Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dine LAN-tabber! fortell fortell

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

he he kode poster men eg hadde vert oppe i 40-60 timar og gjekk i søvne med ein softgun som var moddifisert så hadde 600 skudd i magasine og og var dritkraftig elektrisk og skjøt vilt rund om kring og ødla vifte systeme til kamraten min som kostet han 7000 tusen herligt å betalle det tilbakerst men var på privat lan med 7-8 stykker.

sorry for skrive feil

Lenke til kommentar

he he gode poster men eg hadde vert  oppe i 40-60 timar og gjekk i søvne med ein softgun som var moddifisert så hadde 600 skudd i magasine og og var dritkraftig elektrisk og skjøt vilt rund om kring og ødla vifte systeme til kamraten min som kostet han 7000 tusen herligt å betalle det tilbakerst men var på privat lan med 7-8 stykker.

sorry for skrive feil

Uhm? Du gikk i søvne og skøyt irundt deg? Vifter til 7000 kroner?600 skudd i ett magasin? Den må du vise meg..

Endret av SnapShoot
Lenke til kommentar

he he gode poster men eg hadde vert oppe i 40-60 timar og gjekk i søvne med ein softgun som var moddifisert så hadde 600 skudd i magasine og og var dritkraftig elektrisk og skjøt vilt rund om kring og ødla vifte systeme til kamraten min som kostet han 7000 tusen herligt å betalle det tilbakerst men var på privat lan med 7-8 stykker.

sorry for skrive feil

Har selv en elektrisk softgun, en AEG. Selv om det finnes tønnemagasiner o.l for å holde 600 kuler, trenger man å rulle magasinet etter 50-200 kuler, alt etter som. Du gjorde dette i søvne?

Du ødela ingen skjermer eller andre lettknuselige ting, men et viftesystem til "7000 tusen"? Ja, klart.

Min største LAN-tabbe gjorde jeg på mitt første LAN. Tror jeg var 12 eller 13 og hadde fått lånt broren min sin PC da jeg ikke hadde egen selv. Denne PCn hadde vannkjøling, og den måtte manuelt skrues på, noe jeg glemte når jeg skrudde på PCn. Spilte i et par minutter før hele systemet låste seg og datamaskinen til slutt kortslutta. Satt lenge og lurte på hva det kunne være før jeg fant ut at det var masse vann i kabinettet. Jippi.

Lenke til kommentar

he he gode poster men eg hadde vert oppe i 40-60 timar og gjekk i søvne med ein softgun som var moddifisert så hadde 600 skudd i magasine og og var dritkraftig elektrisk og skjøt vilt rund om kring og ødla vifte systeme til kamraten min som kostet han 7000 tusen herligt å betalle det tilbakerst men var på privat lan med 7-8 stykker.

sorry for skrive feil

Har selv en elektrisk softgun, en AEG. Selv om det finnes tønnemagasiner o.l for å holde 600 kuler, trenger man å rulle magasinet etter 50-200 kuler, alt etter som. Du gjorde dette i søvne?

Du ødela ingen skjermer eller andre lettknuselige ting, men et viftesystem til "7000 tusen"? Ja, klart.

Min største LAN-tabbe gjorde jeg på mitt første LAN. Tror jeg var 12 eller 13 og hadde fått lånt broren min sin PC da jeg ikke hadde egen selv. Denne PCn hadde vannkjøling, og den måtte manuelt skrues på, noe jeg glemte når jeg skrudde på PCn. Spilte i et par minutter før hele systemet låste seg og datamaskinen til slutt kortslutta. Satt lenge og lurte på hva det kunne være før jeg fant ut at det var masse vann i kabinettet. Jippi.

:O hva sa broren din da?

Lenke til kommentar

Ehm, om han brukte akrylblokker så kan han takke seg selv uansett :) Om det ikke var akryl så skal det godt gjøres å få hull noen plass som helst.

En av mine verre tabber var da jeg satte 1/2 med smågodt inkl sjokolade oppå PCen min. Greit nok? Om jeg legger til faktoren en veldig effektiv radiator i toppen av kabinettet? :p

Lenke til kommentar

han hadde drit dyre vifter og heime snekkra kabinett så var dritt stort så var han sykt glad i den ene vifta hans som var på 400 mm vifte som knakk og hadde sykt med vifter.

men i tileg har eg jo sefølgeligt putta snop i vitene mine og lagt en modifisert softgun som skyter sånne blåber kuler i snopp som eg skjøt ned web kammera som ble ødelagt

som haugeli sa så hare eg ikkje peiling om eg ødla skjermer eller noe for det var den siste dagen på lanet og dei barre ledde

Endret av duser
Lenke til kommentar

han hadde drit dyre vifter og heime snekkra kabinett så var dritt stort så var han sykt glad i den ene vifta hans som var på 400 mm vifte som knakk og hadde sykt med vifter.

men i tileg har eg jo sefølgeligt putta snop i vitene mine og lagt en modifisert softgun som skyter sånne blåber kuler i snopp som eg skjøt ned web kammera som ble ødelagt

som haugeli sa så hare eg ikkje peiling om eg ødla skjermer eller noe for det var den siste dagen på lanet og dei barre ledde

Du skal lete lenge etter en 400mm vifte til 7000 kroner.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sikker på at du ikke finner opp alt dette?

Endret av evenandreas
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Min største tabbe er at jeg drev på med to samtidig. :whistle:

La oss kalle dem Thomas og Morten.

Vi bor ikke i samme kommune, men hadde møttes noen ganger. Jeg hadde ikke spurt så mye om hvor de gikk på skole eller noe.

Da Thomas skulle sette opp LAN sammen med klassa si, så meldte jeg meg på.

Da jeg snakka med Morten dagen etterpå sa han at han også hadde meldt seg på det LANet jeg skulle på. Noe som var veldig dumt for min del, for jeg var mest keen på Thomas, og hadde tenkt til å legge an på han denne helga.

Da jeg prøvde å avlede at noe av dette skulle skje, fant jeg etter hvert ut at disse to gikk på skole sammen også. Heldigvis i forskjellig klasse, og på forskjellig trinn. Men lell...

Jeg skal si den helga var pinlig. Herre min f***.. Haha...

Å drive på med to samtidig? Kanskje.

Å drive på med to samtidig som går på samme skole, og som skal møtes på lan? Bad idea.... :thumbdown::p

Endret av triha
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Min største lantabbe skjedde nok siste natta på TG10.. Var riktignok ikke min "tabbe" da..

Satt der rolig og fredelig og spilte, og plutselig så knekker bordet i to deler... pga av 2 tullinger på andre siden av bordet som drev og jokket på hverandre :dontgetit: Gikk ganske bra med sakene mine heldigvis, fikk redda skjermen som holdt på å gå rett i bakken, men min åpnede pakke med pulverkaffe som sto på bordet rant rett ned i pcen, hehe.. Heldigvis fikk jeg koblet ifra med engang og ristet ut det meste av kaffen før det satte seg overalt. :)

Det var deg, ja!

Haha, jeg og Martin808 satt rett bak deg. Holdt på å le oss i hjel :D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...