Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

får vel poste mine største tabber da.

 

var på et Lan hos en kompis av meg hvor rommet ble sykt varmt etter en time(vi luftet ut satte på vifter osv ingenting hjalp) jeg måtte selvsagt ta av t-sjorta og legge meg nedpå sofaen. og jeg sovnet selvsagt på mage. ca 30 min senere våknet jeg med ryggen fyll av salsa og cola i boxeren. da var det å finne den skyldige. (ganske lett var bare å se hvem som fliret mest) og da var det enkelt å greit å gni salsaen av ryggen min inn i trynet hans. Han gjorde det aldri i gjenn :devil:

 

har vært på lan et par ganger hos en annen venn også (på hytta hans) da har det blitt en vane at et eller annet har blitt ødelagt.

første gang det var lan der klarte vi selvsagt å sprenge switsjen/huben pga at det manglet jording akkuratt der vi hadde satt den(resten av hytta var full av stikkontakter med jording untatt denne) eigeren av svitsjen ble ikke glad :p

 

det andre som har blitt ødelagt var trappa. vi skulle pakke sammen og gjøre oss klare for å dra hjem. da skulle han med størst skjerm ned den trappa. alt gikk bra, men plutslig forsvant han og vi hørte et stort brak. da hadde han glippet den 50 kilos skjermen sin mitt i trappa og nesten falt ned hele trappa. utrolig nok var det bare trappa som fikk støyten.

 

har mange flere tabber og sikkert mange flere i fremtiden, men det er nok for nå føler jeg

 

Morgul :w00t:

Lenke til kommentar

Haha, mye bra her :D!

Må vel fortelle mine da..

på mitt første lan presterte jeg å legge meg under bordet for at ingen skulle finne meg :p, funka i grunn i et par timer, men etterhvert fant de meg, de klistra hendene mine FULLE av tannkrem, gjorde klare et pat trommer som var i bakkant, og 5 stk tok hver sin del av trommene å lagde et forferdelig spetakkel.

Det artige med dette var at det var genialt planlagt :p idet jeg voknet hiver jeg meg opp av ren refleks og skaller hodet gasnske hardt i bordet, og etterpå ser jeg at det står 10 stk rundt meg og ler av meg legger jeg begge hendene i en -flau posisjon i ansiktet.. deet var ikke så smart :p

 

også, ikke sov 9 timer OPPO armen din på et betonggulv :S

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
En annen venn av meg satt og spilte wow. Han disenchanted et blått item, og fikk void crystal. Da han skulle loote den disconnecta han. Han var dum nok til å be om og få tilbake itemen fra en GM. Dette kan bare gjøres noen få ganger per account. Han disenchanted også dette itemet, men fikk bare en Large Prismatic Shard. Vi mobber han for det enda. Haha.

9354149[/snapback]

Kan du fortelle dette på ikke-wow-språket? Sann kjapt?

9354401[/snapback]

 

Haha :!:

 

Den er sur!

Lenke til kommentar

Kanskje ikke en tabbe, i ordets riktige forstand, men likevel en morsom historie (og jeg vil ha denna tråden i mine innlegg).

 

Det var på TG07 og etter et par dager fant jeg og ei venninne ut at vi skulle legge oss i bilen for å sove litt.

Vi la oss til, sovna og alt var såre vel, men etter et par timer våkna jeg av at jeg måtte så sinnsykt tisse. Jeg fikk tak i nøklene og skulle låse opp bilen og labbe ut da vi fant ut at sentrallåsen hadde slått seg vrang. Etter mye om og men, mye panikk og en telefon til eier av bilen, fant vi endelig en måte å få opp dørene på. Problemet da var selvfølgelig at alarmen gikk, begge fikk panikk og dørene blei smelt igjen. Så satt vi der, innelåst i en bil mens alarmen sto og ulte. Jeg var pissatrengt og venninna mi har tendenser til klaustrofobi, så dette tegna til å bli en nydelig morgen.

Til slutt fikk vi opp bilen (som fortsatt ulte), men jeg var da så nøden at jeg så meg nødt til å pisse noen meter bort fra døra, skjult mellom bilen vår og nabobilen.

