Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg var på lan til en kompis. Så dro jeg hjem for å dusje klokka 4 på natta, for jeg var så svett i rumpa.. Sovna i sittende posisjon på senga mi da jeg tørka håret >.< Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det e'kke noe kult å værra svett i rompa. Lenke til kommentar
safags Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det e'kke noe kult å værra svett i rompa. Støvsuger fikser alt! Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det e'kke noe kult å værra svett i rompa. Støvsuger fikser alt! Jeg pleier å raspe opp huden rundt anus, slik at det bare er skorper der nede, ergo ingen hud å svette ut av. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg pleier å raspe opp huden rundt anus, slik at det bare er skorper der nede, ergo ingen hud å svette ut av. Men hva om det går infeksjon i raspene, hva er verst av å svette og å verke i anus? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg pleier å raspe opp huden rundt anus, slik at det bare er skorper der nede, ergo ingen hud å svette ut av. Men hva om det går infeksjon i raspene, hva er verst av å svette og å verke i anus? Å svette. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg pleier å raspe opp huden rundt anus, slik at det bare er skorper der nede, ergo ingen hud å svette ut av. Men hva om det går infeksjon i raspene, hva er verst av å svette og å verke i anus? Å svette. Svette i rompen er det ultimate av irritasjon. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg stemmer for verke, faktisk. Verk lukter jo helt hinnsides jævlig. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg stemmer for verke, faktisk. Verk lukter jo helt hinnsides jævlig. kan vel nesten si meg enig her, å svette er jo ganske behagelig, spesielt når det gjelder nevnte kroppsdel. Den ultimate løsningen må vel være verkende, svett, brunstig anus. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg stemmer for verke, faktisk. Verk lukter jo helt hinnsides jævlig. kan vel nesten si meg enig her, å svette er jo ganske behagelig, spesielt når det gjelder nevnte kroppsdel. Den ultimate løsningen må vel være verkende, svett, brunstig anus. Jeg minnes et LAN.. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg minnes et LAN.. Ai... Dette må du nesten fortelle om. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jøje meg, det hørtes noe utrivelig ut. Også lurer jeg på hvordan man spotter et brunstig anus. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Av personlige grunner velger jeg å ikke meddele hvordan det hele foregikk. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Av personlige grunner velger jeg å ikke meddele hvordan det hele foregikk. Har hatt en rævva dag, trenger litt latter. For meg? <3 Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Er klokken så mye? Da er det leggetid for lille meg. God natt og sov godt, kjære Diskusjon.no-medlemmer. Endret 2. februar 2009 av Hawtz Lenke til kommentar
Borrelås Bergsrud Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Dette gjelder ikke meg, men en kamerat som sovnet på do . han sa han var rimelig tørr i røven. ellers har jeg opplevd å glemme pcen, miste pizzaen over tastaturet osv.. fun times:) Lenke til kommentar
safags Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Glemme pc-en er en ny en! Endret 3. februar 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 tok med feil pc -.-' har to like pc'er men den ene er det bare dritt i og den andre er det bare uberstuff i klarte å ta dritten isteden for min elskede ble en helg med 1001spill og cola og litt film bare xD ganske kjiipt å lane 1001spill, spill xD Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Lane 1001spill ja... Det er det litt for mange noobs her jeg er fra som gjør Det eller youtube-filmer for alle penga, har et eksempel med en dude med blant annet GTX 280 kort, som driver sånn. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Har egentlig ikke hatt noen major lantabber, rent bortsett fra at jeg er en perpetuell tåpe på alle andre vis. Glemte vel OS-CD den ene gangen det var nødvendig, ellers ingenting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå