Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var LANet over :) Jeg har ingen bilder p.g.a LANet gikk av en eller annen grunn UTROLIG BRA!!Det var ingen tabber,ingen man kunne ta bilder av(Fordi de var normale...).Det eneste problemet var at nettet på vår side var litt vell "Fucket"(beklager utrykket) fordi det var en kabelfeil :/ Plusset med LANet var:Såklart selve LANet men også det at vi vant compo`en,ikke noen stor premie,men vi vant i alle fall :) Det er jo det som tells :p

Lenke til kommentar

Har gjort noen tabber jeg å, enn av di var når jeg bærte PC-en ut av bilen, det var vinter å glatt, jeg tok skjermen i armene, gjikk mot døra ganske engasjert siden det var mitt første lan, begynte å gå veldig fort, da sa mammaen min det at jeg måtte passe meg fordi det var glatt, jeg sa at jeg skulle det å noen sekunder etterpå lå jeg i bakken og skjermen fløy til vers!!!

Lenke til kommentar
Da var LANet over :) Jeg har ingen bilder p.g.a LANet gikk av en eller annen grunn UTROLIG BRA!!Det var ingen tabber,ingen man kunne ta bilder av(Fordi de var normale...).Det eneste problemet var at nettet på vår side var litt vell "Fucket"(beklager utrykket) fordi det var en kabelfeil :/ Plusset med LANet var:Såklart selve LANet men også det at vi vant compo`en,ikke noen stor premie,men vi vant i alle fall :) Det er jo det som tells :p

 

 

Vill tro det er L2LAN du snakker om.. Bildene fra lanet finnes Her

 

Btw: det va noen plasser det va kabel problemer, men grunnen til at nettet var tregt tror jeg det var en Hub som sto mellom routern og internettet som var problemet.

Endret av Figge90
Lenke til kommentar

Må vel vere at jeg dro med en 16 porters 10 mbit switch istede for 16 porters 100 mbit :p

Var noen som skulle spille kompo som ble litt sure da...

Var switch plass nok på de to andre det var 100 mbit på, men planen var å kjøre kompo folka alene på den switch jeg hadde med, litt dårlig ping/lagging gjorde så de kjørte på hoved-switch istede.

Var vel en 50-60 stk da...

 

Ikke helt store tabba men er vel eneste jeg har vert utsatt for...

 

 

EDIT: Hadde LAN hjemme en gang med 10-12 stk, kobla oss på en 10 ampers kurs som holdt godt og lenge, men midt på natta mista vi stømmen :p Da heiv jeg kontakta i på en 16 ampers kurs, så gikk alt smertefritt.. Det var litt kjett.

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Det er utrolig å sette en hub isteden for en switch mellom router og nett må jeg si.

Grønningtabbe anyone?

 

 

Utrulig nokk fant vi det ikke ut før kl 6-7 tia på søndags mårrgenen, litt kjiip sia jeg hadde leitet som en gærning etter nettverks loop ++ hele kvelden.. -.-

Lenke til kommentar
"Mista" soveposen min på L2LAN.

 

Han som satt atme meg hadde lagt den i PC-Eska uten å vite det xD

 

Måtte sove på gulvet i en 2-3 timer på dagen :S

 

Utrolig deilig må jeg si ;)

 

 

Faktisk så synes jeg at det er behagelig å ligge på gulvet i ett par timer, etter ett "par" timer med krummet rygg framfor PC`en ;)

 

Btw: det jeg sov på lanet var i en tynn sove pose rett på gulvet. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...