Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

haha...

Sånn ja, nå er jeg med :thumbup:

 

Jo men jeg kom på en tabbe alla ledningsjungel...

Var på "hjemme"lan da jeg var den siste som skulle koble meg opp.

Jeg satte skjøteledningen inn i noe som ganske enkelt kan beskrives som et helvete. Ledning på ledning hvor alle maskinene med vifter og neon endte i....

 

 

EN(!) stikkontakt...

 

Dette endte selvfølgelig med full "blackout" og alle banna som bare det (at strømmen ikke hadde gått allerede var et mirakel)

Vi gikk så for å finne sikringsskapet som så viste seg å være en "litt" gammel sak med smeltesikringer...

Dere kan jo gjette hva som skjedde?

 

Jo, nettop. Ingen ekstra sikring....

Det ble lite spilling den dagen :D

 

EDIT: Leifemann, han er koslig han :p

Endret av stektfisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

synes jeg har vært flink jeg :) ikke gjordt de mange tabbene...

Men er bare 15, så more to come :thumbup:

 

Den eneste tabben var vel å glemme agp kabelen til 19" skjermen på et kjeller LAN i ødemarka... Siden ingen hadde lignende kabel til overs, ble det til at jeg måtte låne en 17" skjerm som hadde fått seg et støt eller to, og dermed hadde grønnaktige farger :hrm: overlevde ihvertafll, men skal si hvor godt det var å komme tilbake til skjerm med en god fargevariasjon.

Lenke til kommentar
synes jeg har vært flink jeg :) ikke gjordt de mange tabbene...

Men er bare 15, så more to come :thumbup:

 

Den eneste tabben var vel å glemme agp kabelen til 19" skjermen på et kjeller LAN i ødemarka... Siden ingen hadde lignende kabel til overs, ble det til at jeg måtte låne en 17" skjerm som hadde fått seg et støt eller to, og dermed hadde grønnaktige farger :hrm: overlevde ihvertafll, men skal si hvor godt det var å komme tilbake til skjerm med en god fargevariasjon.

Glemme kabelen?

Sitter ikke den fast bak i skjermen?

Eller er det snakk om strøm?

Skjønner ikke no jeg :(

Lenke til kommentar
synes jeg har vært flink jeg  :)  ikke gjordt de mange tabbene...

Men er bare 15, så more to come :thumbup:

 

Den eneste tabben var vel å glemme agp kabelen til 19" skjermen på et kjeller LAN i ødemarka... Siden ingen hadde lignende kabel til overs, ble det til at jeg måtte låne en 17" skjerm som hadde fått seg et støt eller to, og dermed hadde grønnaktige farger  :hrm: overlevde ihvertafll, men skal si hvor godt det var å komme tilbake til skjerm med en god fargevariasjon.

Glemme kabelen?

Sitter ikke den fast bak i skjermen?

Eller er det snakk om strøm?

Skjønner ikke no jeg :(

pleier vel å sitte fast.. men det finnes unntak..

Lenke til kommentar
synes jeg har vært flink jeg  :)  ikke gjordt de mange tabbene...

Men er bare 15, så more to come :thumbup:

 

Den eneste tabben var vel å glemme agp kabelen til 19" skjermen på et kjeller LAN i ødemarka... Siden ingen hadde lignende kabel til overs, ble det til at jeg måtte låne en 17" skjerm som hadde fått seg et støt eller to, og dermed hadde grønnaktige farger  :hrm: overlevde ihvertafll, men skal si hvor godt det var å komme tilbake til skjerm med en god fargevariasjon.

Glemme kabelen?

Sitter ikke den fast bak i skjermen?

Eller er det snakk om strøm?

Skjønner ikke no jeg :(

Sitter på Samsung 950p 19" CRT (det samme gjelder 957p)

foretrekker den løse løsningen. bedre for transporteringen, men problemet blir da å faktisk huske å transportere den. :roll:

Lenke til kommentar
Satt på Xenox rh04,vet dere hva jeg klarte da?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ingenting :p

Mulig jeg ikke skjønnte denne vitsen men...

Hø?!

det er bare kødd da :p blæh

jeg gjorde ikke noen tabber der

Ur an idiot...

:D

Neida, vet du hva, jeg tror du er den eneste jeg har h;rt om som har gaatt gjennom et helt lan uten aa drite deg ut i det hele tatt :thumbup:

 

 

 

Faen, hvorfor blir tastaturet mitt engelsk hele tiden? [ker p;lse!!!

Lenke til kommentar

hm... tabbe... det kan man godt si :p på Oslolan03 presterte jeg noe som jeg er veldig stolt over.

 

Hadde vært oppe et døgn og mått inn til lillestrøm for å kjøpe meg noe å eta, men... som de fleste vet så er det masse glassvinduer, og jeg var trøtt.. Mens jeg da suste bortover på sparkesykkelen min så jeg noe som lignet på en åpen dør... "der kjører vi ut" tenkte jeg...

 

Svisj.. få så stor fart som mulig

 

gjøre seg klar til å hoppe over dørkarmen.

 

hoppe

 

"Dunk"..

 

Enorm latter fra de som stod utenfor og så uhellet :p

 

EDIT: det som skjedde var at jeg kræsjet i et av vinduene :p

Endret av PioUs-JiN
Lenke til kommentar
Vi var en gjeng som arrangerte lan i sommer! der hadde vi tilfelle med en person som satt våken i nesten 2 døgn! tilslutt så sovnet han bare foran pcen.. Etter en liten stund begynner han plutselig og røre på seg og speserer ut til kjøkkenet der han snubler i Internettledninga, og bryter hele internettforbindelsen til de 40 stk smo var der, å dette gjorde han i søvne!

ikke nok med det, 2 min etterpå sitter han og sover på en annen stol i lokalet og setter plutselig kursen mot doene! siden doene ligger en etasje lenger ned enn selve "hallen" så må man ned en trapp, å dere kan tenke dere det buldre som kom da han datt ned trappa i søvne!

har forresten film av det :D

legger ut snart!! :dribble:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...