Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Nydelig tabbe kompisen min gjorde... :p

 

Skulle arrangere et lite lan på skolen... var slik læring gjennom trivsel greier... Det var jo greit nok... MEN:

Kompisen min hadde kjøpt seg nytt hovedkort for å inponere oss...

Han satte det i for så å starte vidunderet.. men av en eller annen grunn startet ikke maskinen...

Etter en liten skjekk på forskjellig hardware fant vi ut at maskinen manglet cpu... Han trodde det fulgte med cpu på hovekorte :p

Det hele endte med at han brukte den gamle cpu`en... men han merket ikke noe spess forskjell fra det gamle hovedkortet.... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sovne av på tastaturet også bli tatt masse bilder av, også seinere lagt ut på nett tilogmed? Huff, that's me :hrm: Også var det jo det å glemme små høytalere/headset hjemme, eller ta med for mye brus (12 1,5liters cola for lan i 2 dager? hmm. jaja :) værste jeg har gjort er vel når jeg har mista pizzaen i gulvet hjemme, eller tømt 1,5 liter cola over tastaturet.. men de to siste var ikke på lan da.. :cool:

Lenke til kommentar

Dummeste jeg har gjort var å spise en hamburger på en sjuskete hamburger-sjappe rett før NaIT 2003. Ble en smule matforgiftet. Hele LAN'et var ødelagt. Eneste jeg gjorde var å sove og drite.

 

Er ikke akkurat hyggelig å ligge i en idrettshall i 4 dager å sove. Når man våkner må man springe på dass, men først må man vente i 30 minutter siden det er så inn i H lang kø :cry:

 

Ellers så har jeg glemt strømkabler, tp-kabler og diverse. Ikke store tabbene. :)

Lenke til kommentar

Min største tabbe:

 

Jeg gikk i søvne, mens jeg gjorde det hadde jeg satt meg ved siden av en kamerat og prompet :blush: så satt jeg meg på en annen mann sin pc, etter det sovna jeg på tastaturet! De andre som var der koste seg med en mindre irrierende pipelyd fra systemhøytaleren!

 

Men det verste var at det ble filmet! (litt av det)

 

OBS! Alt snopet mitt var borte når jeg våknet! :roll:

Lenke til kommentar
Nydelig tabbe kompisen min gjorde... :p

 

Skulle arrangere et lite lan på skolen... var slik læring gjennom trivsel greier... Det var jo greit nok... MEN:

Kompisen min hadde kjøpt seg nytt hovedkort for å inponere oss...

Han satte det i for så å starte vidunderet.. men av en eller annen grunn startet ikke maskinen...

Etter en liten skjekk på forskjellig hardware fant vi ut at maskinen manglet cpu... Han trodde det fulgte med cpu på hovekorte :p

Det hele endte med at han brukte den gamle cpu`en... men han merket ikke noe spess forskjell fra det gamle hovedkortet.... :D

ha ha! klarte han montere en PC og ikke vite at man trenger cpu, :p smart dust?

Lenke til kommentar

Har vært på noen lan, men dobbelt sjekker at jeg har med det jeg trenger, så hakke glemt noe enda..

 

Men en gang var jeg på lan, men en litt plagsom kompis som sier veldig mye rart, finner på mye dritt osv..

 

Der var det sånn at lanet hadde ordna med at vi kunne bestille pizza via internett..

 

Han ville jo seff ha meg til å gi han penger, slik at han kunne kjøpe sammen med min, og bla og bla.. Gadd ikke låne han penger, så dreit i å bestille mat..

 

Dreit i mat, og satt i ca 1døgn uten.. bare drikke og sånt da..

 

dem har kraftige saker i tyskland! Drikken heta vist noe sånt som "burn"

 

går fra å være :sleep: til :eek: på noen minutter altså..

Lenke til kommentar

Tok ut pizzaen fra ovnen en gang, rett i gulvet. Hmm, det va trist det.

Og jeg sovnet en gang forann pcen, men det som var det var at jeg spilte pc i søvne.

Så kompisene mine lo veldig av meg, og så prøvde de å få kontakt med meg. De ropte navnet mitt flere ganger, til slutt ropte jeg bare hold kjeft til dem. :innocent:

 

Jeg husker at dette skjedde faktisk, ikke i detaljer da. Men jeg opplevde det som om jeg lå å sov, mens jeg hørte masse massing fra kompisene mine. Det var som om jeg ikke kunne svare dem. Der lå jeg å erget meg fordervet over at de IKKE snart kunne holde kjeft. :hrm:

 

Mulig jeg var i en form for koma? :blush:

 

Men jeg lærte noe ut av det da. JEG ELSKER SØVN :love:

Lenke til kommentar

En av mine værre lan-tabber var vel på TG03.

 

Hadde tatt med pcen min, og den andre pcen min som en kompis skulle låne.

Jeg viste det var noe galt med den pcen jeg skulle låne bort, men jeg var sikker på at det var grafikkortet så jeg kunne bare kjøpe det for en slikk&ingenting.

Etter jeg hadde kjøpt et radeon9200 virket fremdeles ikke pcen, skjermen var svart.

 

Det viste seg at det var AGP porten som var gåen så jeg måtte bruke nesten 2000 kroner på nytt hovedkort og ram, for det satt SDram i den fra før...

surt.

 

maskinvare er ikke akkurat billig på TG...

 

Hadde ellers også en tabbe med å ta med meg høyttalere på LAN, var vel 50 stk.

Endte opp med at med en gang jeg skrudde på musikk blei det klaging og han som satt ved siden av var besatt av tanken på å overdøve meg, og feis igang Nightwish for full pupp :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Snufla i en ledning, og 10-20s stykk mista strømen. På det samme lanet reiv jeg nesten ned en laptop. Etter den halvtimen satt jeg veldig stille på plassen min.

HAHA! :!:

 

Veldig ny laptop eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...