Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

LAN her om dagen:

En kompis hadde med stasjonær maskin (alle andre med laptop'er, ikke alle like kraftige riktignok..) og ble først satt på Rom1 (der jeg satt). Da det ikke var flere stikkkontakter der ble han flytta til rom2. Etter omtrent 2-3 timer var det fastslåttt at noe var galt med internetten på hans spot, han fikk det ikke inn. I mellomtiden hadde en annen fyr stikke bort til naboen og henta en strømfordeler til rom1. Dermed ble han flytta tilbake til rom1 der han fikk internett o.l..

 

Deretter skulle han spille Source, men han hadde ikke source på sin maskin, dermed logga vi inn på min acc på hans maskin også og lasta ned. etter en lang stund (han kunne ikke drive med annet da maskina hans var UTROLIG treg). Han fikk det til slutt ned da men så fungerte det ikke på hans maskin plutselig :p

 

Så var det Rome:total war. Han fikk det da til slutt inn med lagga sånn at vi ikke spilte det likevel.

 

Det eneste han fikk være med på var Warcraft3, masse CS1.6 (som forøvrig jeg suger i og ikke var så veldig begeistra for, Source derimot) og en runde Worms4 (ja, jeg vet det er gammaldags, men er SÅ moro :D)

 

EDIT. Kanskje ikke MIN tabbe, mere kompisen min og han som drifta LAN'et (som satt å spilte, var jeg og fadern til han som hadde LAN'et som ordna opp :p)

Endret av Webmaster Esso
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Største Lan tabben jeg har gjort, var å begynne å spille Schnappi das kleine Krokodil kl. 05.00 siste natt på TG05.

Tok kanskje 5sec fra jeg starta sangen til skjermen blei svart :mad:

Lærta kanskje noe fra den episoden.

 

''IKKE SPILL ÅRETS PLAGE LÅT MIDT PÅ NATTA, SISTE DAGEN PÅ TG!''

Lenke til kommentar

Første gangen jeg dro på lan så var vist PC-en min infisert av virus uten at jeg visste det :/ Plutselig etter noen hadde tatt over filer fra meg begynte de å klage over at det kom opp sånn virus varsel fra norton osv xD Han ene fikk sånn 600 virus tror jeg og måtte formatere

Lenke til kommentar
Første gangen jeg dro på lan så var vist PC-en min infisert av virus uten at jeg visste det :/ Plutselig etter noen hadde tatt over filer fra meg begynte de å klage over at det kom opp sånn virus varsel fra norton osv xD Han ene fikk sånn 600 virus tror jeg og måtte formatere

Har ikke vurdert det du også da? XD

AVG er en kjekk sak! ZoneAlarm også.. Vi har faktisk sikkerhets-kategori her på diskusjon ;)

Lenke til kommentar

Min tabbe var for noen dager siden på Warpzone.

 

Strømmen om netterket sluttet klokken 12. Da var WZ over for i år.

 

Men jeg og en annen hadde selfølgeligt glemt oss av, så vi forsov oss til 1-2 tiden... og når vi kom ut av sovesalen, og gikk ut til området med lanet..... så sto det 2 PC-er igjjen (våres). Og alle deltakerene hadde gåt hjem:P

 

Ikke så stor tabbe, men vi fikk oss et sjokk der XD

Lenke til kommentar
Kan du fortelle dette på ikke-wow-språket? Sann kjapt?

En venn av han avmagifiserte (det betyr å dra ut det som gjør en gjenstand magisk, og gir den kraft) et blått item (blått er den 3. beste fargen på navnet til en gjenstand, når du avmagifiserer diss får du vanligvis Large Prismatic Shard, som er den nest beste tingen som gjør ting magisk) , og fikk void crystal (som er det beste du får av avmagifisering, disse kommer skjeldent fra blå gjenstander, men kommer alltid på lilla (episke, 2. beste) gjenstander). Da han skulle loote (å loote betyr å plukke opp det du har fått) den disconnecta han. Han var dum nok til å be om og få tilbake itemen fra en GM. (når man avmagifiserer forsvinner gjenstanden, selv om du ikke plukker opp det du får. når du da blir disconnectet, blir lootinga automatisk avbrutt, og han spurte om han kunne få gjenstanden tilbake fra en Game Master, spillets "politi") Dette kan bare gjøres noen få ganger per account. Han disenchanted også dette itemet, men fikk bare en Large Prismatic Shard. (som sagt ovenfor, du er veldig heldig om du får en Void Crystal av en blå gjenstand, og void crystalene er mye bedre.) Vi mobber han for det enda. Haha. (de mobber han enda for det. haha)

 

Om dere lurte på hvorfor man trekker ut det magiske i gjenstander, er det for at de skal brukes til å styrke andre gjenstander. Du kan ikke styrke en gjenstand like sterkt som den tingen du avmagifiserte var, men det er likevel snedig. =)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
THAT WAS SO GAY!
Lenke til kommentar

Min flotte "tabbe" på ByLan 07, var å drikke sånn ca 6 Bawls mere en jeg burde ha drukket, på altforliten tid :) Når jeg la meg var jeg helt fin, sovnet og shit ( hadde sotte oppe i 2 døgn og gama) og når jeg våkner 4 timer senere har jeg koffeinsjokk og rister som en dildo på 230V og det ender opp med at jeg løper til dassen og spyr. ( Grunnen til at jeg spydde kan være så mye, blant annet ca 2 bokser general løs på 2 døgn :) ) Deretter sitter jeg meg ved PC-en, slår på sjermen og starter cs(mens jeg fremdeles sjelver såklart:)) Også gamer jeg i kanskje 7 minutter før jeg sovner (husker faktisk ikke at jeg sovnet :O ) Og sånn ca etter 1,5 time våkner jeg og legger meg på en kompis sin oppblåsbare madrass, der jeg sov i ca 10 timer til. Og bare så det er sagt. GJETT OM KOMPISEN MIN VAR SINT FOR AT JEG TOK MADRASSEN DA? XD Han måtte sove på murgulv i 8-9 timer fordi han ikke fant meg blant alle menneskene :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...