Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dine LAN-tabber! fortell fortell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, kom på enda en TG-tabbe.. Det var andre eller tredje dagen og jeg skulle gå og kaste noe søppel som hadde hopet seg opp på plassen min. Jeg regnet med at det sto svarte søppelkaser eller noe langs rekkene.. Så såklart putter jeg det oppi den første svarte søppelsekken jeg ser, som viser seg og være posen til en som sitter på enden av rekka, hvor han oppbevarer tingene sine, gjett om jeg ble litt flaut. :blush: Plukket det opp veldig fort, og sa beklager et par ganger før jeg småløp tilbake til plassen min :new_woot:

Endret av Dezulo
Lenke til kommentar

Sikkert 4-5 impuls lan som aldrig blir noe av, kan vel kalles for tappe?

Enten er det for liten/øsdelagt swith, ikke greie å få opp nettverk + at det alltid er en som prøver og sitte hele natten og fikse crack til Diablo 2. slutten av vært lan endte med: Da vet vi hva som må fikses til neste gang :) den gang alle mann satt med "kasse" skjermer, hadde mye moorro fordi da ^^

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har hatt 2 vennelan hjemme, men jeg kommer ikke til å ha noen flere.

Ender ALLTID opp med at jeg må rydde alt søppelet deres. I tillegg har de så å si 0 datakunnskaper (uten om å spille CS 1.6). Dermed er det jeg som må patche spill, installere ditt og datt pluss mye annet. Blir lei hele lanet da jo. I tillegg blir et par av de veldig gretne og sure så de ødelegger hele stemninga :p

Men når ting går som det skal, da er det digg! :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

For noen måneder siden var jeg på lan hos naboen. vi var 4 stykker, og så på slutten, så måtte jo min pc klikke helt, så jeg slo midt på tastaturet. Det knakk med en gang, og 2 deler hang sammen i den greia inni der. Flaks det bare var ett eksternt tastatur som var koblet til laptopen, for da kunne jeg spille litt mer med det innebygde tastaturet :p

Lenke til kommentar

haha, kom på noe som skjedde på et venne-LAN vi arrangerte for ca 8 år siden. Han som bodde der hadde stukket på trening, lørdags formiddag, så skulle en av de andre steke pizza. Så klarte han å skru på kokeplatene istede for stekeovnen. På akkurat den kokeplaten han satt på, stod det et svææært spann med proteinpulver. Det endte opp med at dette til slutt satt fyr, og røyklagte hele huset. De to som satt i stuen, åpen løsning fra kjøkken og stue, var så opptatt av gaming, at de ikke så røyk eller luktet noe. Jeg som sov oppe, våknet av dette! Lukten drit og røyk over alt.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tok med meg en stasjonær med ødelagt harddisk, ikke så veldig artig når jeg må låne en skole bærbar (Vi lånte et klasserom på skolen) heldigvis kjørte den Cs :new_woot:

Det går jo ganske fort å skifte harddisk, og installere os. :D

Er forøvrig lenge siden jeg har vært på lan. Men husker engang at jeg forsov meg til cs compoen, kom akkuratt i tide, drit trøtt i tryne. Digg ^^

Lenke til kommentar

Jeg tok med meg en stasjonær med ødelagt harddisk, ikke så veldig artig når jeg må låne en skole bærbar (Vi lånte et klasserom på skolen) heldigvis kjørte den Cs :new_woot:

Det går jo ganske fort å skifte harddisk, og installere os. :D

Er forøvrig lenge siden jeg har vært på lan. Men husker engang at jeg forsov meg til cs compoen, kom akkuratt i tide, drit trøtt i tryne. Digg ^^

Problemet var at jeg ikke hadde med meg en ekstra hdd :p Skal på lan om en uke så da tar jeg med meg 2 1 TB disker. :p

Endret av evenandreas
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hahaha, kan huske mitt aller første LAN party, husket jeg kom med PCen til lanet, fikk utdelt min plass. Så når jeg skulle sette opp PCen for første gang til et netverk så hadde ikke hovedkortet noe LAN tilkobling... (ingen PC kunskaper den gang nei. :p)

Det tok litt over 1 dag før jeg fikk noen kjente å sette inn et netverkskort så jeg kunne sette meg ned å spille noe som helst, så hadde jeg heller ingen LAN spill den gangen.

