Grasulf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Husker jeg la meg etter ca. 30 timer på TG 07, våknet etter ca. 3 kvarter og tenkte "Shit, jeg har sovet bort hele TG!" før jeg løp ned til dataen igjen. Tok meg 30 minutter å finne ut av hvor mye klokka var og hvor lenge jeg hadde sovet, men da var jeg våken uansett. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Husker jeg la meg etter ca. 30 timer på TG 07, våknet etter ca. 3 kvarter og tenkte "Shit, jeg har sovet bort hele TG!" før jeg løp ned til dataen igjen. Tok meg 30 minutter å finne ut av hvor mye klokka var og hvor lenge jeg hadde sovet, men da var jeg våken uansett. 30 minutter til å finne ut hva klokka er :O hva drev du me da a:P?? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Husker jeg la meg etter ca. 30 timer på TG 07, våknet etter ca. 3 kvarter og tenkte "Shit, jeg har sovet bort hele TG!" før jeg løp ned til dataen igjen. Tok meg 30 minutter å finne ut av hvor mye klokka var og hvor lenge jeg hadde sovet, men da var jeg våken uansett. 30 minutter til å finne ut hva klokka er :O hva drev du me da a:P?? halvsov? Lenke til kommentar
MPC Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Glemte å seie at Lanet mitt som var sist helg gjekk greit, Ingen problem Flaks at eg låste soveromsdøra mi då, fikk høre at ein av vennene mine skulle skrive på fjeset mitt Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Husker jeg la meg etter ca. 30 timer på TG 07, våknet etter ca. 3 kvarter og tenkte "Shit, jeg har sovet bort hele TG!" før jeg løp ned til dataen igjen. Tok meg 30 minutter å finne ut av hvor mye klokka var og hvor lenge jeg hadde sovet, men da var jeg våken uansett. 30 minutter til å finne ut hva klokka er :O hva drev du me da a:P?? halvsov? Jess, klarte knapt logge meg inn på PC-en. Lenke til kommentar
someOen Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dro ut strømkabelen til en padde en gang. Tre datamaskiner slukket. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Dro ut strømkabelen til en padde en gang. Tre datamaskiner slukket. Sølte cola nedi ei eg Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er på LAN nå, de spiller folkemusikk på høytalerne... Glemte tastaturet mitt, sovepose, skifteklær osv hjemme:) Måtte kjøpre hjem å hente det Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Er på lan nå óg. Det eneste som har skjedd hittil er at jeg glemte ethernetkabelen, og hunden til verten klarte å voldta mitt høyre lår, så jeg fikk kloremerker. Bikkjen driver og forfølger meg hele tiden. Faens drittbikkje. Lenke til kommentar
564215 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Sitter på lan nå, og tabben jeg nettopp gjorde var å dele ut en hel mappe med film av to jenter i klassen min som danser i bare undertøyet.. Så nå vil ingen spille eller gjøre noe annet lenger. Kjipt... Men nå er det på tide å gå og legge seg uansett, så... Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg måtte sove i en seng fylt med kattehår på helgelanet jeg var på D= Og så måtte jeg gå hjem for å hente CoD2 og pizzaene jeg hadde glemt, så da gikk en venn og meg gjennom en gjørmete skog midt på natten uten lommelykt. Creepy! Lenke til kommentar
safags Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Gjestene hadde nettop kommet til mitt store høst lan. Hadde klart og trenge oss 12 stykker ned i kjelleren vår eller "bunkeren" som vi liker å kalle den. Hadde satt frem potetgull og Cola så vi ikke skulle dø de neste dagene. En av gjestene satt seg ned og begynte å fikle med tastur,mus,headset og alt det andre småtteriet som lå i en pose. En annen var så begeistret over gratis cola at han tok en slurk. Npr han skulle sette den fra seg satt han den på kanten og han hadde jo selfølgelig ikke skrudd igjen korken, siden skulle bare bære stolen over til andre siden. Da kom han borti med det ene stolbenet i colan og den ramla først i håret og så på hele buksa og nedre del av genseren. Og så kom de siste restene rett ned i posen. Da ble det en seig masse av tastatur og mus og headset. Tastaturet og musa funka etterhvert men var Veeeeeldig klissete. Men headsettet daua. En annen gang klarte en kompis av meg å søle 2/5 av en 1/2 l flaske på kabinettet til en annen kompis av meg. Heldigvis lå han å sov da. Så andre man rev seg i håret og begynte å tørke og åpna kabinettet og tørka og tørka. Det holdt han på sikkert i en halvtime. Han andre kompisen min merka ingenting når han våkna og vet fortsatt ikke om det xD. Og har jo glemt musematter og div spill etter alle mine lan. Og har vært på noen skrike lan, dær en eller to Skriker hele natta eller synger etter den værste trance låta di har mekka selv på det nye gigantiske høytalleranlegget. Klarer å venne meg til mye og driter i endel bagateller Men et sted går grensa Endret 31. januar 2008 av greveen Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Og har vært på noen skrike lan, dær en eller to Skriker hele natta eller synger etter den værste trance låta di har mekka selv på det nye gigantiske høytalleranlegget. Ingenting slår kakerock Teksten vist du ønsker å synge den.... Mararock (kakerock) Jope Ruonansuu Composição: Indisponível refrain: Vedä huulesi vinoon Anna lanteesi heiluu Pidä kaiteesta kii Ja lähe Maran kanssa rokkaamaan Aahaa (3x) Vou-vou-vou Mararock (3x) Mararock (2x) Jos kunnon rokkii tahdot joskus veivata Niin paras on Maralle soitella Sillä Maralla on rokkijalka verraton Parempaa et löydä ees Suomesta refrain Vou-vou-vou Mararock Jes vou-vou-vou Mararock Jees vou-vou-vou Mararock Mararock (2x) Marassa on jotain alkuvoimaista Jota ei ollut Manussa Mara on Mara vaikka keitettäis Ja kori päähän heitettäis refrain Vou-vou-vou Mararock (3x) Mararock (2x) Marassa on jotain meistä kaikista Jotain mitä haaveilet unissas Maralla on pyrkimys eteenpäin Samaa mitä toivoisit itseltä Vedä huulesi vinoon Anna lanteesi heiluu Pidä kaiteesta kii Ja lähe Maran kanssa rokkaamaan Aahaa Noniin Aahaa Hyvä Mara Aahaa Vou-vou-vou Mararock (3x) Mararock Mararokkia sitten kuule Marko mentiin bassosooloon niin että jytinä kuuluu vaan siellä kuule eikä mitään ujostelua kuule anna paukkua vaan. Minä tiiän että sinä oot kova basisti. Vedä huulesi vinoon Anna lanteesi heiluu Pidä kaiteesta kii Ja lähe Maran kanssa rokkaamaan Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 aaa, håper å få oppleve et eller annet på TG 2009 OT: Noen som vet om noen LAN i Fredrikstad utover året ? SuXz0r Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) aaa, håper å få oppleve et eller annet på TG 2009 09 faktisk? Fikk du ikke billetter til 08? OT: Innlegg nr 666 Endret 4. februar 2008 av Hawtz Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Fikk ikke til 09 jeg Skulle gitt alt for å være der FFS Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 HAH! Jeg fikk i siste liten med en stor porsjon flaks xD I tilfelle du lurte Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 det gjorde jeg ikke Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Billetter til TG 09 er da strengt tatt ikke lagt ut enda, og vil nok ikke bli lagt ut før nærmere jul. Ingen grunn til å henge med nebbet over at dere ikke kommer dere på TG 09 ennå, i hvert fall Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Artig at jeg fant denne tråden, for jeg dret meg faktisk ut på LAN i går. Hadde vært oppe 2 netter på rad, og halvsov mens jeg så på Prison Break. Jeg hadde ikke drukket på en stund og skulle ta meg en slurk cola. Glapp colaen da jeg løftet den opp, og den gikk i gulvet. (Korken var på) Plukket den fort opp og åpnet den. HELE brusen bruste over i løpet av sekunder. Rakk ikke tenke før skjermen, tastaturet og meg selv var dynket i cola >_> Irriterende. Selvfølgelig tenkte jeg ikke på at den ville bruse over etter å ha falt i bakken.. øhm.. ble litt uoversiktelig og rart skrevet, men jeg har ikke sovet på 3 netter.. God natt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå