Mr. Fiskum Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hehe, jeg hater når jeg gjør ting uten å tenke meg om! Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Da var LANet over Jeg har ingen bilder p.g.a LANet gikk av en eller annen grunn UTROLIG BRA!!Det var ingen tabber,ingen man kunne ta bilder av(Fordi de var normale...).Det eneste problemet var at nettet på vår side var litt vell "Fucket"(beklager utrykket) fordi det var en kabelfeil :/ Plusset med LANet var:Såklart selve LANet men også det at vi vant compo`en,ikke noen stor premie,men vi vant i alle fall Det er jo det som tells Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Har gjort noen tabber jeg å, enn av di var når jeg bærte PC-en ut av bilen, det var vinter å glatt, jeg tok skjermen i armene, gjikk mot døra ganske engasjert siden det var mitt første lan, begynte å gå veldig fort, da sa mammaen min det at jeg måtte passe meg fordi det var glatt, jeg sa at jeg skulle det å noen sekunder etterpå lå jeg i bakken og skjermen fløy til vers!!! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hva skjedde med skjermen? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 har selv mistet ned en crt skjerm. solide greier skal jeg si deg Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Hva skjedde med skjermen? Den virket, men det var noen deler inni som løsnet, så når PC-en hadde stått på ei stund begynte det å lufte utrloig svidd, å det var deler som hadde svidd seg:P Skjermen virker fortsatt da:) Lenke til kommentar
hegvold Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) CRT er kvalitet. LCD er dritt Endret 2. november 2007 av hegvold Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Flaks da med den skjermen Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Flaks da med den skjermen Ja var ganske flaks, var så engasjert det første lanet:P Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Da var LANet over Jeg har ingen bilder p.g.a LANet gikk av en eller annen grunn UTROLIG BRA!!Det var ingen tabber,ingen man kunne ta bilder av(Fordi de var normale...).Det eneste problemet var at nettet på vår side var litt vell "Fucket"(beklager utrykket) fordi det var en kabelfeil :/ Plusset med LANet var:Såklart selve LANet men også det at vi vant compo`en,ikke noen stor premie,men vi vant i alle fall Det er jo det som tells Vill tro det er L2LAN du snakker om.. Bildene fra lanet finnes Her Btw: det va noen plasser det va kabel problemer, men grunnen til at nettet var tregt tror jeg det var en Hub som sto mellom routern og internettet som var problemet. Endret 3. november 2007 av Figge90 Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det er utrolig å sette en hub isteden for en switch mellom router og nett må jeg si. Grønningtabbe anyone? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Sovna på dass mens eg skulle drite. Satt på dass i 4 timer. Ellers tvinga ein til å ta bonsky på eit litt over havfult saftglass med jegermester. Resultatet blei at han spyde over heile tastaturet og klinte spy på meg og tastaturet mitt. Synst litt synd på han som hadde det lanet. Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Synst litt synd på han som hadde det lanet. Jeg syns synd på han som måtte drikke den jegeren.. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Må vel vere at jeg dro med en 16 porters 10 mbit switch istede for 16 porters 100 mbit Var noen som skulle spille kompo som ble litt sure da... Var switch plass nok på de to andre det var 100 mbit på, men planen var å kjøre kompo folka alene på den switch jeg hadde med, litt dårlig ping/lagging gjorde så de kjørte på hoved-switch istede. Var vel en 50-60 stk da... Ikke helt store tabba men er vel eneste jeg har vert utsatt for... EDIT: Hadde LAN hjemme en gang med 10-12 stk, kobla oss på en 10 ampers kurs som holdt godt og lenge, men midt på natta mista vi stømmen Da heiv jeg kontakta i på en 16 ampers kurs, så gikk alt smertefritt.. Det var litt kjett. Endret 3. november 2007 av aGal Lenke til kommentar
Gurkhan Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Under 'The eXperience' var jeg så overarbeidet at jeg prøvde å jage VIP seksjonen av stolene som var tildelt dem. De forklarte meg veldig raskt at de satt på VIP seksjonen, og da lo jeg av min egen dumhet og beklaget det hele. Utrolig flaut! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 EDIT: Hadde LAN hjemme en gang med 10-12 stk, kobla oss på en 10 ampers kurs som holdt godt og lenge, men midt på natta mista vi stømmen Da heiv jeg kontakta i på en 16 ampers kurs, så gikk alt smertefritt.. Det var litt kjett. Vi var fire stykker og hadde problemer med 10A... Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det er utrolig å sette en hub isteden for en switch mellom router og nett må jeg si. Grønningtabbe anyone? Utrulig nokk fant vi det ikke ut før kl 6-7 tia på søndags mårrgenen, litt kjiip sia jeg hadde leitet som en gærning etter nettverks loop ++ hele kvelden.. -.- Lenke til kommentar
fre4k Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg klarte og få energidrikk over hele tastaturet på et LAN så det gikk nesten ikke ann og trykke på noe, men jeg klarte og fikse det. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 "Mista" soveposen min på L2LAN. Han som satt atme meg hadde lagt den i PC-Eska uten å vite det xD Måtte sove på gulvet i en 2-3 timer på dagen :S Utrolig deilig må jeg si Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 "Mista" soveposen min på L2LAN. Han som satt atme meg hadde lagt den i PC-Eska uten å vite det xD Måtte sove på gulvet i en 2-3 timer på dagen :S Utrolig deilig må jeg si Faktisk så synes jeg at det er behagelig å ligge på gulvet i ett par timer, etter ett "par" timer med krummet rygg framfor PC`en Btw: det jeg sov på lanet var i en tynn sove pose rett på gulvet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå