TheMartine Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg glemte å ta med TP-kabelen en gang 0.o Flaks at Partyshop har stand på TG, da <3 Lenke til kommentar
username882 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg har glemt utallige ting. Strømkabel, headset, mus, skjerm ++ Hastverk ftw! Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Var på lan hos en kompis, da vi satte på en grandis. Ble litt opptatt med spillingen, så pizzaen stod en time. Tok den ut etter at dt hadde begynt å lukte brent. Vi gikk tilbake til spillingen. Etter ca 1 time, tenkte jeg på den stakkars pizzaen som lå der. Satte da kniven i pizzaen før jeg gikk å la meg. Var også på et annet lan, da kompisen min klarte å sovne oppå tastaturet. En annen kompis av meg klappet i øret hans så han skvatt og klarte å slå til den åpne 1,5l brusen. Pcene var samlet på et nokså lite bord. Flaks at dt bare gikk utover bare 1 av pc'ene. Endret 16. februar 2009 av Manu333 Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Åpne brusflasker på dataparty er risky business. Fetteren min sølte minst en halv flaske Cola utover tastaturet mitt et år på TG, og så gadd han ikke tørke det av engang. Prompen Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 regel nr: 1 alltid ha korken på flaska hvis ikke du har flaska til munnen, (dette forhindrer søl og misting av kulsyre ) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Når man drikker rett fra flaska har man en tendens til og åpne og lukke den i et sett. For å da opprettholde et akseptabelt kullsyrenivå er man nødt til å introdusere nytt trykk hver gang. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 regel nr: 1 alltid ha korken på flaska hvis ikke du har flaska til munnen, (dette forhindrer søl og misting av kulsyre ) Eventuelt kjør på med lettbrus. Husker jeg mista et fult ølglass med pepsi max rett ned i tastaturet. Bare rev ut kontakten, tørka og snudde det på hue et døgn. Ble ikke klissete for fem flate. Bruker faktisk tastaturet enda Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Og smaker dritt Og er usunt Lenke til kommentar
knegg Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Hadde steikt meg ein grandis, delt den opp og putta den fyst på ein middagstalerken. Gjekk ned troppa til kjellarn der mini lanet mitt var. So såg ei på pc'n min at ein anna spelte crysis der so eg "gløymte" pizzaen i handa og 90% av den landa på golvet. Fordi eg holdt ikkje tallerken beint lenger Seinare klart han so spelte på mi maskin og velte koppen mitt med brus over bordet mitt.. skjedde igår Endret 23. februar 2009 av knegg Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er når du arrangerer lan du finner ut hvem i vennegjengen som er dårlig oppdratt/evneveik. Ene gangen fant jeg et håndkle med pizzafyll på etter en av deltagerne skulle dele opp pizzaen sin selv. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Skjedde på lørdag: Jeg skulle på LAN hos en kompis og hadde båret alt som skulle med ut i bilen, untatt kabinettet mitt(Det må nevnes at det var ca 80cm snø og at vi kun hadde brøytet en ca 40 cm bred sti å gå på opp til bilen). Det snødde ganske mye så jeg løp når jeg skulle bære pcen opp til bilen. I det jeg skulle løpe en liten sving festet skolissene seg i krokene på den andre skoen(sånn man strammer lissene med) og jeg tryna fælt, og pcen fløy til h*******e ut i snøen. :!: Den ble borte under snøen og når jeg tok den opp igjen var hele kabinettet fult med snø(hadde ingen sidedør). Jeg løp inn igjen og demonterte all hardwaren og la det utover og begynte å tørke det med papir og blåsepistol til kompressor. . . Det lyktes jeg heldigvis med og 2 timer etterpå dro jeg på LAN BILDE AV ET VÅTT "KABINETT" (ingen ting er fjernet fra kabinettet, kun hardwaren) Endret 24. februar 2009 av hYLeAPe Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 nå i høstferien så var jeg på nait, så fikk vi kobla opp og begynte å filme med web cam, helt tilfelldig kommer en med acryl- kabinett forbi, så hører vi på kameraet "Der har du ett drit kabinett, gjernnomsiktige fanssssss" akkurat når S kommer så hiver personen kabinettet på skuldra mens det saaaaaaakte tipper over over skuldra og BANG i gulvet !, Haha, Bor I Narvik og har hørt masse om dette xD Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 jeg søler alltid cola over meg når jeg er på lan Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 jeg søler alltid cola over meg når jeg er på lan En kammerat av meg satt å drakk Cola fra en 1.5l flaske midt på natten på et lokalt LAN, og etter en liten stund hopper han opp og roper "Helvete!", da hadde han helt Cola over seg selv i ca. 7 sekunder og mærka det av at det rista i bukselomma. Når han reisa seg hørte jeg et lite splæsj og gulvet ble fullt i Cola. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 jeg søler alltid cola over meg når jeg er på lan En kammerat av meg satt å drakk Cola fra en 1.5l flaske midt på natten på et lokalt LAN, og etter en liten stund hopper han opp og roper "Helvete!", da hadde han helt Cola over seg selv i ca. 7 sekunder og mærka det av at det rista i bukselomma. Når han reisa seg hørte jeg et lite splæsj og gulvet ble fullt i Cola. oh damn Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Da er tiden for Lan-tabber her: I år er mitt første TG-År og da skjedde følgende: pikk-pakk tikk, kom til skipet, regga meg og fikk proper acessories, deretter fant jeg ut at tiden var inne for å pakke opp. Jeg satte opp alt og så skulle kronen på verket komme: Tastatur og mus: Tastaturet var i bunnen med noe annet tungt, dermed så hadde 3 taster røket. Da løp jeg rett til Partyshop og bestillte 1 G15 tastatur, 3 1,5TB disker, 3 SATA-kabler og 1 G5 mus. Når jeg hadde rettet opp i dette så hadde jeg gleden av å frarøve min bankkonto for 5300 norske kroner. Deretter bar det til plassen for å montere faenskapen, inkludert disker seff. Diskene var litt att og fram og vanskelig å få inn. Det siste som gjenstod var jo da disse kablene. Og som den smarte jævelen jeg er så GLEMTE jeg å sjekke om jeg hadde nok SATA-porter, så nå sitter jeg med 3 TB og 3*1,5 TB som jeg ikke kan gjøre noe med!! Her blir det kontrollerkort snarest etter TG. Fy faen så idiotisk. om noen vil stikke bortom så send en pm så skal info gis videre. Glemte at jeg helte litt vanilla coke på numpaden på det nye, men ved hjelp av en kniv og litt papir gikk det heldigvis over all forventning bra fordi væskemengden var liten. Endret 9. april 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Mine LAN tabber: - Glemme mobil - Glemme musematte Og det å ha med seg trådløst tastatur og mus. Noen kom visst på min frekvens, og plutselig streika det trådløse tastaturet. Aldri mer trådløst igjen. Endret 9. april 2009 av Kristian94 Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hadde en kompis som klarte å dra i vei en Hold-it på 75 min. i mikro'n i stedet for de vanlige 75 sekundene. Glemte den selvfølgelig, og brannalarmen ulte og ovnen ble rendret ubrukelig. :-) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Da er tiden for Lan-tabber her:I år er mitt første TG-År og da skjedde følgende: pikk-pakk tikk, kom til skipet, regga meg og fikk proper acessories, deretter fant jeg ut at tiden var inne for å pakke opp. Jeg satte opp alt og så skulle kronen på verket komme: Tastatur og mus: Tastaturet var i bunnen med noe annet tungt, dermed så hadde 3 taster røket. Da løp jeg rett til Partyshop og bestillte 1 G15 tastatur, 3 1,5TB disker, 3 SATA-kabler og 1 G5 mus. Når jeg hadde rettet opp i dette så hadde jeg gleden av å frarøve min bankkonto for 5300 norske kroner. Deretter bar det til plassen for å montere faenskapen, inkludert disker seff. Diskene var litt att og fram og vanskelig å få inn. Det siste som gjenstod var jo da disse kablene. Og som den smarte jævelen jeg er så GLEMTE jeg å sjekke om jeg hadde nok SATA-porter, så nå sitter jeg med 3 TB og 3*1,5 TB som jeg ikke kan gjøre noe med!! Her blir det kontrollerkort snarest etter TG. Fy faen så idiotisk. om noen vil stikke bortom så send en pm så skal info gis videre. Glemte at jeg helte litt vanilla coke på numpaden på det nye, men ved hjelp av en kniv og litt papir gikk det heldigvis over all forventning bra fordi væskemengden var liten. OUCH! er ikke mer å si. Vil på tg... D: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå