Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dine LAN-tabber! fortell fortell

Anbefalte innlegg

Første uhellet: Første hjulet på kabinettet knuste (ja, knuste! Type delte seg i 7-8 biter) på vei inn til TG (trillet på asfalten :hrm:) like ved der man fikk armbånd. Det andre hjulet knuste ca. 50m fra porten, så jeg skrudde av hjulene og bar den resten av veien... (ikke så ille, men litt kjipt til senere...)

Andre uhellet: [Omtrent et kvarter etter det første uhellet...] Jeg hadde losset kontorstolen med både ene og andre, samt ei lukket brett (sånn som er pakket helt rundt i papp) med Coca-Cola Zero bokser. Skulle ta sats for å komme over rampen som stod over en fet strømkabel og det ene hjulet knakk, sånn at alt tippet fram og alle boksene fløy og trilla til alle kanter. To-tre stykker fikk hull i seg så de strålte som ei fontene... Yes, da.. hurramegflaks! :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dro til en datasjappe og kjøpte et. Var ikke så billig den gangen heller. Tror det var nærmere tusenlappen.

Ah. Fordums priser. :p

Jeg tror den største tabben jeg har gjort, er å møte opp på TG00 med en svær 18" CRT-skjerm, lykkelig uvitende om at jeg måtte holde den oppe fra den regnvåte bakken i over to timer. Var forresten tretten år, og fikk enorm blåmerker på begge lårene dagen etter. Tortur! Men gud som det var verdt det. :love:

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar

Var på LAN til en kamerat for endel år tilbake. Begynte å bli rimelig trøtt tidlig på natten, rundt 2-3 tiden. Våknet så i 8-tiden med noen fine kryss på kinn og hals, og med noen mener jeg mange, tegnet med sprit-tusj såklart :p Pluss noen vakre smilefjes på leggene..

Lenke til kommentar

Må si at de lokale venne lanene var de morsomste.

En gang så satt jeg i stuen til han som hostet med maskinen på glassbordet mens jeg satt i sofaen. Tydelig så skulle en annen også sitte der, så han kastet utstyret oppå bordet. 10 minutter senere brakk bordet sammen og Morra til hostern freaka ut.

Ellers så var det et annet lan da vi skulle legge oss. En del hadde mye energi igjen, og hoppet rundt med soveposen. Etter hvert skulle de ha en konkuranse om hvem som kunne hoppe til TV studen først. Dette ble gjevnt, og med tanke på at begge ville inn stuedøra samtidig, ble den ene dyttet til siden. Og han endte med å dra med seg ned 50 tommers TV'en til faren til hostern. Ble hyl da ja :D

Ellers så var det en som skulle åpne øl-flaska si på dass-skåla. Og resultat ble noe som ingen hadde trodd. Vi var sikret på at toppen av øl-flaska skulle ryke, men neida. Do-setet smuldra opp og alle brøt ut i latter.

Ellers, så hadde vi en "Første som sover vil angre på det" lek. Heldigvis var det ikke meg, men en annen. Alle bestemte seg for å drite han skikkelig ut. Så alle sammen dro på han sado/latex utstyret til moren hans og dro dildoen hennes halveis oppi ræve hans mens vi la han i senga til foreldra sine. Tydelig så sov han godt og foreldre kom hjem dagen etter. Da de skulle inn på soverommet sitt for å pakke ut klæra sine som de hadde med da de var på hytte, så fikk de seg en solid overraskelse. Desverre skjønte de at det var oss andre, så vi ble fortalt å stikke fra huset snarest :(

Lenke til kommentar

Denne personen som fikk dette utført på seg selv har det med å sove veldig tungt.

Vi kunne slappe han middels hardt på skinnet og enda ville han ikke ha våknet av dette. Han falt om etter 2 døgn. Dildoen var vel litens å mye jeg kan huske den og han som gjorde "jobben", mata dildoen i noe matolje han fant før han klappan inni rævve på offeret. Men det folka var mest engstelige for var å få på han sadodressen uten at han skulle våkne. Måtte jo først få av han klærne og deretter få på han den trange drakta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...