robgar Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Det er nok det vi først og fremst gjør . Dette var innabors crewet også, (crew spøkte med en annen i crew). Så fortvil ikke. Lenke til kommentar
climbatize Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 var på lan hos en kompis og var oppe hele natta med cs og windows media player med "sitter her i venten..." på repeat. XD var litt trøtt etter 24 timer og moren min lurte på om jeg hadde tatt stoff >< Ble sint bare noen pusta for høyt... men senere skulle vi på familiemiddag og sånn. Og jeg klarte og sovne på sofaen hos tanta mi, med hele slekta tilstede... Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Endret configen til nesten alle som var der så de skrev "kill" i console (I CS, gjør at du tar selvmord. Om du ikke skulle vite det fra før =]) når de trykket "w", bindet også deler av banana phone-teksten til MOUSE1. Ble mye oppstyr da vi skulle spille match og runden startet med 5 selvmord :> Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) jeg tok screenshot av skrivebordet til kameraten min, så tok jeg å la det i paint, lagra det. så høyre klikk > skjulikoner. så bytta jeg bakgrunsbilde. Han skjønte ikke en jævla dritt etter på, Han ble ganske fortvila når det ikke gikk å trykke på noe. Endret 28. februar 2008 av Sno Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Har gjort det samme! dritgøy å se dem stresse med: "faen, museknappen funker ikke!" Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Skal arrangere LAN 7-8 mars Blir helt sikkert noe tabber fra min side XD Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 nr 1. hatt samleie med ei jente jeg møtte på lanet ( ikke spør, back in the old days..) problemet var å tørke seg ren da ? tydde til naboputa til en kompis :pP) gjett om den er en slager hver gang vi møtes i jula ? nr 2. blitt dumpa på et lan hahaha O SMERTE ! Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 var hun svett? :> Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 var hun svett? :> Svett? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Svett ja... som vi gutter hvartfall blir Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 klarte og svi 3 pizzaer på rad da jeg hele tiden glemte at jeg satt de inn. No food for me. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Svett ja... som vi gutter hvartfall blir du leste ikkje kva han skreiv? Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Vi leste da begge det? Lenke til kommentar
safags Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 haha slager å ta blue screen bilde -> bakrundsbilde Inn på ctrl, alt, del avslutte prosses -> explorer Og ta muse pilen ut av bildet. Rope på kameraten å si at han har fått blue screen. Hahha like morsomt hver gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 haha slager å ta blue screen bilde -> bakrundsbildeInn på ctrl, alt, del avslutte prosses -> explorer Og ta muse pilen ut av bildet. Rope på kameraten å si at han har fått blue screen. Hahha like morsomt hver gang. Går jo også å bare innstalere BSOD-screensaver på maskina til n00bs uten at de vet det. Den simulerer også reboot og harddisk-aktivitet. http://technet.microsoft.com/en-us/sysinte...s/bb897558.aspx Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Genialt. Denne skal arkiveres. Lenke til kommentar
safags Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Btw fLeRerk, Elsker bildet ditt. Hans Bauge FTW <3 Endret 5. mars 2008 av greveen Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg var på lan med noen kompiser, og en av oss hadde glemt pc. Så vi klarte å finne en gammel pc. Av en eller annen grunn var den eneste måten å innstalere no spill på den og overføre filene over msn fra en av de andre pc'ene, og etter 2,5 time med venting klarte jeg og logge av >_< Åssen klarer man å glemme å ta med seg PC-en sin på LAN? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Svett ja... som vi gutter hvartfall blir du leste ikkje kva han skreiv? hmm.... finner ikke hva jeg har tolket feil. feel free to halp me Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Skjønte ikke hva han mente jeg heller. Tror han leste oss feil igjen, så dobbelfeil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå