Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Istedet for å vente kan du jo sørge for at det skjer et eller annet gøy. Dra ut en kontakt, svi en pizza, kom med falske anklager mot en du tror er en "cheater" etc. Det blir ikke mere morro enn du lager selv. ;)

Lenke til kommentar
hadde en kompis på besøk i den tiden jeg spilte wow, og vi hadde to pcer. vi started og spille sånn sirka klokka 12 på morgenen og jeg holdt på til 12 på kvelden før jeg la meg(var sliten) og når jeg vokner sitter kompisen min fremdeles og spiller (ca klokka 1 på dagen)

haha. han så helt syk ut.

rekorden min er 48 timer forran pcen. Eg satt oppe heile natta mens dei andre prøvde å sove til rosa hellikopter :innocent:

Lenke til kommentar

Appropo bylan, husker en liten skøyerstrek noen i crew gjorde mot en fra Bjørgvin. De koblet til en trådløs mus baki toweret hannes og begynte å tulle litt med den. Fyren som satt der fikk helt panikk og ble sør. Det hadde vistnok ødelagt hele lanet hannes og han var på nippen til å reformatere. Men han spurte noen andre i crew om de hadde råd for hvorfor musen begynte å leve sitt eget liv.

Det ble en stor gjeng som stod bak og skulle rådslå og så og si alle sa det samme : "Det må være et virus", de holdt på fliret godt ;)

Lenke til kommentar
Appropo bylan, husker en liten skøyerstrek noen i crew gjorde mot en fra Bjørgvin. De koblet til en trådløs mus baki toweret hannes og begynte å tulle litt med den. Fyren som satt der fikk helt panikk og ble sør. Det hadde vistnok ødelagt hele lanet hannes og han var på nippen til å reformatere. Men han spurte noen andre i crew om de hadde råd for hvorfor musen begynte å leve sitt eget liv.

Det ble en stor gjeng som stod bak og skulle rådslå og så og si alle sa det samme : "Det må være et virus", de holdt på fliret godt ;)

 

For en gjeng med idioter..

Crew skal hjelpe deg, og ikke ødelegge for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...