Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så lenge siden dette hente faktisk men:

Vi satt og lanet og spilte og greier. Men plutselig får jeg opp error hver gang jeg starter et spill, hvilketsomhelst. Tenker wtf? prøver et par ganger til, men fungerer fortsatt ikke, tok like godt å fromaterte. Etter den lange prossessen hadde jeg ikke lyd. spilte en god stund uten det men fant ut at jeg måtte prøve å fiske dette. lydricverne mine funket ikke og uansett hvor mye jeg gjorde hadde jeg ikke lyd.

Så jeg formaterte enda en gang, ingen lyd. formaterte enda en gang! med packard bell vista på en fujitsu-pc. Da klikka det helt. starta maskinen, stod i et minutt, før blåskjerm. etter det fikk jeg aldri fiksa den. BIOS! "reset to default settings" var siste utgang, og da jeg skulle formatere etter edt, fant maskina mi ikke hardisken. Nå er den snedt inn til et eller annet sted som sikkert bruker et par måneder på å fikse den dritten

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

hmm ikke direkte tabbe, men kjipt..

Var vel paa TG04.. er selv "redd" for aa sove saa pr0de aa holde meg lengst mullig vaaken.

og siden jeg av en eller annen grunn ikke trenger gaa pa do saa ofte sa satt jeg for det meste forannan skjermen.. nest siste dag la jeg merke til at den ene foten min var veldig stor og jeg hadde mindre f0lelser i den... tenkte det gaar vel over men neida.. sa opps0kte da sykebua, der fikk jeg beskjed om aa gaa rundt i skipet til foten fikk normal st0relse igjen..(dette veldig ubehaglig aa gaa paa den) grunnen til at den var blitt saa stor var at jeg hadde sitti saa lenge stille at det hadde samlet seg væske i foten som ikke klarte sirkulere... saa endte opp med aa gaa rundt i skipet i 4timer...

Lenke til kommentar

jeg kan sikkert dra noen om meg selv, men kommer ikke på noen saftige nå ;p

 

men det er en kar som er fra der jeg er fra, jeg kjenner han så vidt bare.

Han var på tg et år, 04 eller noe. Han greide jo ikkeå holde seg med det som skal gjøres privat. Det var midt på natten og han så seg litt rundt og satt på litt "naturfilm" og bare tok tastaturet over (tosk xD) og satte seg litt under bordet. Men det slutter ikke der! når man først SKAL dra'n, så lønner det seg å ikke sovne med kuken i hånda!!! han blir jo da funnet sittende mens han sover med utstyret i hånda, også ble han filmet av noen folk tror jeg, men jeg har aldri sett filmen, og det er greit egentlig XD

Endret av Tezlon
Lenke til kommentar

har ikke rukket å gjøre noe særlig tabber enda, da jeg har vært på få lan. altså jeg har jo seff glemt musematta og forgreininga og litt, men jeg bodde 600 meter unna så det telles nok ikke som en tabbe dessverre. men på det samme lanet hadde jeg med meg en pute som jeg skulle sitte på...men når jeg ble trøtt ville jeg sove også å hadde bare denne puta. for å si det sånn: det lukta jævli! på et små lan med seks stk, fikk jeg rivi ned switchen, og alle begynte å klage på at de hadde mistet nettverkstilkoblinga. det var litt kjipt, men jeg hadde visst bare fått slått den av eller no :roll: ingenting ble ødelagt

Endret av IronMartin
Lenke til kommentar

haha, må bare le! Er så mange bra "historier" her :!:

 

 

Selv har jeg bare vært på 7 manns lan.(Er ikke spesielt gammel, dermed få LAN)

 

Ikke spesielt morro da alle de andre ikke kan en dritt om pc + de tror at jeg er Gud og at jeg kan ALT innen data -_-

 

I en venneflokk på 10 så er det faktisk bare jeg som kan middels/mye om pc.

 

Frustrerendes å vite egentlig :thumbdown:

Lenke til kommentar
hmm ikke direkte tabbe, men kjipt..

Var vel paa TG04.. er selv "redd" for aa sove saa pr0de aa holde meg lengst mullig vaaken.

og siden jeg av en eller annen grunn ikke trenger gaa pa do saa ofte sa satt jeg for det meste forannan skjermen.. nest siste dag la jeg merke til at den ene foten min var veldig stor og jeg hadde mindre f0lelser i den... tenkte det gaar vel over men neida.. sa opps0kte da sykebua, der fikk jeg beskjed om aa gaa rundt i skipet til foten fikk normal st0relse igjen..(dette veldig ubehaglig aa gaa paa den) grunnen til at den var blitt saa stor var at jeg hadde sitti saa lenge stille at det hadde samlet seg væske i foten som ikke klarte sirkulere... saa endte opp med aa gaa rundt i skipet i 4timer...

 

 

skjedde det samme med meg tg 07 klarte å få mye veske i beinet så je fikk diagnosen rosen . og fikk time på legevakta som ga meg feil tabletter . fikk noe for ryggvondt elelr noe. så endte opp på et nattbesøk på sykehuset dagen etter tg var ferdig . og fikk noen veldig sterke tabletter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...