Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Egentlig ikke en tabbe, men ren skjær idioti. Den første kvelden drakk jeg 20 energidrikker og spiste en halv boks med koffeinpiller. Gikk to dager med skikkelig dårlig mage etter dette :(

Jeg hadde også prestert å ta med meg madrassen som det var hull i. Når jeg pumpet den opp, gikk all lufta ut etter en halvtime. Våknet rett på betongen med vond nakke.

Ka faen...

Lenke til kommentar
Egentlig ikke en tabbe, men ren skjær idioti. Den første kvelden drakk jeg 20 energidrikker og spiste en halv boks med koffeinpiller. Gikk to dager med skikkelig dårlig mage etter dette :(

Jeg hadde også prestert å ta med meg madrassen som det var hull i. Når jeg pumpet den opp, gikk all lufta ut etter en halvtime. Våknet rett på betongen med vond nakke.

Ka faen...

Hva er det du ikke forstår? Første eller andre avsnitt?

Lenke til kommentar

Lite lan, var 4 stk.

Han som satt ovenfor meg skulle hele tiden vise oss andre YouTube videoer. Jeg har som standard 2 1,5l brus på LAN og en av disse sto på høyre side av tastaturet mitt, litt bak maskina (det var da jeg brukte bærebar). Da jeg litt utpå natta skulle åpne flaska hadde han veltet den med skjermen sin så mange ganger at det bruste utover pcen. Flaks at jeg hadde mista to taster tidligere slik at jeg brukte et gammelt plasttastatur. Låne tast resten av kvelden og mitt eget fungerte fint litt seinere på natta ^^

Har dessuten veltet en colaflaske over sammen pcen en gang jeg og en kompis hadde skikkelig latterkick litt utpå en kveld.. brus + pc funker ikke xP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...