Reacto Skrevet 30. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2010 Haha, fail. Jeg og noen kompiser hadde Lan i en svær garasje. De andre var ikke så hardcore, men jeg og en annen satt og gamet utover natta. Når jeg så gikk for å legge meg lot jeg kompisen min låne pcen siden jeg hadde dlet SC2 beta. Det var visst tydeligvis ikke smart. Når jeg våknet opp utover dagen så jeg at han faktisk satt og spilte fortsatt. Ble så mye for han at han gikk hjem den dagen. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Paa TG brukte jeg vel 7-8 timer foer jeg fikk satt opp en PC. Det var kjipt. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Paa TG brukte jeg vel 7-8 timer foer jeg fikk satt opp en PC. Det var kjipt. Hvorfor det? Noe ala det jeg opplevde? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Pluyselig funket ikke skjermkortet paa den ene pcn, mine hyllebyggemedarbeidere tok ikke noe ansvar, samt at jeg laante bort drillen min til Team 24 hele tiden. Saa brukte vel 4 timer paa aa komme meg inn aa sette opp hylla. Ogsaa hadde jeg en del PC -problemer. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Du har også problemer med språket på tastaturet ditt, ser jeg. :!: Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 1. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2010 Største LAN tabben min må være og sovne heile tiden under en compo (finalen) Det var ikke akkurat så veldig populært når jeg begynte å snorke... for og så våkne igjen og igjen av en venn som slår meg i skulderen at jeg må spille. Verste er at jeg var laget beste spiller og vant finalen med kameratene selv om jeg sov sikkert halvparten av tiden i finalen, Har man feber, kvalme og lite søvn klare man som regel sove uansett Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Største LAN tabben min må være og sovne heile tiden under en compo (finalen) Det var ikke akkurat så veldig populært når jeg begynte å snorke... for og så våkne igjen og igjen av en venn som slår meg i skulderen at jeg må spille. Verste er at jeg var laget beste spiller og vant finalen med kameratene selv om jeg sov sikkert halvparten av tiden i finalen, Har man feber, kvalme og lite søvn klare man som regel sove uansett Haha. Hvilket spill er det snakk om? Har ingen spesielle LAN-Tabber. Eneste jeg kan komme på er at jeg tok med et dårlig alt for tynt og jævligt liggeunderlag på tg. Endte med vond rygg/nakke noen dager etterpå. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Har ingen spesielle LAN-Tabber. Eneste jeg kan komme på er at jeg tok med et dårlig alt for tynt og jævligt liggeunderlag på tg. Endte med vond rygg/nakke noen dager etterpå. Tok med en stor oppblåsbar dobbelseng på TG jeg Etter hvert kom det fremmede folk og la seg med meg, men det var i grunn bare koselig. Endret 7. juli 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Hehe, nei det var CS 1.6 vi spilte. Var såpass ute å kjøre at jeg har ingen hukommelse av kampen. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Har ingen spesielle LAN-Tabber. Eneste jeg kan komme på er at jeg tok med et dårlig alt for tynt og jævligt liggeunderlag på tg. Endte med vond rygg/nakke noen dager etterpå. Tok med en stor oppblåsbar dobbelseng på TG jeg Etter hvert kom det fremmede folk og la seg med meg, men det var i grunn bare koselig. :!: Noen jenter? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 10. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2010 De to siste nattene sov jeg med ei venninne. Vi hadde det koselig, lå og spiste vonde burgere drakk brus og småkoste litt. Plutselig hopper det en fremmed fyr opp i senga.(Fant ut senere at dette var Martin404 fra forumet ) og begynner å gi meg massasje. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Så vi hadde LAN i et sånt uthus. se for deg en koje med 4 senger, masse stoler/sofaer og bord pluss 15 personer som sitter nesten oppå hverandre. Dem har da en do der, som det bokstavelig bare er i rommet med noen planker rundt, så det er nesten totalt åpent. en setter seg på denne doen så hører du *SPLOSJ**promp promp**SPLOSJ!*. Akkurat hva du trenger når du nesten er kvalm på alt mulig anna fra før av.. 2 Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg hadde et lite ps3 lan hos meg en gang. Så var det en person som skulle komme litt senere, han visste ikke hvor jeg bodde så vi møtte han på veien. Når vi møtte han, så fant vi ut at han ikke hadde med seg ps3, han hadde bare med seg en ps3 kontroll, og trodde vi skulle sitte å spille split screen. Endte med at jeg da måtte kjøre han hjem for at han kunne hente ps3'en sin, og når vi da kom tilbake fant han ut at han hadde glemt det spillet vi skulle spille. Endte med at jeg måtte kjøre han hjem igjen slik at han kunne hente spillet. Når vi da kom hjem igjen, så måtta han plutselig dra etter 2 timer. Herregud.... 2 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 11. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2010 Har bare vært et på ett "ekte" LAN-party så langt, men det i seg selv var en katastrofe. Jeg var selvfølgelig lur og kom i god tid siden det bare varte fra fredags ettermiddag til søndags ettermiddag, men tenkte ikke over at det var mange som skulle dra med seg utstyret sitt. Det tok nesten fire timer fra jeg tok sakene ut av bilen til jeg var plassert inne i lokalet. Men det kunne jeg jo ha spart meg. Folkene som arrangerte LAN-et var helt uerfarne og hadde ikke peiling på hva de gjorde. De hadde fått to "dataeksperter" til å hjelpe til og en rask linje. Det de ikke tenkte på var at alle skulle ha strøm og plass. Kort sagt gikk hele nettverket ned etter en liten stund, og kom ikke opp igjen før lørdag sent formiddag. Da hadde jeg allerede dratt hjem. Var så forbannet at jeg droppet å ta med meg nettverkskabelen jeg kjøpte dagen før. Har hatt "LAN-party" hos venner også. Husker spesielt. Vi var fire stykker, alle med hver sin PC. Jeg tok min ut av bilen og mista den i snøen så alt ble vått. Selvsagt våget jeg ikke skru den på heller før etter flere timer når alt var tørt, men heldigvis virket det fortsatt. Lenke til kommentar
Dezulo Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Min største lantabbe skjedde nok siste natta på TG10.. Var riktignok ikke min "tabbe" da.. Satt der rolig og fredelig og spilte, og plutselig så knekker bordet i to deler... pga av 2 tullinger på andre siden av bordet som drev og jokket på hverandre Gikk ganske bra med sakene mine heldigvis, fikk redda skjermen som holdt på å gå rett i bakken, men min åpnede pakke med pulverkaffe som sto på bordet rant rett ned i pcen, hehe.. Heldigvis fikk jeg koblet ifra med engang og ristet ut det meste av kaffen før det satte seg overalt. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Haha! Så det var deg, ja. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 hahah, jeg husker det! Vi måtte bort og se Bra å høre det gikk fint med sakene dine, noe annet ville vært forjævlig på tg, siste natta eller ei. Lenke til kommentar
Dezulo Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Haha, ja husker det kom ganske så mange som ville se Men hvis noe skulle ha blitt ødelagt så hadde nok de som ødela pulten måtte erstattet det tror jeg.. For security skrev opp nummerene dems og mitt osv Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Uff, nå fikk du meg til å begynne å savne TG. Lenke til kommentar
Dezulo Skrevet 22. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2010 Fortsatt lenge til, dessverre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå