Gå til innhold

Dine LAN-tabber! fortell fortell


Anbefalte innlegg

Sitter på rad 23, helt ved midtgangen. Henger grandis t-skjorte i stolpa her.

 

Uansett, jeg sov i nord-øst enden av skipet... På høyre siden av scenen, når man står mot den. Det er mange som sover der, men jeg la meg tidlig, og lå der derfor alene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På Xenox XL02 elns, så skulle En jeg kjenner kastet en banan til meg, et laangt kast... han hadde seff most denn så da jeg tok imot så glapp jeg denn, å landa i kabinette til en kis som hadde det helt åpen:S

ha ha ha Banana bomb! kødder ikke med det nei :)

 

 

jeg går aldri på LAN nesten, er man ikke for gammal til det når man er 21? har egentlig litt løst :):love:

3033709[/snapback]

`

 

Eru teit eller?

Har nå sett mennesker opp i førtiårs alderen som har hvert på lan..

DRA på lan, blir aldri for gammel!

Lenke til kommentar

Var et lite LAN. 5-6-7 kamerater.

Han ene fikk ikke kobla seg opp mot reste av nettverket.

Jobba og stressa men funka ikke, fant så ut at vi skulle søke etter virus etc på pc'n hans siden han ikke hadde antivirus program og firewall.

Program ble brent ut på cd og ble installert.

Vi searcha pc'n hans, og jadda. ca 17000 infiserte filer ble funnet. :O

Burde nesten være takknemlig at han ikke fikk kobla seg opp da.

Lenke til kommentar
Hmmm, har egentlig ikke så veldig store LAN-tabber. Men det var en gang da jeg skulle på sånt "stort" lan, så hadde jeg glemt strømledning, men heldigvis hadde den ene kameraten min med en ekstra :whistle:  Og på samme lan'et hadde jeg glemt sovepose, så jeg måtte sitte på en hard plast-stol når vi skulle sove, men jeg greide ikke å sove :(  Ikke store tabber men.

5708028[/snapback]

Brukte data stolen min og 2-3 andre plastikstoler og sov på! Når jeg våknet, var jeg teipa fast til stolen :blush:

 

 

 

Edit: Hvor er de filmene alle lover :realmad:?

Endret av Toggy190
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg teipte fast en Marie kjekspakke til en plastol, som var en venn av meg sin. Han klarte ikke å få den løs, ergo ingen kjeks på han :roll:

8372338[/snapback]

Haha :lol::evil:

 

Har egentlig ikke hatt noe serlig med lan tabber..

 

Et av de første lan jeg var på glemte jeg headset så jeg måtte få en til å komme med det :p

 

Den andre tabben var at jeg trodde crew på et lan hadde fucka opp pcen min.

Jeg satt å pinga og skjekka ut www på "lokalhost" , etter at ca. hele crew staben hadde vært rundt meg og fått latteranfall var det en av crew som fortalte meg at det måtte skrives med c og ikke k :p:blush: (Var vell 12 - 13 år..)

 

Ellers har de fleste lan gått helt fint..

 

(Tenkte jeg måtte bumpe litt siden denne tråden er ganske genial :roll: )

Lenke til kommentar

En kamerat av meg trodde han glemte nettverkskabel når vi var på TG, senere viste det seg at han hadde glemt hele baggen med utstyr i bilen. I bilen lå det igjen; alle pengene hans, Mus, Tastatur, Nettverkskabel O.L

Fikk lånt det meste helt til bilen kom tilbake da =P

Lenke til kommentar

Beste lan "tabbe" jeg har vært med på var når vi var 8 venner på et privat LAN. Vi spilte Diablo 2, og hadde nådd Tristram i Nightmare på HC.

 

Den jævla gitarmusikken i Tristram er nok litt søvndyssende, for når jeg våknet med et rykk en stund senere lå alle de andre og sov enda, alle som en med Tristram-musikken dundrene ut av høyttalerene i forskjellig sync.

 

 

Funny :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var på et lan hos noen kompiser for ..tja, ett år sia ca, var bare 4 stykker.

 

Jeg hadde akkurat åpna en battery-boks og helt hele greia opp i et svært glass av en eller annen grunn, og så setter jeg glasset til høyre for laptopen, venstre for musa, altså midt i mellom musa og laptopen.

 

Så sitter vi der da og spiller wow, en eller annen instance, og så kommer vi til en boss. Vi hadde med en random fyr som tank, siden ingen av oss hadde muligheten til det. Og så driter han seg totalt ut på bossen, og jeg slenger høyrehanda vekk fra musa skulle til å flame han ned med whispers, siden det var jeg som skaffa han, men det ble det ikke noe av fordi jeg velta hele glasset med battery oppi laptopen :blush:

Endret av Latrodectus
Lenke til kommentar
Var på et lan hos noen kompiser for ..tja, ett år sia ca, var bare 4 stykker.

 

Jeg hadde akkurat åpna en battery-boks og helt hele greia opp i et svært glass av en eller annen grunn, og så setter jeg glasset til høyre for laptopen, venstre for musa, altså midt i mellom musa og laptopen.

 

Så sitter vi der da og spiller wow, en eller annen instance, og så kommer vi til en boss. Vi hadde med en random fyr som tank, siden ingen av oss hadde muligheten til det. Og så driter han seg totalt ut på bossen, og jeg slenger høyrehanda vekk fra musa skulle til å flame han ned med whispers, siden det var jeg som skaffa han, men det ble det ikke noe av fordi jeg velta hele glasset med battery oppi laptopen  :blush:

8640218[/snapback]

 

Haha:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...