Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
..Av hardware eller proviant?

Antar den var rettet mot meg?

Av alt.. for mye hardware jeg ikke bruker, og for mye mat og for mye sovesaker slikt. Minimalistic er bra.

tar alltid med meg for mye hw, og alt for lite mat. sove saker er det også veldig lite av :blush:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132

Ikke helt min tabbe, men den rammet meg allikevel.

Jeg satt å spillte wow, og nøt min kjære kaffe på termos. Plutselig så møtte vennina mi opp for å se til meg. Da kunne jeg like så godt be henne sjenke litt mere kaffe i koppen. Klønete som hun var sølte hu alt utover bordet. Noe som resulterte i at jeg fikk brannsår på låret, han som satt atmed fikk kaffe over Qpad'n sin, kabinettet, og tastaturet mitt ble også dynka i kaffe.

Au. :(

Lenke til kommentar
Ikke helt min tabbe, men den rammet meg allikevel.

Jeg satt å spillte wow, og nøt min kjære kaffe på termos. Plutselig så møtte vennina mi opp for å se til meg. Da kunne jeg like så godt be henne sjenke litt mere kaffe i koppen. Klønete som hun var sølte hu alt utover bordet. Noe som resulterte i at jeg fikk brannsår på låret, han som satt atmed fikk kaffe over Qpad'n sin, kabinettet, og tastaturet mitt ble også dynka i kaffe.

Au. :(

kjipt :!:

Endret av IronMartin
Lenke til kommentar

har mange rare lan minner

Pizzaen på gulvet som skulle til utsultede gamerkompiser er en classic happening. Har skjedd meg noen ganger

etter 24 timer våken sovnet jeg under en 2 Vs 2 battle i Red Alert 2 :) Våknet av at jeg og lagkompisen min hadde tapt, hadde sovnet han også :)

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar
Den største tabben må jo være å ha LAN på julaften sammen med noen andre. :roll:

haha eid.

Får ta enn jeg å da.

Det var første lanet mitt noen gang, jeg var ivrig som faen og det var vinter og glatt.

Jeg kom fram til vennen min hvor jeg å enn del andre skulle lane.

Så tok jeg skjermen i armene (enn ganske stor kasseskjerm) og gjikk/små sprang mot døra plutselig lå jeg på bakken og skjermen langt oppe i lufta, så hørte jeg ett smel og der lå skjermen siden av meg.

Det gjikk bra med skjermen, men det begynte å lufte svidd av den når den stod på lenge.

Men det var ikke nok, jeg kom inn og monterte opp PC-en, så skulle jeg jo finne fram nettverks kabel, jeg var utrolig dårlig på PC og jeg fannt da i det jeg trodde var enn nettverkskabel. Så jeg dro den fram og viste den til kameratene mine så begynte di å skratte alle sammen og til slutt greide enn å få ut et ord om at det var enn telefonkabel, jeg ble kjempe flau fordi jeg tok med meg enn telefon kabel på 1 meter og jeg trengte nettverks kabel på 5 meter:P

Har heldigvis aldri skjedd siden...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
haha, må bare le! Er så mange bra "historier" her :!:

Selv har jeg bare vært på 7 manns lan.(Er ikke spesielt gammel, dermed få LAN)

Ikke spesielt morro da alle de andre ikke kan en dritt om pc + de tror at jeg er Gud og at jeg kan ALT innen data -_-

I en venneflokk på 10 så er det faktisk bare jeg som kan middels/mye om pc.

Frustrerendes å vite egentlig :thumbdown:

Har det slik jeg også..

Jeg ser det på denne måten: DEt er ikke jeg som er god, det erbare de som er dårlige

Lenke til kommentar

var på the experience 2007. måtte vere ganske lenge oppe fordi batlefield 2-kampene var SYKT forsinka (var vel 10 timer forsinkelse, om ikke mer...)

Men hvertfal: da jeg skulle legge meg på tribunen (og alle andre sov) bestemte jeg meg for å ta en snarvei opp på tribunen ved å klatre over rekkverket som var helt nede på tribunen. Totalt var vel dette ca 2 meter over gulvet.

Det sto en benk på gulvet som jeg bestemte meg for å bruke til å klatre opp, og i det jeg skulle ta sats, veltet benken, og landet omtrent 10 centimeter fra en person som lå og sov på gulvet. Han skvatt som faen, og jeg fikk ikke til å si stort. Fikk et 10 centimeter sår på armen som jeg har arr etter fortsatt :/

edit: litt forskjellige leif...

Endret av r2d290
Lenke til kommentar

Mitt første LAN. Kommer med PC, stor CRT-skjerm osv. Kobler alt opp, og finner ut at jeg ikke har nettverkskort/inngang i hovedkortet.

Et annet LAN var hos en nabo. Var glatt og klarte selvsagt å skli og miste PCen. Harddisken tok kvelden etter det.

Annen tabbe av en kompis var at han satt å så på Biler. Ja, Biler :p Vi klaget på han, ville ha han med å spille osv, men han ville absolutt se ferdig filmen. Når han endelig var ferdig, fant han selvsagt ut at han hadde glemt av pizzaen han hadde satt i ovene før han startet. Den var nesten helt sortsvidd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...