Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dine LAN-tabber! fortell fortell

Anbefalte innlegg

TG09: La meg til å sove i en random 25-årings sovepose i den tro at den var min. Presterte å holde en 15-minutters lang diskusjon med han i ettertid etter han vekte meg om at det var min sovepose, bare at noen idiotkompiser hadde skrevet hans initialer på innsiden av soveposen. Det var i min 37ende time uten søvn.

Det er vel nesten litt snilt å gjøre Wheel?

Hadde det vært meg hadde jeg sannsynligvis gitt tilbake med samme mynt og mer til. :p

Hadde det vært meg hadde jeg tatt igjen med en ananas.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
*Uhell angående hjul*

Jeg lærte det av å se på en kompis for et par år siden. Han la all bagasjen på stolen sin og begynte å rulle. En etter en røyk hjulene. Etter det, har jeg heller bare bært bagasjen.

+1, stol hjulet mitt røyk på den grillen som ligger på inngangen til tg. Bagasje og alt fløy ut av stolen. Heldigvis passerte det en gjeng hyggelige nerder som spurte om jeg trengte hjelp.

Jeg gjorde det.

Lenke til kommentar

Vi var 4stk som vekslet på bære inn og passe på sakene utenfor tg i år. Var mot slutten brukte de 2 andre så jævla lang tid at meg og han andre bestemte seg får å ta resten selv. Stablet 6Brett Redbull og 2(3) brett cola på kontorstolen uten å teipe den elns, kom ned over gangen mot inngangen var over det verste men bam så kilte no grus seg fast i et av hjulene og stolen fikk en god sleng ^^ Heldigvis var det bare 7-8stk som sprang lekk der men var god og klissen ja^^

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hadde hjemme lan os meg for noen år siden

Lane i seg selv gikk bra men siden vi alle er over 20 så ble det litt god drikke ut på kvelden.

Hvet ikke om det var tabbe eller ikke men sabla morsomt ble bil spilla og Battlefield etter vert når vi ikke kunne se skjermene klart

Lan historie 2:

Samme lan i grunden.

Har en kompis av meg som aldrig har hat en dame og han liker å sitte på Irc så han sat der og prata..

Meg og 2 andre loga oss inn på irc med jente navn og begynte å flørte med han.

Vi viste jo hva han liker av ting og tang så han ble jo paff at han fant 3 drømme damer på en kveld,

Og han ville møte de.. noe vi sa ja til at vi kunne gjøre dagen etter på, ca 12timer etter så sa vi at det var kød alt sammen og han ble så fornerma at han forlat nettverket og henta ikke pcen på 5 uker seinere

Beklager vis jeg har skrive feil lider av dysleksi.

Lenke til kommentar

Har ikke så mye, men.

På et vennelan skulle jeg ha min siste pizza siste atten, mistet den i gulvet etter steknig, ble ikke noe mat da..

På et Lokal lan snublet jeg og dro ut kontakten for ei rekke 2-3 ganger på samme lanet :p

Det er vel det jeg kommer på...

Lenke til kommentar
Har ikke så mye, men.

På et vennelan skulle jeg ha min siste pizza siste atten, mistet den i gulvet etter steknig, ble ikke noe mat da..

På et Lokal lan snublet jeg og dro ut kontakten for ei rekke 2-3 ganger på samme lanet :p

Hva med den gangen du skulle steke pizza men så ikke at det var ei kake i ovnen da du satt inn pizzaen? ;D

Lenke til kommentar
Har ikke så mye, men.

Hva med den gangen du skulle steke pizza men så ikke at det var ei kake i ovnen da du satt inn pizzaen? ;D

Haha, den glemte jeg ;)

Hvem er du btw? kjenner ikke igjenn "Nehm" nicket.

Den kakegreia har jeg btw gjort hjemme engang også.

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Det var ikke jeg som gjorde detta men var enn anna som jeg kjenner, men vi var på samme LANet.

Vi var på et LAN som skolen arrangsjerte og ordnet til med mat og alt anna uten om utstyret.

Så ingenting glemt ^^, men det var sinnsykt mange der og bord og PCene hadde ikke system i de heile tatt og kabler hang over alt!

Så var det jo en gjeng som lo og skrek ut når de så noe sykt noe på PCen til noen andre, selvfølgelig må jo han løpe rundt bordet og bort. På veien så klare han å løpe i sin egen netverkskabel som han har fått alle til å passe seg for, og PCen datt ned fra 1m høyde med flatsiden først i golvet :!:

Første han gjorde var jo å ta den opp for å se den kjøre og det gjorde jo den med noen tvilsomme og merkelige hakke lyder.

Ikke nok me det ! en venn av meg kommer bort og rører på vifta.. så seie de POOF ! så kommer det en STOR røyksky ut av prossesoren og alle får heilt panikk :p

PCen overlevde , det var bare samlet hybelkaniner ^^

Lenke til kommentar

Det var jo en anna gang og på et mye større LAN men like lite lokale, så det var jo sånn i grenseland før alt røyk men det fungerte :)

Så kom det ei sånn typisk BLOND jente inn på LANet som alle kjente og det første ho klarte når ho kom inn i rommet var å snuble over en padde som holdt til 4-5 personer. Av panikk så det første ho gjorde var bare å plugge den inn igjen xD så skrudde jo alle på samtidig så det overbelastet heile lokalet, så LANet var uten strøm i ca 3-4 timer pga ho xD ho ble HATET for å si det sånn :p

Lenke til kommentar

Har et par historier fra LAN selv. Var hos en kammerat på lan en gang, og PCen min skrudde seg av hele tiden. Skjønte etter en stund at den skrudde seg av pga varme men skjønte ikke hvorfor, så vi åpna vinduet og satt i kulden for at PCen min ikke skulle skru seg av. Hadde vi bare tenkt på å støvsuge hybelkaninene jeg fant dagen etterpå hadde vi sikkert sluppet unna en forkjølelse hele gjengen.

Hadde et lan hjemme hos meg, så hadde vi funnet fram en eldgammel lampe av et slag som vi satte på ene bordet. En av oss fikk den gode idéen at han skulle ta på denne lampen for å kjenne hvor varm den var, første som skjer når han tar på den er at hele lampen sprenger i hånda på han. Han brukte resten av natta på å sitte med handa i kaldt vann til han sovna.

En annen gang hadde vi vært å handla, og vi gikk hjem igjen. Vi hadde et par poser hver, og på veien opp ble det da hull i en pose, så en brusflaske datt ut og bunnen sprengte rett av. Alle tre stod der i et par sekund før vi skjønte hvorfor det plutselig var brus over hele veien.

Var også på et litt større lokal-lan en gang. Satt med en gjeng med venner, og midt på natta ser jeg han på siden av meg hopper opp. Viser seg at han hadde drukket cola, og så tatt flasken ned og begynt å tømme cola i fanget sitt, og satt sånn i rundt 5 sekunder før han kjente at det rista i lomma og såg ned. Han trodde det var mobilen som rista, men møtte synet av cola som rant ned boksa hans. Samme fyren på samme lan, mista også boksa når vi var på vei tilbake etter en handletur, og gikk ca. halve veien med boksa på bena fordi han hadde handleposer i henda. Han er av den type som dummer seg ut ofte kan en si.

Dette er vel alt jeg husker akkurat nå.

Lenke til kommentar

Jeg og en kompis satt hjemme hos meg og spilla (LAN og LAN fru Blom), så skulle vi steike en grandis. Vi steika den, skulle ta den på fjøla, og smash i bakken, fyll først.

Vi sto der i et par sekunder og kikka, så tok vi den opp, skjærte opp litt skinke og ost, slengte det på og hev den inn i ovnen igjen :p Smakte helt ok :p

Lenke til kommentar

En annen gang hadde vi vært å handla, og vi gikk hjem igjen. Vi hadde et par poser hver, og på veien opp ble det da hull i en pose, så en brusflaske datt ut og bunnen sprengte rett av. Alle tre stod der i et par sekund før vi skjønte hvorfor det plutselig var brus over hele veien.

Been there, done that. Bare at da var det inne i butikken. :hrm:

Lenke til kommentar

Var på et lite lan, med bare 4-5 stykker hvor vi spillte HoN.

En av oss satte inn en pizza i ovnen, og fortsatte å game. Et game i HoN kan jo godt vare i mer enn en time, og ingen tenkte på mat før runden var ferdig ... og da var pizzaen sort. Det gjorde han to ganger på rad. Vi bestemte oss for å kaste begge pizzaene over til naboen som er en "mindre pen" jente på samme alder.

Samme fyr satte en first price pizza på høykant i LANrommet, og skulle steke den dagen etter. Da hadde den sunket sammen, og var en liten klump med deig og fyll som var smålig fuktig. Den fløy rundt om kring etter hvert.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det her var på mitt aller første LAN party noen gang. Jeg var utrolig spent, og var samtidig utrolig gira. Jeg kom inn, fikk kobla til alt utstyret, slo på pc'en, og voila. Den ville ikke slå seg på.

Jeg brukte 5 dager av høstferien min på å sitte å se på vennene mine spille, så det var jo utrolig gøy.

Hadde jeg hatt datakunnskapene jeg har i dag, den gangen, kunne jeg ha trykket på clear cmos knappen på hovedkortet, så hadde jeg hatt en pc de 5 dagene. Endte opp med at jeg måtte levere pc'en til et verksted og betale 500 for reperasjonen, og betale for en ny Win xp lisens. :thumbdown: Takk og lov for at jeg har datakunnskaper nå! :tease:

Er det dette som er en "padde"?

363571B_X_2009-02-10_122535_110.jpg

Måtte spørre, første gang jeg hører padde i denne sammenhengen :)

Det er korrekt.

Endret av Romis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...