Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var på lan hos en kompis og var oppe hele natta med cs og windows media player med "sitter her i venten..." på repeat. XD var litt trøtt etter 24 timer og moren min lurte på om jeg hadde tatt stoff ><

Ble sint bare noen pusta for høyt...

 

men senere skulle vi på familiemiddag og sånn. Og jeg klarte og sovne på sofaen hos tanta mi, med hele slekta tilstede... :blush:

Lenke til kommentar

jeg tok screenshot av skrivebordet til kameraten min, så tok jeg å la det i paint, lagra det.

så høyre klikk > skjulikoner. så bytta jeg bakgrunsbilde. Han skjønte ikke en jævla dritt etter på, Han ble ganske fortvila når det ikke gikk å trykke på noe.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
haha slager å ta blue screen bilde -> bakrundsbilde

Inn på ctrl, alt, del avslutte prosses -> explorer

Og ta muse pilen ut av bildet. Rope på kameraten å si at han har fått blue screen. Hahha like morsomt hver gang.

Går jo også å bare innstalere BSOD-screensaver på maskina til n00bs uten at de vet det. Den simulerer også reboot og harddisk-aktivitet.

 

http://technet.microsoft.com/en-us/sysinte...s/bb897558.aspx

Lenke til kommentar
Jeg var på lan med noen kompiser, og en av oss hadde glemt pc. Så vi klarte å finne en gammel pc. Av en eller annen grunn var den eneste måten å innstalere no spill på den og overføre filene over msn fra en av de andre pc'ene, og etter 2,5 time med venting klarte jeg og logge av >_<

 

Åssen klarer man å glemme å ta med seg PC-en sin på LAN?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...