Sondrew Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Vell har gjort en diger tabbe på lan Det var meg 6 andre som skulle ha lan i ei lita sjøbu(nede ved sjøen) Kompisen min hadde just brukt alt han eide og hadde til en spillepc som han endelig skulle få bruke.Foran sjøbua var det en brygge.Kompisen min satt pcen på brygga(hvorfor kunne han ikke sette den inn ) for og hente skjermen. Jeg gikk og henta min pc og uten og ane det hang jeg meg fast i noe trå greier som gjorde slik at jeg datt rett oppå han sin pc falt utti med pcen hans og min Måtte betale 27,950 kr i erstatning i tilleg til min egen pc som kosta 7000 jeg skylder kompisen min fortsatt penger etter 1 år. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2007 Det kunne hende dere klarte å redde hardwaren... Hvis dere dusjet den i rent vann ASAP. Forresten, signaturer kan maks være 4 linjer her på forumet Din er kanskje 20 eller noe ^^ Lenke til kommentar
Sondrew Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 Det kunne hende dere klarte å redde hardwaren... Hvis dere dusjet den i rent vann ASAP. Forresten, signaturer kan maks være 4 linjer her på forumet Din er kanskje 20 eller noe ^^ 7914256[/snapback] Nope Vi prøve det og Hele Skiten Ble fukd up i Saltvann Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 LANtabbe, hm, LANtabbe Tror det var en gedigen tabbe han gjorde, kisen som vekket meg kl 5 om morran med trance av dårlig kvalitet. Tok hammeren og knuste høytaleren jeg. Hvem gjorde tabben? Han som forstyrra bjørnen da han var gått i hi Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 11. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Hva er LAN uten morro og sprek fantasi? Jeg har ikke gjort noen spesielle tabber selv, men har oppdaget mye rart mens jeg har vørri på LAN, uten tvil! For ikke så lenge siden, sovna kameraten min på vei opp i senga.. med andre ord, han lå halveis opp i senga med maga'n og beina lå krølla rundt på gulvet... Og et par timer senere, sovna en annen jeg kjenner i sittende stilling og gikk i søvne bort til senga og la seg. Og her skjer det, det "dyriske" med det hele... Han som sovna først, vokna "delvis" fordi han som la segi senga sparka til han i søvne, og han våkna helt klart ikke opp etter å ha fått en fot i trynet, fordi han klatrer opp i senga og legger seg oppå han andre... Vakkert syn! Og når de begge våkner om morgenen kan du tro det blei snakk. En annen gang var når en deltager på LAN sovna først, klatra en kamerat ut på terrasen for å hente en kopp med skikkelig natt-kald snø! Og med den koppen, dro han av buksa til den sovende, åpna boksern og helte alt nedi kroken, og da venta resten av LAN deltakerne på hvordan han skulle våkne. Etter et par sekunder, starta han med å lage lyder som han hadde fått utløsning til han hadde fått snøra amputert! Ahhhh, vi lo, og han skjønte ingenting! Når han var helt våken, gikk han rundt og hviska "ahhh fy fan, kaldt.. ahhhh, kaldt!" og stappa et handklæ nedi boksern. Meh, bare slemme greier, så ikke ha noen tidlige tanker om at du er trygg når du sovner på TG! Endret 11. februar 2007 av Erixxn Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2007 Av en eller annen merklige grunn finner jeg det ikke morsomt å kødde med de som sover på LAN Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Av en eller annen merklige grunn finner jeg det ikke morsomt å kødde med de som sover på LAN 7925767[/snapback] Synes det er respektløst.... Lenke til kommentar
hiper Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 er bare teit og kødde med folk på lan, som oftest de som kødder med andre som er mest redde for og bli køddet med selv også :!: hadde jeg bare hatt et tonn til med muskler på kroppen skulle jeg stått atme sovesone på et stort lan og venta til noen kødda med noen, så gidd de juling.. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Hater når folk kødder med deg når du er trøtt å vil sove. Enda verre er det jo når de vekker deg klokka sju om morgenen å spør hvor mye klokka er! Da sprekker jeg nesten Endret 14. februar 2007 av Nellemann Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 er bare teit og kødde med folk på lan, som oftest de som kødder med andre som er mest redde for og bli køddet med selv også :!: hadde jeg bare hatt et tonn til med muskler på kroppen skulle jeg stått atme sovesone på et stort lan og venta til noen kødda med noen, så gidd de juling.. 7944732[/snapback] Hehe, da ville vel alle venta til du sovna for så å kødde med deg. Tenk så utrolig spennende det hadde vært å kødda med deg da Lenke til kommentar
Lanfour Skrevet 17. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2007 ta ketchup i hånda på storebroren til kompisen min. ble stengt ute på hverandaen i en halvtime og frøs og ble tvungi til å skifte på senga hans Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Husker at jeg satt på TG og spilte. Plutselig våknet jeg og skjønte ikke en dritt. (hadde da sovnet og sovet en stund uten at jeg merket det) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Husker at jeg satt på TG og spilte. Plutselig våknet jeg og skjønte ikke en dritt. (hadde da sovnet og sovet en stund uten at jeg merket det) 8003715[/snapback] Opplevde noe lignende selv på TTLan i 2003 eller noe sånt... var mitt første LAN, og jeg var oppe sikkert i to og et halvt døgn. Satt foran maskinen med ei tom halvannenliters colaflaske og duppet av i ett sett. Riktig nok ingen "tabbe" i seg selv da, menmen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Forrige lan jeg var på så putta vi en pent stor sjokolade bit opp under boksern til en som sov.. Reaksjonen hans var litt morsm, tilbrakte sånn 30min på dassen og lurte på hva faen som hadde skjedd Edit: glemte at det var tabber man skulle skrive om Endret 23. februar 2007 av EvenruD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 eneste tabben jeg har hatt var på hw-lan06, der jeg var crew. Skulle hjelpe en fyr med nettverket, hadde sjekket alt og skulle sjekke kabelen, jeg var så overtrøtt at jeg ikke la merke til hvilken kabel jeg trakk ut. Endte med at jeg trakk ut feil kabel og en fyr lengre bort på raden skrek som bare f... så moralen er: ikke vær overtrøtt crew på lan... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Husker den gangen vi hadde LAN på kjøkkenet, alle PCene var koblet til strømmen der taklampa pleier å være, dermed har den en bryter. Det som skjedde var at jeg trengte lyst fordi jeg skulle finne noe. Jeg går bort trykker på den bryteren og etter det ville de 2 andre LAN-gjestene drepe meg Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 vælve cola flaske over 4 tastatur på raden.. måtte helt hjem for å hente nye :O Siden jeg har lager med ting, men måtte ut me 300 kr til folka og :S men jaja... er ikke så ille.. Kan fortelle om en kamerat( Helt LATTERLI) Han snubla i en cat5e kabel så dro han ut hele nettverkskortet av en pc+fucka en pci port, og vrikka foten. DET ER HAHA Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Forrige lan jeg var på så putta vi en pent stor sjokolade bit opp under boksern til en som sov. 8006530[/snapback] Hahaha det der er så forferdelig dårlig gjort det! Jeg kjørte på LAN en gang uten selve boksen, kabinettet altså. Synes det var litt morsomt! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Hehe, reiste på LAN forrige helg. Hadde nettopp fått meg ny PC med WV (Windows Vista). Satt å spillte litt CS osv, så skulle vi spille TM Nations. Huff og huff sier jeg bare.. Fått det til nå da dog, men funka ikke da. VLC er også drit i Vista BTW, finnes en løsning tough, men den funker ikke optiman yet.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Forrige lan jeg var på så putta vi en pent stor sjokolade bit opp under boksern til en som sov. 8006530[/snapback] Hahaha det der er så forferdelig dårlig gjort det! Jeg kjørte på LAN en gang uten selve boksen, kabinettet altså. Synes det var litt morsomt! 8022935[/snapback] Jeg har også glemt skjermen en gang Det som var gøy var at det ikke var en liten bit sjokolade, men en forholdsvis stor en... Tok litt tid før han merka det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå