Skumtroll Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Skulle legge inn CS ( Counter-Strike ) V 1.6 som det var den gangen. Som det var den gangen? Er fortsatt 1.6 som gjelder Lenke til kommentar
Refi Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Skulle legge inn CS ( Counter-Strike ) V 1.6 som det var den gangen. Som det var den gangen? Er fortsatt 1.6 som gjelder hehe, sant det Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Var på et lan hos en kompis her om dagen. Sjukt tabbe jeg gjorde. Jeg reiste meg opp, dro ned buksa og pissa over hele veggen hans i søvne. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Var på et lan hos en kompis her om dagen.Sjukt tabbe jeg gjorde. Jeg reiste meg opp, dro ned buksa og pissa over hele veggen hans i søvne. haha! Du kødder? hvis det er sant så haha lol omg. Lenke til kommentar
Exxia Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Haha! Så jævlig eid! hadde ikke sovet på tre dager. Også den første gangen jeg smakte på øl og vin Lenke til kommentar
Refi Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Haha! Så jævlig eid! hadde ikke sovet på tre dager. Også den første gangen jeg smakte på øl og vin haha, Fortsatt så jævlig eid! haha :!: Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Har vel bare prestrert i å gjøre di klassiske tabbene som å miste grandisen 20 sek etter den ble tatt ut av ovn, opp-ned. Skulle også åpne en brus, var litt trøtt så jeg følgte ikke med mens jeg åpnet den, sprutet over hele tastaturet og datan til vennen min:) Btw vis du klisjet tastaturet hjelper det å klikke gal på tastene,mine taster er på god vei til å bli normal. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Uhm.... not... stakkars fyr XD Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Noen som så det programmet om folk som snakket og gikk i søvne? Feks han fyrn som ropte "BABY, BABY, BABY, BABY, BABY, BABY!" En gang hoppa jeg opp av sofaen i søvnet, ropte noe dritt og sprang opp på loftet og la meg på gulvet. En kamerat av meg har også noen regelmessige "tabber", eneste han lever på når han laner er kebabdressing, burn og tyggis. Doen ser aldri ut etter han har vært der. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Så ufattelig latterlig den filmen med cheateren var. Håper de måtte betale erstatning. Faen så idiotisk. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 kan jo var dei hadde klare regler om juksing som ein måtte godta, og då er det jo ingenting han kan gjer, men godt poeng... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Han kunne godt blitt kastet ut, men å knuse PC-en hans? Teit. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Å knuse PC-en hans var rimelig teit, og ikke minst unødvendig. Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 http://www.cracked.com/article_15849_video...hey-did-it.html Sjekk #6 Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Blir sure på sånne som de som knuste pcen. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Min største tabbe. skjønte dere ikke at den var fake? ser jo for eksempel at den datan ikke var så dyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå