Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... også tok jeg meg plutselig i og lene meg til sia IN REAL LIFe for og se rundt hjørnet på skjermen.

 

Tåpelig men sant ...

hehe, hender av og til med meg og i forskjellige fps-spill :)

 

et annet eksempel på at man kan bli revet med: husker en gang jeg var hjemme alene, jeg satt å spilte et eller annet nifst spill (mange år siden dette). Gikk rundt å jaktet på stygge monstre. Det er helt stille, både på spillet og i resten av huset. nervene er i høyspenn.

Åsså ringer det på døra!

 

Dæven som jeg skvatt. Forkortet min levetid med et par år, minst.

Lenke til kommentar
Ja jeg satt og spilte HalfLife 2 i maaange timer for noen dager siden. Så var jeg i Ravenholm og der er det jo litt guffent. Så jeg sneik meg mye rundt hjørner ... også tok jeg meg plutselig i og lene meg til sia IN REAL LIFe for og se rundt hjørnet på skjermen.

 

Tåpelig men sant ...

Haha! Minner om kompisen min! Du skulle sett hvor han vrei og flyttet på stikka da han spilte THPS på PS1! :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ja jeg satt og spilte HalfLife 2 i maaange timer for noen dager siden. Så var jeg i Ravenholm og der er det jo litt guffent. Så jeg sneik meg mye rundt hjørner ... også tok jeg meg plutselig i og lene meg til sia IN REAL LIFe for og se rundt hjørnet på skjermen.

 

Tåpelig men sant ...

Et ord: GENIALT! :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Var på TG og skulle stikke hjem på lørdagskvelden, og ba en kamerat om å ta ut strømledningen. Den satt fast, så jeg sa at jeg skulle fikse det. «Neida,» svarte han, «det går bra å bare nappe til!» Og poff, så forsvant strømmen på halve rekka. Han satte inn kabelen igjen, men ingen av PC-ene startet opp igjen. Da så et tjuetalls nerder stygt på han, ja. :p Og min venn ble rimelig redd for at han hadde ødelagt samtlige PC-er.

 

Det viste seg at da han nappet til røyk en sikring på strømfordeleren (elns), og han hadde 20 ubehagelige minutter der han kravlet rundt i kabelkaoset og byttet strømfordeler og satte inn kabler. :!:

Lenke til kommentar
Satt på Xenox rh04,vet dere hva jeg klarte da?

 

 

ingenting :p

Mulig jeg ikke skjønnte denne vitsen men...

Hø?!

det er bare kødd da :p blæh

jeg gjorde ikke noen tabber der

Ur an idiot...

:D

Neida, vet du hva, jeg tror du er den eneste jeg har h;rt om som har gaatt gjennom et helt lan uten aa drite deg ut i det hele tatt :thumbup:

 

 

 

Faen, hvorfor blir tastaturet mitt engelsk hele tiden? [ker p;lse!!!

hehe...

 

men vet du hva?

jeg ble nesten banket opp der,men de var kamerater av broren min så det gikk bra :whistle:

 

jeg klarte å gjette passordet til 3 kamerater av han(,men han tredje var der hele tiden så jeg fikk ikke gjort noe med han) . deretter gjorde jeg:

 

1.gjorde om passordet til > EID!!1

2.lagde en fin bakgrunn der det sto > PWNED by TomFu < (TomFu = mitt nick),og skrev eid overalt på bakgrunnen.

3.gjorde om så det ble sånn innlogging som i win2k(så når jeg låser dataen deres ser de den fine bakgrunnen min)

 

:w00t: l33t h4xx0r sk|l1z0r3d h4cK3r :w00t:

Lenke til kommentar
hehe...

 

men vet du hva?

jeg ble nesten banket opp der,men de var kamerater av broren min så det gikk bra :whistle:

 

jeg klarte å gjette passordet til 3 kamerater av han(,men han tredje var der hele tiden så jeg fikk ikke gjort noe med han) . deretter gjorde jeg:

 

1.gjorde om passordet til > EID!!1

2.lagde en fin bakgrunn der det sto > PWNED by TomFu < (TomFu = mitt nick),og skrev eid overalt på bakgrunnen.

3.gjorde om så det ble sånn innlogging som i win2k(så når jeg låser dataen deres ser de den fine bakgrunnen min)

 

:w00t: l33t h4xx0r sk|l1z0r3d h4cK3r :w00t:

Et ord: balltre!

Lenke til kommentar

Er på minilan i dag (6 stykker her).

