helga var pinlig. Herre min f***.. Haha... Å drive på med to samtidig? Kanskje. Å drive på med to samtidig som går på samme skole, og som skal møtes på lan? Bad idea.... Endret 11. november 2010 av triha 3 Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 11. november 2010 Rapporter Del Skrevet 11. november 2010 Karma's only a bitch if you are. 4 Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Største feilen var vel å ta med sucky laptop på TG10... var også på et lite vennelan en gang, med en som hadde verdens kipeste foreldre, så vi måtte legge oss kl. 12 -.- gikk også på jentedoen en gang på TG, men det ser jeg ikke på som en tabbe Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 16. november 2010 Rapporter Del Skrevet 16. november 2010 Største tabben var når kompisen var på LAN, dro til byen med (en totalt spilluinteressert jente), og kom tilbake med dama på LAN-et, som så ut som LAN pleier...dvs en kjeller med masse svette gutter, med pizzabokser og halvfulle colaflasker over alt... Hun dro rimelig kjapt. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 19. november 2010 Rapporter Del Skrevet 19. november 2010 Min største lantabbe skjedde nok siste natta på TG10.. Var riktignok ikke min "tabbe" da.. Satt der rolig og fredelig og spilte, og plutselig så knekker bordet i to deler... pga av 2 tullinger på andre siden av bordet som drev og jokket på hverandre Gikk ganske bra med sakene mine heldigvis, fikk redda skjermen som holdt på å gå rett i bakken, men min åpnede pakke med pulverkaffe som sto på bordet rant rett ned i pcen, hehe.. Heldigvis fikk jeg koblet ifra med engang og ristet ut det meste av kaffen før det satte seg overalt. Det var deg, ja! Haha, jeg og Martin808 satt rett bak deg. Holdt på å le oss i hjel Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 22. november 2010 Rapporter Del Skrevet 22. november 2010 Var på FredrikstadLAN for 2 uker siden. Glemte faktisk ingenting, utenom at jeg måtte spille med en Logitech LS1 mus Lenke til kommentar
Kaizerlol Skrevet 10. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2011 Glemte tannbørste på TG og alle butikkene var stengt pga helligdager. i partyshoppen solgte de selfølgelig tannkrem men ikke tannbørste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå