Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var på lan me tre kamerater

 

lanet forgikk på en låve :p

 

dette var i november, og om natta sank gradene ned mot -10

vi satt der fullt påkledd oppi soveposene og to jakker hver....

det var ikke veldig lett å spille CS med tykke hansker :(

 

 

men lanet var en opplevelse det. anbefales !! :thumbup:

 

HEHE flyt da pcene holdt seg overklokkingsvennlige hvertfall;)

flyt?

Antagelig pcer med vannkjøling. At det ble 10- Betyr dermed at han overklokke pcene for at de skal bli så varme at vannet holder seg flytende og antagelig for selv å holde varmen?

Tror jeg, men flyt betyr enten olje, vann eller annen væskekjøling sist jeg sjekket.

 

flyt betyr at der digg, etc.

Lenke til kommentar
En av de største tabbene var jo å begynne å gå på LAN. Man er jo helt ødelagt i mange dager etterpå. :(

Det er helsefarleg å reise på lan. fekk erfart det no i romjula når me arrangerte lan. Alt for lite mat, for lite søvn. Endte opp med dorleg rygg og var heilt surren i hovudet etter lanet..

 

 

jeg har svar på alle dine problemer...

 

1.Alt for lite mat - Gå til din nærbutikk og kjøp kanskje noen rundstykker eller druer. (husk litt snop seff :) )

2.Alt for lite søvn - Hva med å sove litt?

3.Dårlig rygg - Såv på madrass eller ta med en matte ellns, husk pute...

 

 

så enkelt er det.... :p

Lenke til kommentar

usj, grandis classic. (tho, de andre er gode)

 

Kommer bare på at jeg satte meg feil engang på et LAN, i tillegg hadde jeg bestilt plass, og selvfølgelig

stod jo lapp hvor jeg skulle sitte også.

Så jeg måtte flytte alt jeg hadde koblet sammen på nytt.

Mange spurte om det var noe galt, siden jeg ble ganske piss'd.

 

Vet. Big deal!

Lenke til kommentar
Hostet et lite 6-manns LAN her for en stund siden, og gjorde en liten brøler da.

Så litt gjennom noen bilder derfra nå, og fant bilde av min lille tabbe :blush: .

Hadde nettop mekket en grandiosa til gjengen, men gjett hvem som klarte å falle på trynet ned trappen, slik at pizzaen ble kastet i været og landet med toppen ned? joda, det var meg ja:

100_5843.jpg

 

Merk at det ikke er jeg som ligger på gulvet, men en meget fortvilet LAN-deltaker ;) .

 

Så, har dere gjort noen større eller mindre tabber på LAN? kom med dem.

 

 

Høres jævli vondt ut å falle ned trappene, med en gloheit grandiosa i hendene... Tenke om man hadde fått ansiktet godt planta midt oppi pizzaen?

Men uanz... Grandiosa er den ultimate Gamer-retten:)

Lenke til kommentar

ByLan 06:

skulle se "the day after tomorrow", og 5 minutter uti filmen var den ferdig... grunnet at jeg hadde sittet med åpne øyne, sett på filmen og glemt ALT sammen :p

husker rett etterpå så skjønte jeg ikke hvorfor den var så kort! XD

 

Så var det på et vennelan da jeg holdt på å sette meg på en kattunge.

det lanet var uten tvil det koselikste lanet, da de hadde nylig fått 4 kattunger som HELE tiden skulle angripe den strammestroppen som hang ned fra shortsen min^^ så dårlig koordinasjon som de hadde endte det opp med at de hadde klort meg til blods innen enden av lanet. kattunger > PC

Lenke til kommentar

Nesh, det var ikke store lan tabber jeg har gjort.

 

Glemt av kabler og litt sånt, heldigvis bare på privat lan så jeg måtte gå 150 meter.

sovna en gang på lanet, så var det en dritt sekk som hadde tegna med penn og sprittusj i tryne på meg. nazi tegn og bart osv, skulle til byen dagen etterpå og jeg fikk ikke vasket alt vekk.

 

Skal på et lan om 13 dager. Viss det skjer noe kommer jeg med bilder

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...