Kjøpte for noen timer siden HL2, men siden jeg ikke har dvdrom kjøpte jeg også en dvdbrenner slik at jeg skulle få spilt spillet.

Derimot skjønte jeg ikke en dritt da det lå 5 plater oppi etuiet, men fant snart ut at jeg hadde kjøpt cdversjonen av HL2.

Det HL2 spillet kostet meg 1000kr...

Vel, fikk iallfall endelig ut fingeren og kjøpte dvdbrenner til min stasjonære pc også.

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Er på minilan i dag (6 stykker her).

Kjøpte for noen timer siden HL2, men siden jeg ikke har dvdrom kjøpte jeg også en dvdbrenner slik at jeg skulle få spilt spillet.

Derimot skjønte jeg ikke en dritt da det lå 5 plater oppi etuiet, men fant snart ut at jeg hadde kjøpt cdversjonen av HL2.

Det HL2 spillet kostet meg 1000kr...

Vel, fikk iallfall endelig ut fingeren og kjøpte dvdbrenner til min stasjonære pc også.

hehe, lol, betalte 299,- jg :p

Lenke til kommentar

Var i et "bursdags-lan" i sommer, jeg har en gammel IBM pc (skal veldig snart byttes ut), jeg satte opp pcen og skulle sette inn netverkskabelen min.. Da oppdaget jeg at den gamle dritten av en IBM ikke hadde nettverkskort!!!!!!!!!!:p

 

Den tabben må vel slå alt?

 

Men, heldigvis så hadde en venn av meg med seg et ekstra nettverkskort som jeg fikk låne.. :whistle:

Lenke til kommentar

Har ikke vært på de helt store LAN-samlingene, men etter å ha "samlet trådene" litt så har jeg kommet fram til at lillebror og data ikke er en god kombinasjon. Har tatt han med på LAN to ganger. Første gangen klarte han å stikke en spiker i PSU-viften *BANG!*, og han gjentok det samme ved en senere anledning (men da med en blyant). Nå har han heldigvis blitt eldre og fått seg en egen maskin, så jeg har ikke hatt flere problemer på LAN jeg har vært på i ettertid. Hvis man ser bort ifra å glemme strømledninger og TP-kabler :blush:

Lenke til kommentar

Jeg husker det godt. Hadde et lite 7-manns lan-party, så klarte jeg å snuble i stømledning til 2 pc'er og falle på switshen slik at alle mistet forbindelsen. Selvfølgelig hadde en person lastet i en time og han ble ikke særlig glad.

 

Jeg har også hatt en klassisker. Mistet en pizza, men denne gangen var det på sekken til en av vennene mine.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

god lesing det her :p

 

var på en lan der syskenbarne mitt gjekk i søvne..

ha kjekk frå plassen sin og 6-8 meter bortover rekka, der han satt seg ned og sikla over tastaturet i nokre minutter. Så klarte han å gå tilbake til plassen sin å sove videre :w00t: fin prestasjon synst eg :w00t:

 

Noken som har spelt cs i søvne her???

Har gjort det nokre ganger sjøl....

er vel ikkje til å anbefale, statestikken viste at eg tapte så sinsykt stykt...

:blush: Sjøl om det ikkje ville ha vore beire om eg var våken :blush:

Lenke til kommentar

Multilan v3::: største tabben som jeg har gjort er spørre om kompisen kan bære pc'n min ut i bilen. jeg gikk fremst, også hørte jeg et KNAS, snudde meg, og der lå pc, min på gulvet ... den så faen ikke ut. hele kabinettet var blitt vridd..

 

når jeg kom hjem så testet jeg pc' og den funket, det var bare floppy som var blitt ødelagt:) og når jeg så nærmere etter, så var alle skruene som holdte hovedkortet på plass brekt, utenom 1!! utrolig!

 

det som var bra med dette var et jeg fikk meg et helt nytt kabbis :thumbup:

 

og kompisen mitt fikk seg et kabinett-miste-rykte på seg :tease:

Lenke til kommentar

Jaja, mener min er ganske syk da.

 

Satt og skulle spise frokost på TG, hadde ett brød og en stor box med Sjokade ( svart med mmye sukker)

Ja boxen hadde stått opp på pc'n hele natta, jeg skulle ha meg en brødskive, men glepper den fordømte boxen. Pga varmen den hadde vært utsatt for var det nærmest vann, jeg ble full av griseriet. Det stivnet og festet seg til klær, hva rene helvette. Jeg kasta buksen etter dette, og genser'n måtte jeg vaske vaske skikkelig da jeg kom hjem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...