Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

får slenge inn en liten Crewtabbe jeg då :p

 

jeg og noen kompiser fikk låne gymsalen på skolen vår. (plass til 3-400 pers)

Men vi bestemte oss for og ha bare 100 siden det var første gang for enkelte som var i crewet. Vi leide endel utstyr fra et anet lan som er det største i distrikte.(fiberkabler,swicher, server)

Vi rigget til alt og alt så ut til og være helt ok, men da folk begynte og komme så funket plutslig ikke internetten på noen av rekkene. Det viste seg da at han som hadde hengt opp fibern som gikk til rekkene hadde klart og knukket disse :O så da var det tp som måtte opp. Og alt funket helt til klokken ble rundt 2400 ca. Da forsvant internetten igjen. Vi fant ut da at han som skulle fixe internett spons Ikke hadde kart dette :O så vi satt på den kommunale linje (2*10mbit)

 

Det gikk som det måtte gå det. par tusen i underskud.

Max tabber, hehe men trod de fleste har lert av det etter på :p hehehe

Lenke til kommentar

En kompis og jeg skulle hoste LAN på skolen.

Så hadde vi lagd 2 rader som folk kunne sitte på.

Vi hadde da lagt 2 strømkabler til hvert av bordene.

Men gjett om folk er så dumme at de koblet seg kun på den ene kabelen.

Jeg hadde da et Chieftech Big tower mesh series tårn. Med masse styling og vifter og sånt :p.. (hadde kjøpt 2 Vantec tornado vifter for å plage folk med lyd)

Så når vi da hadde spilt i en 45 min tid så gikk sikringa. Så reiste folk seg bare å sa hva faen.. Så hørte de bare viftene mine sakte men sikkert stoppe. Alle pekte på meg og ga meg skylda.

Men det var ikke problemet.

Gjett om vi hadde nøkkelen til sikringskapet?

ehm.. nei..

og det var ikke noe andre kurser vi kunne bruke så det ble en ganske lang pause på et par timer før vi kom igang igjen. :p

vet ikke helt om det er min LAN tabbe.. men det er hvertfall en stor tabbe

Lenke til kommentar

Jeg satt på et lan og lekte meg me boot on keystroke, altså du må skrive noe på tastaturet for at pcen skal boote, nytter ikke å trykke på startknappen på pcen.

 

En annen på lanet fant ut at han skulle gjøre det samme, så han gikk inn i bios, satte det på, skrudde av pcen, og så ville den ikke på igjen, han hadde trådløst tastatur :p da får ikke pcen signaler fra det før den er startet :p

 

Men jeg resatte biosen for han, måtte resette 4 ganger, for han fant aldri ut hva som var galt, så han prøvde igjen og igjen :p

Lenke til kommentar
Jeg satt på et lan og lekte meg me boot on keystroke, altså du må skrive noe på tastaturet for at pcen skal boote, nytter ikke å trykke på startknappen på pcen.

 

En annen på lanet fant ut at han skulle gjøre det samme, så han gikk inn i bios, satte det på, skrudde av pcen, og så ville den ikke på igjen, han hadde trådløst tastatur :p da får ikke pcen signaler fra det før den er startet :p

 

Men jeg resatte biosen for han, måtte resette 4 ganger, for han fant aldri ut hva som var galt, så han prøvde igjen og igjen :p

9102361[/snapback]

 

Ville det ikke bare vært enklere å plugget til et ikke-trådløst tastatur? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ville det ikke bare vært enklere å plugget til et ikke-trådløst tastatur? :dontgetit:

9102378[/snapback]

Hvis de bare magisk hadde dukket opp akkurat når du trengte de!

 

(Måtte bare kommentere fordi jeg trengte å låne et ikke-usb-tastatur på tg, men det var ingen som hadde et å unnse. Vennene mine hadde bærbar pc, og crewet sa at det kunne de ikke hjelpe meg med.)

 

 

Jeg har bare en "tabbe" å fortlle om. Det var på et middels-stort lan. Jeg sov ved plassen min, og kan ikke huske noe av det som skjedde. I etterkant ble jeg fortalt at brannalarmen hadde gått midt på natta på lanet, og alle samme hadde gått ut. Det kunne jeg ikke huske noe av, men de sa at jeg hadde kommet gående etter de andre under brannalarmen. Så da må jeg ha gått i søvne og returnert tilbake til plassen min.

Lenke til kommentar

på et lan med 150-200 stykker hadde en fyr sovna mens han satt på golve å smurte nugatti på brødskiva... selfølgelig hadde han klart å sovne med tryne ned i brødskiva.. :thumbup: ingen la merke te han før han plutselig røyste seg å gikk i ring inne i idretsaln. fyrn gikk med ei brødskiv fast i tryne, i ring og prate bare tull med en gråtkvalt stemme.. :D jeg å resten av di 20 stk som gikk etter han skjønte ikje med det første at han gikk i søvne.. meine at eg har et bilde av han enn elleranna plass.. :hmm:

Lenke til kommentar
Hvor mange øl tømte du i deg selv før du presterte bragden å tømme en øl i pc'n? :)

 

Edit: og spilte du CS mens du var full da?

Noen folk spiller fantisk synnsykt bra når de er fulle.

9187907[/snapback]

 

drakk litt for mye.

foretrekker faktisk half life 2 deathmatch :)

utrolig morsomt og kaste feks en dass i tryne på en person med the gravity guneren.

mulig skrive feil der..

Endret av rbr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...