Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Hva er det som er så jævli morsommt med å plage andre?La de sove å få bedre humør når de våkner,er ikke noe morro for de som blir "terrorisert".

Skjerp dere!

Dette er vel noe de fleste vet? At det å plage andre på LAN er dårlig gjort, men ulidelig morsomt til tider? Og selvfølgelig er det jævlig surt når folk plager deg mens du sover.

Lenke til kommentar

Da jeg var på tg07 var jeg så trøtt så jeg tenkte jeg skulle ta drastiske tiltak.

Jeg slukte to koffeintabletter, skylte ned med en thai bull og en halvliter burn og slokna tvert etter 5 minutter.

 

Grunnlag til den omvendte effekten, derav min tabbe var at jeg ikke hadde spist noe særlig den dagen og heller ikke drukket noe særlig med vann. Derfor sovnet jeg.

Lenke til kommentar

Var faktisk ikke min men en kamerat sin "tabbe".. Skulle legge seg til å sove. legger seg oppå hovedkabelen til strømmen slik at den datt ut. Hele hallen ble mørk og alle sammen bare sa "Ooohh." Untatt de jævla på siden av meg med bærbare som sier "hvor ble det av alle på serveren?". Han setter den inn igjen fort og legger seg en annen plass før noen fant ut at det var han.

Lenke til kommentar
Var faktisk ikke min men en kamerat sin "tabbe".. Skulle legge seg til å sove. legger seg oppå hovedkabelen til strømmen slik at den datt ut. Hele hallen ble mørk og alle sammen bare sa "Ooohh." Untatt de jævla på siden av meg med bærbare som sier "hvor ble det av alle på serveren?". Han setter den inn igjen fort og legger seg en annen plass før noen fant ut at det var han.

 

hvem lan var det på?

Lenke til kommentar
Var faktisk ikke min men en kamerat sin "tabbe".. Skulle legge seg til å sove. legger seg oppå hovedkabelen til strømmen slik at den datt ut. Hele hallen ble mørk og alle sammen bare sa "Ooohh." Untatt de jævla på siden av meg med bærbare som sier "hvor ble det av alle på serveren?". Han setter den inn igjen fort og legger seg en annen plass før noen fant ut at det var han.

 

hvem lan var det på?

 

 

 

*Hvilket!! Folkeaksjonen mot hvem

Endret av Korka
Lenke til kommentar
Var faktisk ikke min men en kamerat sin "tabbe".. Skulle legge seg til å sove. legger seg oppå hovedkabelen til strømmen slik at den datt ut. Hele hallen ble mørk og alle sammen bare sa "Ooohh." Untatt de jævla på siden av meg med bærbare som sier "hvor ble det av alle på serveren?". Han setter den inn igjen fort og legger seg en annen plass før noen fant ut at det var han.

 

hvem lan var det på?

 

 

 

*Hvilket!! Folkeaksjonen mot hvem

 

sorry da Pirka

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Kanskje vi burde opprette en egen kategori for posting av bilder og filmer fra forskjellige LAN? Syntes jeg så det for lenge siden, men greier ikke finne den igjen. Mulig jeg bare så feil.

Lenke til kommentar
Kanskje vi burde opprette en egen kategori for posting av bilder og filmer fra forskjellige LAN? Syntes jeg så det for lenge siden, men greier ikke finne den igjen. Mulig jeg bare så feil.

 

 

det der hørtes ikke så alt for dumt ut. (Y)

 

 

skal være i crewet på ett lan til helgen med ca 200 stk, må vell komme med noen bilder da. :)

 

i hvor stor grad burde jeg sette på båten anna kl 6 på lørdags morgen?

Lenke til kommentar

Min største, og muligens eneste lan tabbe var det jeg utløste en brannalarm. Det ble ikke serlig populært for å si det slik.

 

Hvordan klarte jeg det?

 

Vel, jeg gikk forbi en manuellmelder (knus glasset-boks på veggen), og uten å tenke meg så dultet jeg bort med fingeren min (dette var en sånn typisk ubevist handling som man bare gjør uten å tenke seg om). Det som skjedde videre var at det kom noen løpende igjennom en gang for å lete etter brann. Og da måtte jeg bare si at det var min feil.

 

Resultatet: Jeg fikk nesten juling av inspektøren på skolen der lanet var på, jeg var på god tur til å slå han i hodet med en glassflaske (han angrep meg etter omfattende "verbalt missbruk fra sin side, og tålte ikke at jeg svarte med samme mynt etter å ha bedt han roe seg ned noen ganger). Faktisk så ble handen min stopped "mid-air" av noen andre.

 

Det blir nok aldri lan på den skolen mer (det er 4 år siden nå, og det har ikke vært lan der siden, selv om det er en yppelig plass).

 

Jeg slapp å betale noe som helst (overtid til div. ansatte på skolen og ny melder). Inspektøren ringte med dagen etterpå og ba ydmykt om unskyldning ( :D ). Også var det en del "fjortiss-kidz" som skulle "ta" meg (som de skrev på irc).

 

Det hører kanskje med til historien at jeg lot være å anmelde inspektøren.

 

 

Av andre småting som jeg har gjort må vel være å rive en switsj i gulvet (med et uhell). Heldigvis tok den ikke skade, men omtrendt alle som så hva som skjedde fikk _STORE_ øyer.

Endret av Snorre.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...