Noen vennlige kompiser av meg fikk laget til CS 1.2-1.4 husker ikke vilken verson det var den gangen men etter 3-4 feilet installasjoner så var jeg inne! jippi! :D

Og nå er det jeg som gir andre folk på et LAN hjelp for å sette opp PCen, installere og Patche. "The Irony" ;)

Endret av Shelfen
Lenke til kommentar

Kun Modem tilkobling tror jeg ja.

+ Dette var rundt 8-9 år siden.

Var noe annet også som skjedde på det lanet, siden jeg brukte trådløs mus og tastatur så hadde noen gått inn på frekvensen å begyndte å override min mus. så begyndte de å slette noe tull fra PCen min...

Jeg trodde noen hacket meg! uten noen form for oppkobling til et nettværk. hahaha

Så var der en opplevelse for livet når jeg hostet LAN for ca 3-4 år tilbake.

Så satt vi i et tomt hus som min far var medeiger til å lanet sammen med rundt 10-11 stk, men som sagt så blir det veldig mye søppel av dette.

rundt en 2-3 Sorte søppelposer stod ved dør åpningen. Så var dette rundt midten av Lanet og der stod noen utenfor huset og ventett og ventett. Jeg var kanskje den eneste som la merke til der sto noen utenfor, så jeg spurte gutta om de viste hvem det var, så ropte en at det var Jehovas vitne av ren morro.

Så gikk jeg ut å snakket med mannen i døren, å han sa det var Jehovas vitne!...

Skal tro hva den mannen tengte når han så et bombenedslag av et inngangsparti med søppel og sko og mye hyling, banning og brøling som kom av LANet.

Han hadde til og med seg en liten sønn på 6-7år som var i følge...

Fikk et flygeblad om noe jesus og bibel preik, haha.

ååå det var mye som skjedde i det huset! :D

En gang så låste noen seg inne på Toalettet å måtte sitte der i nesten 3 timer, fordi nøkkelen kjørte døren i vranglås. Så måtte jeg finne noe å åpne døren med, til slutt fant jeg en pinnsett som jeg bendte og fikk pirka opp låsen med.

En annen gang så hadde noen smurt en som sov med skokrem på overlippa. Ikke lenge etter så gikk han rundt i alle rom å sa det lukta Jevla på kjøkkenet, stua, gangen og soverommet. Ble mye latter etter han tok seg på overlippa å fikk noe sort på fingrene. :w00t:

Endret av Shelfen
Lenke til kommentar

Jeg husker engang da kompisen var hjemme alene en helg. jeg, og pr andre tok med PC til han for å nerde foran PC.

Da alle PC var koplet opp, og alle var klare for litt LAN så tok kompisen fram Whiskey flaska, mens han andre tok fram hasj. Endte med at vi drakk oss full og god, også dro vi på byen og kom ikke hjem igjen før 3-4 tiden og røykte litt nattings og sov langt ut på dagen.

Dagen derpå var noen sporløs borte, mens andre fortsatt sov. Det ble ikke mye LAN den helga for å si det sånn.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg husker engang da kompisen var hjemme alene en helg. jeg, og pr andre tok med PC til han for å nerde foran PC.

Da alle PC var koplet opp, og alle var klare for litt LAN så tok kompisen fram Whiskey flaska, mens han andre tok fram hasj. Endte med at vi drakk oss full og god, også dro vi på byen og kom ikke hjem igjen før 3-4 tiden og røykte litt nattings og sov langt ut på dagen.

Dagen derpå var noen sporløs borte, mens andre fortsatt sov. Det ble ikke mye LAN den helga for å si det sånn.

haha eid :p

jeg greide engang å tryne i trappa med 6 pizzar på et brett, alle pizzaene landet med toppen ned:(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...