Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell

Anbefalte innlegg

Husker jeg la meg etter ca. 30 timer på TG 07, våknet etter ca. 3 kvarter og tenkte "Shit, jeg har sovet bort hele TG!" før jeg løp ned til dataen igjen. Tok meg 30 minutter å finne ut av hvor mye klokka var og hvor lenge jeg hadde sovet, men da var jeg våken uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker jeg la meg etter ca. 30 timer på TG 07, våknet etter ca. 3 kvarter og tenkte "Shit, jeg har sovet bort hele TG!" før jeg løp ned til dataen igjen. Tok meg 30 minutter å finne ut av hvor mye klokka var og hvor lenge jeg hadde sovet, men da var jeg våken uansett.

30 minutter til å finne ut hva klokka er :O hva drev du me da a:P??

Lenke til kommentar

halvsov?

Lenke til kommentar

halvsov?

Jess, klarte knapt logge meg inn på PC-en. :ermm:

Lenke til kommentar

Sitter på lan nå, og tabben jeg nettopp gjorde var å dele ut en hel mappe med film av to jenter i klassen min som danser i bare undertøyet.. Så nå vil ingen spille eller gjøre noe annet lenger. Kjipt... Men nå er det på tide å gå og legge seg uansett, så...

Lenke til kommentar

Gjestene hadde nettop kommet til mitt store høst lan. Hadde klart og trenge oss 12 stykker ned i kjelleren vår eller "bunkeren" som vi liker å kalle den. Hadde satt frem potetgull og Cola så vi ikke skulle dø de neste dagene. En av gjestene satt seg ned og begynte å fikle med tastur,mus,headset og alt det andre småtteriet som lå i en pose. En annen var så begeistret over gratis cola at han tok en slurk. Npr han skulle sette den fra seg satt han den på kanten og han hadde jo selfølgelig ikke skrudd igjen korken, siden skulle bare bære stolen over til andre siden. Da kom han borti med det ene stolbenet i colan og den ramla først i håret og så på hele buksa og nedre del av genseren. Og så kom de siste restene rett ned i posen. Da ble det en seig masse av tastatur og mus og headset. Tastaturet og musa funka etterhvert men var Veeeeeldig klissete. Men headsettet daua.

En annen gang klarte en kompis av meg å søle 2/5 av en 1/2 l flaske på kabinettet til en annen kompis av meg. Heldigvis lå han å sov da. Så andre man rev seg i håret og begynte å tørke og åpna kabinettet og tørka og tørka. Det holdt han på sikkert i en halvtime. Han andre kompisen min merka ingenting når han våkna og vet fortsatt ikke om det xD.

Og har jo glemt musematter og div spill etter alle mine lan.

Og har vært på noen skrike lan, dær en eller to Skriker hele natta eller synger etter den værste trance låta di har mekka selv på det nye gigantiske høytalleranlegget. Klarer å venne meg til mye og driter i endel bagateller Men et sted går grensa :p

Endret av greveen
Lenke til kommentar
Og har vært på noen skrike lan, dær en eller to Skriker hele natta eller synger etter den værste trance låta di har mekka selv på det nye gigantiske høytalleranlegget.

Ingenting slår kakerock :love:

Teksten vist du ønsker å synge den....

Mararock (kakerock)

Jope Ruonansuu

Composição: Indisponível

refrain:

Vedä huulesi vinoon

Anna lanteesi heiluu

Pidä kaiteesta kii

Ja lähe Maran kanssa rokkaamaan

Aahaa (3x)

Vou-vou-vou Mararock (3x)

Mararock (2x)

Jos kunnon rokkii tahdot joskus veivata

Niin paras on Maralle soitella

Sillä Maralla on rokkijalka verraton

Parempaa et löydä ees Suomesta

refrain

Vou-vou-vou Mararock

Jes vou-vou-vou Mararock

Jees vou-vou-vou Mararock

Mararock (2x)

Marassa on jotain alkuvoimaista

Jota ei ollut Manussa

Mara on Mara vaikka keitettäis

Ja kori päähän heitettäis

refrain

Mararock (2x)

Marassa on jotain meistä kaikista

Jotain mitä haaveilet unissas

Maralla on pyrkimys eteenpäin

Samaa mitä toivoisit itseltä

Vedä huulesi vinoon

Anna lanteesi heiluu

Pidä kaiteesta kii

Aahaa

Noniin

Aahaa

Hyvä Mara

Aahaa

Mararock

Mararokkia sitten kuule Marko mentiin bassosooloon niin että jytinä kuuluu vaan siellä kuule eikä mitään ujostelua kuule anna paukkua vaan. Minä tiiän että sinä oot kova basisti.

Vedä huulesi vinoon

Anna lanteesi heiluu

Pidä kaiteesta kii

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Artig at jeg fant denne tråden, for jeg dret meg faktisk ut på LAN i går. Hadde vært oppe 2 netter på rad, og halvsov mens jeg så på Prison Break. Jeg hadde ikke drukket på en stund og skulle ta meg en slurk cola. Glapp colaen da jeg løftet den opp, og den gikk i gulvet. (Korken var på) Plukket den fort opp og åpnet den. HELE brusen bruste over i løpet av sekunder. Rakk ikke tenke før skjermen, tastaturet og meg selv var dynket i cola >_> Irriterende. Selvfølgelig tenkte jeg ikke på at den ville bruse over etter å ha falt i bakken..

øhm.. ble litt uoversiktelig og rart skrevet, men jeg har ikke sovet på 3 netter.. God natt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...