Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+132

Ikke helt min tabbe, men den rammet meg allikevel.

Jeg satt å spillte wow, og nøt min kjære kaffe på termos. Plutselig så møtte vennina mi opp for å se til meg. Da kunne jeg like så godt be henne sjenke litt mere kaffe i koppen. Klønete som hun var sølte hu alt utover bordet. Noe som resulterte i at jeg fikk brannsår på låret, han som satt atmed fikk kaffe over Qpad'n sin, kabinettet, og tastaturet mitt ble også dynka i kaffe.

 

Au. :(

Lenke til kommentar
Ikke helt min tabbe, men den rammet meg allikevel.

Jeg satt å spillte wow, og nøt min kjære kaffe på termos. Plutselig så møtte vennina mi opp for å se til meg. Da kunne jeg like så godt be henne sjenke litt mere kaffe i koppen. Klønete som hun var sølte hu alt utover bordet. Noe som resulterte i at jeg fikk brannsår på låret, han som satt atmed fikk kaffe over Qpad'n sin, kabinettet, og tastaturet mitt ble også dynka i kaffe.

 

Au. :(

kjipt :!:

Endret av IronMartin
Lenke til kommentar
Den største tabben må jo være å ha LAN på julaften sammen med noen andre. :roll:

haha eid.

 

 

Får ta enn jeg å da.

 

Det var første lanet mitt noen gang, jeg var ivrig som faen og det var vinter og glatt.

Jeg kom fram til vennen min hvor jeg å enn del andre skulle lane.

Så tok jeg skjermen i armene (enn ganske stor kasseskjerm) og gjikk/små sprang mot døra plutselig lå jeg på bakken og skjermen langt oppe i lufta, så hørte jeg ett smel og der lå skjermen siden av meg.

Det gjikk bra med skjermen, men det begynte å lufte svidd av den når den stod på lenge.

Men det var ikke nok, jeg kom inn og monterte opp PC-en, så skulle jeg jo finne fram nettverks kabel, jeg var utrolig dårlig på PC og jeg fannt da i det jeg trodde var enn nettverkskabel. Så jeg dro den fram og viste den til kameratene mine så begynte di å skratte alle sammen og til slutt greide enn å få ut et ord om at det var enn telefonkabel, jeg ble kjempe flau fordi jeg tok med meg enn telefon kabel på 1 meter og jeg trengte nettverks kabel på 5 meter:P

 

Har heldigvis aldri skjedd siden...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
haha, må bare le! Er så mange bra "historier" her :!:

 

 

Selv har jeg bare vært på 7 manns lan.(Er ikke spesielt gammel, dermed få LAN)

 

Ikke spesielt morro da alle de andre ikke kan en dritt om pc + de tror at jeg er Gud og at jeg kan ALT innen data -_-

 

I en venneflokk på 10 så er det faktisk bare jeg som kan middels/mye om pc.

 

Frustrerendes å vite egentlig :thumbdown:

 

Har det slik jeg også..

Jeg ser det på denne måten: DEt er ikke jeg som er god, det erbare de som er dårlige

Lenke til kommentar

var på the experience 2007. måtte vere ganske lenge oppe fordi batlefield 2-kampene var SYKT forsinka (var vel 10 timer forsinkelse, om ikke mer...)

 

Men hvertfal: da jeg skulle legge meg på tribunen (og alle andre sov) bestemte jeg meg for å ta en snarvei opp på tribunen ved å klatre over rekkverket som var helt nede på tribunen. Totalt var vel dette ca 2 meter over gulvet.

Det sto en benk på gulvet som jeg bestemte meg for å bruke til å klatre opp, og i det jeg skulle ta sats, veltet benken, og landet omtrent 10 centimeter fra en person som lå og sov på gulvet. Han skvatt som faen, og jeg fikk ikke til å si stort. Fikk et 10 centimeter sår på armen som jeg har arr etter fortsatt :/

 

 

edit: litt forskjellige leif...

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

Mitt første LAN. Kommer med PC, stor CRT-skjerm osv. Kobler alt opp, og finner ut at jeg ikke har nettverkskort/inngang i hovedkortet.

 

Et annet LAN var hos en nabo. Var glatt og klarte selvsagt å skli og miste PCen. Harddisken tok kvelden etter det.

 

Annen tabbe av en kompis var at han satt å så på Biler. Ja, Biler :p Vi klaget på han, ville ha han med å spille osv, men han ville absolutt se ferdig filmen. Når han endelig var ferdig, fant han selvsagt ut at han hadde glemt av pizzaen han hadde satt i ovene før han startet. Den var nesten helt sortsvidd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...