Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sno: etter på skrives i ett ord: Etterpå. Man bruker "når" når (merk! :p)noe skjer flere ganger, "da" brukes om fortiden. Da jeg syklet, når jeg sykler. Skjønner? :p (Les signaturen hans FØR dere klager på offtopic og noe dere kanskje mener er unødvendig retting.)

 

LAN-tabbe? Har egentlig ingen store LAN-tabber, men klarte å ende opp 4-5 timer før jeg skulle dra uten skjermkort, måtte bråkjøpe ett :p Også klikka dataen mongo på LANet. Musa virka ikke i det hele tatt, og jeg måtte ta system restore med tastaturet. Fikk det heldigvis til å funke til slutt. Jeg hadde ikke med hverken backup eller windows cd :p

Endret av Crashking
Lenke til kommentar

Diabetes går så langt jeg vet ut på at kroppen din ikke klarer å produsere insulin selv, dermed er man nødt til å ta insulin kunstig -- som altså er medisinene en person med diabetes tar.

 

Det er likevel mulig å få i seg for mye insulin. Det er tross alt ikke kroppen som automatisk regulerer det, dermed kan de for eksempel få et problem om de tar en litt for stor dose, spiser litt anerledes enn vanligvis og lignende.

 

Dette kan føre til insulinsjokk. Mengden av insulin blir for stor i forhold til blodtrykket. Og hva gjør man for å øke blodtrykket? Karbohydrater. Og hvor finner man masse lett tilgjengelige sånne?

 

Sjokolade.

 

:D

 

EDIT: For sen.

Endret av Leks
Lenke til kommentar
er på lan nå, kanskje noe skjer (A) ;O

 

Jaja, skulle til min søster neste dag så tenkte at det var lurt med litt søvn. Så klokken 7:00 la jeg meg. Våknet klokka 11:00 og da hadde jeg sennepp i hånda og hele ansiktet. "Yeah great" tenkte jeg. Ble ganske mye søl, men bare tørka alt over på han som hadde gjort det. Da ble han ganske stille. Ble da henta klokken 11:30 og dro til søstra mi 15:00. Spilte brettspill med hu og kjærsten hennes og deres 3 veninner til klokka 4:00. Huff da var jeg ganske trøtt xD

Lenke til kommentar

Helt fra 2004 og topicen er fremdeles sterk og godt brukt. Bravo!!

Dette skjedde ikke med meg da men:

Jeg og en kompis av meg bestemte oss for at NÅ var det tide å få til ett ststem likn party (Lan med 360. digg) Dette skulle først holdes hjemme til meg, men dette ble avblåst da de andre ikke fikk TV'er med seg dit. Så det ble litt tull, men på LAN dagen så dro jeg til han som jeg hadde planlagt sammen med, fikk rigga opp TV'er og alt

Men så ringte en tredje deltaker og mulig host oss og sa at TV'ene ble ledige alikavel, størrelse på Tv hadde nokk å si til at vi to pakket sammen og gikk dit.

 

Resten av partyet gikk vel fint med untak av de som ikke kunne komme....

Lenke til kommentar
*host* ikke blodtrykk, blodsukker :p

 

Og det var liksom en bra ting at han ga meg sjokolade da, det øker blodsukkeret og insulinsjokk er når du har så lavt blodsukker at du går i sjokk rett og slett.

 

 

offtopic: hvordan klarer du å få for lite sukker i deg på et lan? problemet mitt er heller motsatt

Lenke til kommentar

Joda, nå skal du høre...

 

I og med at jeg faktisk har i meg så mye sukker, så pumper jeg jo i meg insulin, og når jeg har vært oppe i 3 dager så vet jeg jo ikke hvor mye klokka er eller når jeg tok insulin sist, så det endte opp med at jeg tok å pumpa meg full for hver flaske cola jeg fikk i meg. :p

Lenke til kommentar

Hva mine LANtabber angår er de etterhvert blitt mange.

 

Mine beste:

Jeg var på LAN, og skulle ta jegerprøven ene dagen. En kjenning lurte på om han kunne låne pcn, og jeg svarte ja. Folk lo og sa at jeg bare skulle begynne å se meg om etter ny pc før jeg kom tilbake. Jeg visste at han kunne være litt aggressiv, men akkurat da jeg kom inn døra på tur tilbake reiste han seg i et vilt hyl, mens han dro skjermen for å kaste denne. Ledninga stramma til, og rykka skjermen ut av hendene hans og tilbake... Han var fly forbanna og skulle til å knuse tastaturet når jeg fikk stoppa han.. Endte med ny skjerm :p

 

 

En annen gang var vi ganske mange som skulle på LAN på Trofors. 150 kroner pr mann, 4 dager. Vi hadde kommet dit, inn i huset, installert oss og alt var bare digg. Plutselig dukker forvalteren av idrettshuset opp, fly forbanna og lurer på hva vi gjør der. Han ene som var i crew sa at de hadde fått lov og hadde betalt 35000(!!!) i depositum(ikke særlig stort). Forvalteren driter i dette, og jager samtlige ut on the spot. Plutselig står det 30 stykker ute og hutrer og lurer på hva faen gjør vi nå? :p

De fleste bodde jo 4 mil unna i mosjøen, og hadde ikke bil eller noe sånt. Vi kom oss heldigvis hjem, men det var kaldt å stå og vente :p Han var passe flau han som hadde ansvaret :p

 

Siste jeg kommer på(har garantert fortrengt noe:p) var på TG05.

Jeg hadde mekka meg glovarmt tevann, og satte koppen fra meg for å sette meg. Tosken meg satte jo koppen mellom tastaturet og bordkanten xD

Da jeg hadde satt meg var det en naturlig ting for meg å gjøre å legge tastaturet i fanget. Heldig som jeg var fikk jeg 3 dl nykokt vann over låret og .. ja.. Det tok nesten to hele år før merket forsvant.. \o/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...