Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Har vært på noen lan, men dobbelt sjekker at jeg har med det jeg trenger, så hakke glemt noe enda..

 

Men en gang var jeg på lan, men en litt plagsom kompis som sier veldig mye rart, finner på mye dritt osv..

 

Der var det sånn at lanet hadde ordna med at vi kunne bestille pizza via internett..

 

Han ville jo seff ha meg til å gi han penger, slik at han kunne kjøpe sammen med min, og bla og bla.. Gadd ikke låne han penger, så dreit i å bestille mat..

 

Dreit i mat, og satt i ca 1døgn uten.. bare drikke og sånt da..

 

dem har kraftige saker i tyskland!  Drikken heta vist noe sånt som "burn" 

 

går fra å være  :sleep:  til    :eek:  på noen minutter altså..

3113991[/snapback]

Haha MÅTTE bare kommentere denne! Burn er ikke så veldig effektiv forresten:) Selv om det er 3 år siden du skrev dette, så er den kommet til norge nå, og er ikke noe spesielt syk :)

9288471[/snapback]

Er det helt sikkert at Burn i norge er nøyaktig det samme som Burn for 3 år siden i et annet land? Norge er veldig strenge med hva vi får lov til å spise/drikke. Red bull er f.eks. ikke tillatt, men er det i nabolandet. Kan godt hende vi har en mildere utgave av Burn her til lands.

 

Er ikkje ei tabbe da men hadde med meg en data på skulelan og hadde datakabinett med sann sidedør... Med lås... Så då brukte eg det som pengeskap og varmeskap... skulle egentlig ha hatt fleire vifte da men det blei saklig varmt til battery... merka det når eg drakk den... :!:

 

Det kjekke var å ha me seg Laser... Serrriøst kor gøy det er å sitte å irritere folk med laser... dei banna og klikka... kjekt når dei spela da...  :)

 

Tips: Ha me laser på lan :thumbup:

9295336[/snapback]

Tar du med laser, så tar jeg med balltre.

 

Føler meg litt nOOb.

 

Hvordan klarer man og glemme Nettverks kort?

Mitt nettverks kort sitter i pc'n og jeg skrur ikke det ut før jeg reiser på lan :S

9297160[/snapback]

Er ikke det at de glemmer det. Det er som regel at de ikke vet at de må ha det. Har arrangert noen lan og nettverkskortene vi hadde kjøpt inn ble solgt ganske fort. Det var oftest folk som aldri hadde vært på lan før som kjøpte, eller folk med defete kort.

 

En fyr satt i 2 dager for å komme til lvl 60 på WoW. (Dette var før expansion) . Noen få sekunder før lvl 60 går nettet, og fyren freaker helt ut.

WoW er no farlige greier.

9300675[/snapback]

Heldigvis var det et onlinespill. Hadde noen spilt et eller annet singelplayerspill i 2 døgn uten å lagre og strømmen hadde gått, hadde det vært mye verre. WoW lagres flere ganger i sekundet :p

 

Hadde WOW hatt 10 ganger bedre grafikk så hadde det kansje vert et bra spel... til og med Donald Pocket spylt ned i dass å har blitt tent på har bedre bilde kvalitet/grafikk...

 

F*** ikkje kødd en gang!

9306585[/snapback]

Hva med at du prøver WoW på en maskin over minimumskravene. WoW er faktisk mye mer grafikkrevende enn du tror. Det er ikke mange MMORPG som slår wow på grafikk.

 

 

Og ennå en tabbe:

Det er alltid én kar som har med seg vannkoker på lanene jeg har vært på. Og såklart kobler han den til i den kursen som allerede er for høyt belastet. Problemet er at han klarer å gjøre det gang på gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En fyr satt i 2 dager for å komme til lvl 60 på WoW. (Dette var før expansion) . Noen få sekunder før lvl 60 går nettet, og fyren freaker helt ut.

WoW er no farlige greier.

9300675[/snapback]

Heldigvis var det et onlinespill. Hadde noen spilt et eller annet singelplayerspill i 2 døgn uten å lagre og strømmen hadde gått, hadde det vært mye verre. WoW lagres flere ganger i sekundet :p

 

Joa, men han var så klar for lvl 60, jobba i 2 døgn for å klare det før LAN'et var over. Men neida. :)

Lenke til kommentar

Kan kalles en tabbe for mange men men:

Har seg slik at sist lanet jeg var på så sov jeg ialt 4 timer over 3 dager.

Kan si jeg var helt knust dagene etter.

Grunnen til at jeg ikke sov var at jeg var redd en "rather faggish" fyr var med på lanet og han har en tendens til å T-Bag'e folk når dem sover. (Dra ut snabben og dingle den i fjeset på folk) Tro meg og våkne opp til en kuk samt baller som klasker deg i trynet er ikke festlig. Derfor lot jeg nesten vær og sove på det lanet :p

 

Har ikke så mange andre tabber, er ikke som oftest jeg som gjør noe men er alltid folk som finner på sprell... Feks hive druer og slikt i en liten kjeller med min maskin opp for frisk luft. Lå en del druer inni maskinen etter lanet -.-

 

Heldigvis overlevde den da ^^

Lenke til kommentar
leika med ball på et lan og sparka den i veggen så den spratt ca 2 cm over en prosjektor til 20-25 tusen eller noe sånt, holdt pusten rimelig godt når den var over prosjektoren  :!:

9312319[/snapback]

 

Hehe, kjente den følelsen når jeg leste posten din :p

 

Kan kalles en tabbe for mange men men:

Har seg slik at sist lanet jeg var på så sov jeg ialt 4 timer over 3 dager.

Kan si jeg var helt knust dagene etter.

Grunnen til at jeg ikke sov var at jeg var redd en "rather faggish" fyr var med på lanet og han har en tendens til å T-Bag'e folk når dem sover. (Dra ut snabben og dingle den i fjeset på folk) Tro meg og våkne opp til en kuk samt baller som klasker deg i trynet er ikke festlig. Derfor lot jeg nesten vær og sove på det lanet :p

9313297[/snapback]

 

Lol, ingen som gjør sånt da?

Endret av ExiliuM
Lenke til kommentar
Exilium, jo faktisk... Det er det uansett hvor motbydelig det er.

Kan også nevnes at noen av dem ronker på lan foran andre. Kan si det er ganske distraherendes og ha en foran deg drar snabben mens du prøver og være l33t h4xx0r i cs.

9315768[/snapback]

 

Er ikke det youtube materiale a :devil: ? Kan ihvertfall brukes som en trussel...

Lenke til kommentar

En del år tilbake var jeg skrubbsulten på lan, skulle lage mat, men hadde kun sånn miapizza, små greier. Så jeg skulle være "lur", tok seff 2 pizza inni ovnen på en gang.

 

Ikke det smarteste jeg har gjort, pizzaen bøyde seg litt, så skle pizzaen ned på bunnen av ovnen. Vanskelig å forklare, men det såg og luktet og røyket noe jævlig. Foreldrene til han jeg lanet hos ble ikke så blid heller:)

Lenke til kommentar

Største tabben eg har gjort, var på TG06. Skulle pisse, så eg gjekk fra min 2 månedar gamle Samsung-telefon til 4000kr, som uheldigvis var synleg på pulten. Var vekke i toppen 3 minutter, men jammen var den ikkje borte når eg kom tilbake... :no:

 

Edit: av andre småtabbar, kan eg legge til at me hadde eit lite lan på kaserna fleire gonger i løpet av tenestetida mi, og eg hadde uheldigvis installert Vista. Endte opp emd at eg nesten ikkje kunne vere med på noko av det me spelte, pga. drivarproblemer med både skjermkort og hovudkort.

Endret av bepe86
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Hadde LAN denne helgen og noen deltakere gjorde en kjempe tabbe. Vi skulle rydde etter oss og bære ned bordene vi hadde brukt. Vi satt på loftet og bordene skulle helt ned i kjelleren. Dette var typisk LAN-bord som går ann å slå sammen. Siden jeg helt fint greide å bære bordene alene opp (brukte litt krefter da), gikk jeg ut i fra at hvis to og to gikk sammen vil bordene være nede på 1,2,3. Jeg og en annen greide fint å bære det ene bordet ned - easy as Dell. To andre tok det andre bordet.

Jammen greide ikke disse to individene og lage en S**** stor ripe i trappen. Et krater er kanskje mer riktig å kalle det. Fy F*** i HE*****. Den kommer til å være der for evig og alltid. Mamma er ganske nøye på slik og hun likte det IKKE, det er sikkert. Er enda sint. At to ungdommer ikke greide å løfte et slikt bord uten å ødelegge trappen på den måten er, hvordan skal jeg si det, rett og slett flaut ovenfor deres vesen!

 

:mad: *Aldri mer LAN hos meg*

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...