Så der sitter jeg ved siden av en ulende bil og tisser, mens ei gammal dame går forbi på fortauet og gav meg verdens styggeste blikk.

 

Rimelig flaut akkurat da, men en (imo) morsom historie å se tilbake på.

 

Vi fikk stoppa alarmen til slutt, og neste gang vi skulle bruke bilen var den tom for strøm :blush:

 

 

Heh :ermm:

Lenke til kommentar
Kanskje ikke en tabbe, i ordets riktige forstand, men likevel en morsom historie (og jeg vil ha denna tråden i mine innlegg).

 

Det var på TG07 og etter et par dager fant jeg og ei venninne ut at vi skulle legge oss i bilen for å sove litt.

Vi la oss til, sovna og alt var såre vel, men etter et par timer våkna jeg av at jeg måtte så sinnsykt tisse. Jeg fikk tak i nøklene og skulle låse opp bilen og labbe ut da vi fant ut at sentrallåsen hadde slått seg vrang. Etter mye om og men, mye panikk og en telefon til eier av bilen, fant vi endelig en måte å få opp dørene på. Problemet da var selvfølgelig at alarmen gikk, begge fikk panikk og dørene blei smelt igjen. Så satt vi der, innelåst i en bil mens alarmen sto og ulte. Jeg var pissatrengt og venninna mi har tendenser til klaustrofobi, så dette tegna til å bli en nydelig morgen.

Til slutt fikk vi opp bilen (som fortsatt ulte), men jeg var da så nøden at jeg så meg nødt til å pisse noen meter bort fra døra, skjult mellom bilen vår og nabobilen.

Så der sitter jeg ved siden av en ulende bil og tisser, mens ei gammal dame går forbi på fortauet og gav meg verdens styggeste blikk.

 

Rimelig flaut akkurat da, men en (imo) morsom historie å se tilbake på.

 

Vi fikk stoppa alarmen til slutt, og neste gang vi skulle bruke bilen var den tom for strøm :blush:

 

 

Heh :ermm:

9502164[/snapback]

 

 

når du sa det med alrmen fikk meg til og tenke, " huff da pissa han sikkert på seg inni bilen" men bra det ikke var det som skjedde da :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Mitt første LAN klarte jeg å glemme igjen strømkabelen til PC-en..

9529143[/snapback]

 

 

Akkurat det samme gjorde jeg for 2 uker siden! :/

 

Hadde selvfølgelig klart og dra ut ledningen fra mskinen. Så hadde jeg ttat den u av stikkontakta, da glemte jo jeg den. Ikke strøm til PC-en i det hele tatt.

 

Og den andre tingen var at jeg måtte skrive stil på PC. Så det ble litt tull der ja :!:

Lenke til kommentar

Min største tabbe er å stole på at kjente folk på et lokalt LAN ikke stjeler pengene mine.

 

Blitt frastjelt 50kr som lå under mobilen ved skjermen, og i tillegg mistet 200kr.

 

Sånne ting gjør at jeg bare får lyst til å dra hjem med en gang.

Nei, 50kr er ikke mye, det gjør ingenting, men blir så forbanna på at folk ikke kan la det ligge. Er da ikke verdt å stjele for 50kr hvis du først vil stjele?

 

I tillegg har naboen her på LAN'et blitt fratatt en ny box med Renati. ( ca 180kr)

 

Samme LAN som fLeReK har skrevet om ovenfor forresten.

Endret av Startfanet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

CretZ her på forumet har nettopp blitt frastjålet mobilen. Har prøvd å ringt den, men den er slått av. Hva kan gjøres?

Det er utrolig frustrerendes.

 

Her kommer tabben:

Jeg skulle ringe opp den som hadde stjelt mobilen og greide å ringe til faren. Med en gang telefonen ble tatt begynte jeg å skjelle han regelrett ut, klokka 02.00 på natten. Sendte han en PM så håper han skjønner at det ikke var meningen. :( Jeg har dårlig samvittighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...