Valkyria Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 er på lan nå venter på noe spennende skal skje Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Istedet for å vente kan du jo sørge for at det skjer et eller annet gøy. Dra ut en kontakt, svi en pizza, kom med falske anklager mot en du tror er en "cheater" etc. Det blir ikke mere morro enn du lager selv. Lenke til kommentar
climbatize Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg var på lan med noen kompiser, og en av oss hadde glemt pc. Så vi klarte å finne en gammel pc. Av en eller annen grunn var den eneste måten å innstalere no spill på den og overføre filene over msn fra en av de andre pc'ene, og etter 2,5 time med venting klarte jeg og logge av >_< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Det var vel på den tiden folk ikke visste hvordan de flyttet en harddisk fra en PC til en annen. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Slik så LAN-rommet ut etter at lanet var ferdig... Litt dårlig bilde, men... you get the idea... Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Faen så rotete da. Kunne tru at det var meir grise fest enn lan Endret 18. februar 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Slik så LAN-rommet ut etter at lanet var ferdig... Litt dårlig bilde, men... you get the idea... Hva faen? Hvordan får du det til å bli så grisete? Hadde ikke klart om jeg hadde prøvd engang... Lenke til kommentar
robgar Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Ser ikke helt for meg hvor pcene har stått :| Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Eller hvor de satt for den saks skyld... Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 sitter på lan nå tabber kommer helt sikkert^^ Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 hadde en kompis på besøk i den tiden jeg spilte wow, og vi hadde to pcer. vi started og spille sånn sirka klokka 12 på morgenen og jeg holdt på til 12 på kvelden før jeg la meg(var sliten) og når jeg vokner sitter kompisen min fremdeles og spiller (ca klokka 1 på dagen) haha. han så helt syk ut. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 hadde en kompis på besøk i den tiden jeg spilte wow, og vi hadde to pcer. vi started og spille sånn sirka klokka 12 på morgenen og jeg holdt på til 12 på kvelden før jeg la meg(var sliten) og når jeg vokner sitter kompisen min fremdeles og spiller (ca klokka 1 på dagen)haha. han så helt syk ut. rekorden min er 48 timer forran pcen. Eg satt oppe heile natta mens dei andre prøvde å sove til rosa hellikopter Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 selv har jeg sitti oppe foran skjermen i nærmere 70, nesten 3 døgn:P var første året på TG Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg er helt dø når klokken nærmer seg 4. Kan klare det, men da er det så jævlig at det ikke er gøy. Tror ikke jeg har spilt så mye mer enn 24t sammenhengende. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 selv har jeg sitti oppe foran skjermen i nærmere 70, nesten 3 døgn:P var første året på TG nesten ingenting Bylan ifjord var jeg våken i nesten 100t (mulig du ikke har regnet med timene før lanet(det har jeg)) Lenke til kommentar
robgar Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Appropo bylan, husker en liten skøyerstrek noen i crew gjorde mot en fra Bjørgvin. De koblet til en trådløs mus baki toweret hannes og begynte å tulle litt med den. Fyren som satt der fikk helt panikk og ble sør. Det hadde vistnok ødelagt hele lanet hannes og han var på nippen til å reformatere. Men han spurte noen andre i crew om de hadde råd for hvorfor musen begynte å leve sitt eget liv. Det ble en stor gjeng som stod bak og skulle rådslå og så og si alle sa det samme : "Det må være et virus", de holdt på fliret godt Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 selv har jeg sitti oppe foran skjermen i nærmere 70, nesten 3 døgn:P var første året på TG nesten ingenting Bylan ifjord var jeg våken i nesten 100t (mulig du ikke har regnet med timene før lanet(det har jeg)) Visste ikke at byLAN har fått skiftet navn. Lenke til kommentar
abandoned Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Slik så LAN-rommet ut etter at lanet var ferdig... Litt dårlig bilde, men... you get the idea... sånn så kjelleren min ut etter at vi lana en uke i sommerferien også Lenke til kommentar
killkid Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Har vært en gang der jeg hadde 1000vis av virus og ormer på maskinen, folk begynte laste ned fra meg og plutselig hadde alle virus på maskinen og alt gjekk tregt og ingenting fungerte.. Så lanet ble en masse formaterings lan... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Appropo bylan, husker en liten skøyerstrek noen i crew gjorde mot en fra Bjørgvin. De koblet til en trådløs mus baki toweret hannes og begynte å tulle litt med den. Fyren som satt der fikk helt panikk og ble sør. Det hadde vistnok ødelagt hele lanet hannes og han var på nippen til å reformatere. Men han spurte noen andre i crew om de hadde råd for hvorfor musen begynte å leve sitt eget liv. Det ble en stor gjeng som stod bak og skulle rådslå og så og si alle sa det samme : "Det må være et virus", de holdt på fliret godt For en gjeng med idioter.. Crew skal hjelpe deg, og ikke ødelegge for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå