Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min største LAN tabbe , må vel være det som skjedde for 2 uker siden .. Skulle ha LAN hjemme i garasjen .. Sånn ca. kl . 6 var alle 20 stk kommet .. Men det jeg hadde glemt var at jeg og dama hadde 1 års dag . Endte med at jeg gikk på kino med dama , mens resten var i garasjen min og rota noe helt J***** ! :realmad: ..

Lenke til kommentar
En av de største tabbene var jo å begynne å gå på LAN. Man er jo helt ødelagt i mange dager etterpå. :(

Det er helsefarleg å reise på lan. fekk erfart det no i romjula når me arrangerte lan. Alt for lite mat, for lite søvn. Endte opp med dorleg rygg og var heilt surren i hovudet etter lanet..

Lenke til kommentar
En av de største tabbene var jo å begynne å gå på LAN. Man er jo helt ødelagt i mange dager etterpå. :(

Det er helsefarleg å reise på lan. fekk erfart det no i romjula når me arrangerte lan. Alt for lite mat, for lite søvn. Endte opp med dorleg rygg og var heilt surren i hovudet etter lanet..

Da er du ikkje ein ekte laner. Nokon som har prøvd å lane i fulla? Eg og nokon kompiser prøvde det, det endte opp med at han som hadde lanet måtte vaske opp spyet etter ein kar som ikkje tålte så mykje (det var ikkje meg)... Til deg som kom heim til rotete garasje, dette er verre å ryddde opp etter...

Lenke til kommentar
Min største LAN tabbe , må vel være det som skjedde for 2 uker siden .. Skulle ha LAN hjemme i garasjen .. Sånn ca. kl . 6 var alle 20 stk kommet .. Men det jeg hadde glemt var at jeg og dama hadde 1 års dag . Endte med at jeg gikk på kino med dama , mens resten var i garasjen min og rota noe helt J***** ! :realmad: ..

Fy F! så uheldig! Du fikk altså mer bråk enn hygge, at det var langt ifra gøy skjønner jeg godt.

Jeg trodde hovedkabel på et LAN burde vært TP-kabel jeg :hmm:

Det er da strømkabelen til PSU på Pc. Så er det Strømkabel til Router(tok med meg routeren på lan jeg vett) jeg hosta nettverket med D-Link DIR-655 og jeg holdt ikke lanet en gang jeg gjorde det fordi han som holdt det hadde bare lillebroren jeg ikke liker

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
var på lan me tre kamerater

 

lanet forgikk på en låve :p

 

dette var i november, og om natta sank gradene ned mot -10

vi satt der fullt påkledd oppi soveposene og to jakker hver....

det var ikke veldig lett å spille CS med tykke hansker :(

 

 

men lanet var en opplevelse det. anbefales !! :thumbup:

 

HEHE flyt da pcene holdt seg overklokkingsvennlige hvertfall;)

Lenke til kommentar
var på lan me tre kamerater

 

lanet forgikk på en låve :p

 

dette var i november, og om natta sank gradene ned mot -10

vi satt der fullt påkledd oppi soveposene og to jakker hver....

det var ikke veldig lett å spille CS med tykke hansker :(

 

 

men lanet var en opplevelse det. anbefales !! :thumbup:

 

HEHE flyt da pcene holdt seg overklokkingsvennlige hvertfall;)

flyt?

Lenke til kommentar
Hostet et lite 6-manns LAN her for en stund siden, og gjorde en liten brøler da.

Så litt gjennom noen bilder derfra nå, og fant bilde av min lille tabbe :blush: .

Hadde nettop mekket en grandiosa til gjengen, men gjett hvem som klarte å falle på trynet ned trappen, slik at pizzaen ble kastet i været og landet med toppen ned? joda, det var meg ja:

100_5843.jpg

 

Merk at det ikke er jeg som ligger på gulvet, men en meget fortvilet LAN-deltaker ;) .

 

Så, har dere gjort noen større eller mindre tabber på LAN? kom med dem.

 

Det verste jeg noen gang har gjort på et LAN, var å legge alle brusflaskene mine i fryser'n. Glemte dem ut, og etter 24 bak PC-en kom jeg på dem... Fant dem frosset i stykker, og da var det allerede søndag... nedtur!

Lenke til kommentar
for meg ser det ut som at ikke en ødelagt pizza er tabben, den kan skrapes opp igjen :p

tabben er at du lagde EN grandis til 6 stykker?? skal du sulte dem eller??

hehe

 

jeg selv har ikke gjort noe særlig tabber, men her kommer en skikkelig bra en:

det var dagen TG03 startet, og gjengen skulle samles for å dra oppover. "gjengen" bor ca. 1-1.5 time sørover. den ene bilen var stappa av 3 ungdommer, sjåfør, og utstyr.

når gjengen kom fram, og begynte å bære inn etter å ha stått i kø, kom det fram:

de hadde glemt igjen skjermen til han ene duden på gardsplassen! så, sjåføren måtte belage seg på en runde opp og ned, bare for en spinkel 15".

 

Det værste måtte vel være å komme helt til Vikingskipet, komme deg inn, finne plassen din, for så å finne ut at du har glemt strømkabler, mus, tastatur og headsett på toget eller lignende.... Det ville vært for jævlig!

Lenke til kommentar
Snufla i en ledning, og 10-20s stykk mista strømen. På det samme lanet reiv jeg nesten ned en laptop. Etter den halvtimen satt jeg veldig stille på plassen min.

 

Greide noe lignende... Jeg kom etter de andre, og klarte med en feiltakelse å sette maskinen oppå strømknappen på ei padde. Alle mista strømmen

Lenke til kommentar
var på lan me tre kamerater

 

lanet forgikk på en låve :p

 

dette var i november, og om natta sank gradene ned mot -10

vi satt der fullt påkledd oppi soveposene og to jakker hver....

det var ikke veldig lett å spille CS med tykke hansker :(

 

 

men lanet var en opplevelse det. anbefales !! :thumbup:

 

HEHE flyt da pcene holdt seg overklokkingsvennlige hvertfall;)

flyt?

Antagelig pcer med vannkjøling. At det ble 10- Betyr dermed at han overklokke pcene for at de skal bli så varme at vannet holder seg flytende og antagelig for selv å holde varmen?

Tror jeg, men flyt betyr enten olje, vann eller annen væskekjøling sist jeg sjekket.

Lenke til kommentar
Min største LAN tabbe , må vel være det som skjedde for 2 uker siden .. Skulle ha LAN hjemme i garasjen .. Sånn ca. kl . 6 var alle 20 stk kommet .. Men det jeg hadde glemt var at jeg og dama hadde 1 års dag . Endte med at jeg gikk på kino med dama , mens resten var i garasjen min og rota noe helt J***** ! :realmad: ..

Fy F! så uheldig! Du fikk altså mer bråk enn hygge, at det var langt ifra gøy skjønner jeg godt.

Jaja , det var jo hyggelig med dama .. Men når jeg kom hjem , da klikka det nesten for meg .. Søppel overalt og de hadde kødda med Pcen min :roll:

Lenke til kommentar
tabbe og tabbe, var på WZ14 og skulle spille i doom3 kompoen.

Så finner æ ut at det er snart slutt for påmelding, så da begynner æ og små springe bort til crewet for å melde mæ på.

MEN midt i gangen lå det en tom pizza boks.

Den sklei jo æ selvfølgelig på, så æ sklei ca.1 meter før æ lå der på ryggen og stirret opp på de som sto over mæ.

Alle klappet og lo, men heldigvis fikk æ meldt mæ på doom3 kompoen :blush:

Var det deg?!

Sorry for at jeg lo, meeeen du var jo komisk:)

Endret av mjhz
Lenke til kommentar

Var på ett privat LAN på slutten av nittitallet(98-99). Jeg sølte cola over øvre høyreside av tastaturet, slik at hele num-padden, DELETE, INSERT, HOME, og ¨-knappen sluttet å fungere. PG UP/DOWN ble som lim.

Jeg levde med tastaturet til november 2006 da jeg kjøpte meg laptop. Har tastaturet enda. Det verste var del-tasten, men vendte meg bare til å bruke den ved 0-en på num-paden. Det var vel den eneste tasten på høyresiden av tastaturet som fungerte.

Det var forresten et Key Tronic ErgoForce-tastatur.

 

Jeg likte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...