Bakkem Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 Og ja, arrangøren som arrangerer på gimle er genial. Sist gang tok han å informerte alle om å ta frem papirene, UP var på vei, og lisenser skulle kontroleres - genialt å se nabbsen pakke sammen hahaha... Det er panikk! :!: :!: Lenke til kommentar
mkon Skrevet 9. november 2006 Rapporter Del Skrevet 9. november 2006 Bare å starte linux med live cd til de stikker det da Lan tabbe har jeg vel egnetlig ikke hatt, utenom det å glemme igjen alt av driver /instalasjons cd`er da man virkelig trenger dem Lenke til kommentar
Arang Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 Slet i en time med å få en fyr inn på nettverket. Fant så ut at kabelen var defekt. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. november 2006 Rapporter Del Skrevet 10. november 2006 Slet i en time med å få en fyr inn på nettverket. Fant så ut at kabelen var defekt. 7259744[/snapback] så du sjekka det ikke først? Lol Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Min største tabbe var vel å sovne på tastaturet, på et lokal LAN, så mens jeg sov på tastaturet klarte jeg å drite på meg selv pga alt junket, + at jeg våknet med tegning av en penis i trynet Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Må bare kommentere det Conquerer Okey, du dreit seriøst på deg, våkna med en penis printa fast i trynet... og så står det i siggen din "Pwned by conqerer" :D Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 11. november 2006 Rapporter Del Skrevet 11. november 2006 Må bare kommentere det Conquerer Okey, du dreit seriøst på deg, våkna med en penis printa fast i trynet... og så står det i siggen din "Pwned by conqerer" :D 7265154[/snapback] Var 2 år sia BTW, minste mann på LANet =P jeje Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 Jeg har ingen lan tabber så langt Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 12. november 2006 Rapporter Del Skrevet 12. november 2006 mens jeg sov på tastaturet klarte jeg å drite på meg 7265074[/snapback] Hahahahahha, DET er det beste jeg har lest i denne tråden uten tvil. Kred til deg for å tørre å si det ;D Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Hehe, tenkte på det samme når jeg leste det Btw, kom på at på kirkelan sov jeg nede med pcen(noe som gjor at hele veien ble sperret) og ble gaffet så saklig mens jeg sov, men klarte på en eller annen måte å komme meg ut av gaffateipen og komme meg opp på pcen uten engang å huske at det hadde skjedd noe i det hele tatt... Var passe vekke da.... Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 13. november 2006 Rapporter Del Skrevet 13. november 2006 Hehe, tenkte på det samme når jeg leste det Btw, kom på at på kirkelan sov jeg nede med pcen(noe som gjor at hele veien ble sperret) og ble gaffet så saklig mens jeg sov, men klarte på en eller annen måte å komme meg ut av gaffateipen og komme meg opp på pcen uten engang å huske at det hadde skjedd noe i det hele tatt... Var passe vekke da.... 7276918[/snapback] haha, nice Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 En som var og sov hadde cs åpent, da tok jeg fram konsolen og bandt w til selvmord. Når han kom tilbake spillte han en to-tre runder, så gikk han ut av cs og gikk og la seg igjen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Jeg husker engang at to kamerater av meg skulle gi meg buksevann på et lan, da jeg sov. I det millisekundet de skulle helle Cola flaska (med vann i) i rævva mi, så vokner jeg opp i en lynreaksjon og sparker flaska ut av hendene deres så de selv får vann på seg. Senere fikk jeg høre at det var en Jedi reaksjon Det er også et annnet feilet forsøk mot meg, og det var når noen hadde helt alt mulig søl og drit (nudler og andre ulumskheter) i battery boksen min, som orginalt var bare halvdrukket. Idet jeg tar opp boksen ser jeg de to bakmennene nesten brekke seg da jeg skal helle i meg energydrikken. Jeg skjønte selvsagt plotet og det hende ingenting Det har også hendt endel med vennene mine. Da kan jeg nevne at når en av kameratene mine sov (forumets "LOZER") så tok naboen min å helte ørsmå mengder iste mellom øyelokkene hans, så da han våknet var øynene hans helt forferdelig klissete. En av de andre her på forumet (b0necrusher) hadde en Axe boks som han skulle bruke på en som sov. Han skulle spraye i håret til vedkommede, hvis jeg ikke husker feil. Da den uheldige skulle få sprayen i seg vokner han plutselig og reiser seg, men allerede for sent; fordi b0necrusher har allerede trykket på sprayutløseren. Dermed får han alt midt i trynet, ikke meningen, men gud hvor morsomt. Samme personen som fikk sprayen i trynet hadde blitt noe så inni helvetet irritert da jeg slo han i siste runde (turneringsopplegg) i CS. Da slo han så hardt han kunne i det nye tastaturet sitt, dog tenkte han ikke over det store cola glasset han hadde stående likeved. Det datt ned på gulvet og holdt NESTEN på å renne inn i 2 pcer som hadde sidedøren tatt av. Har endel andre historier og, får se om jeg kommer på dem. Har lanet siden 6. klasse, og nå VKII. Utrolig genialt foretak, hvis man tenker over det. Endret 16. november 2006 av Mr.SS Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 (endret) nice nice nice Endret 30. november 2006 av Conquerer Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Jeg husker engang at to kamerater av meg skulle gi meg buksevann på et lan, da jeg sov. I det millisekundet de skulle helle Cola flaska (med vann i) i rævva mi, så vokner jeg opp i en lynreaksjon og sparker flaska ut av hendene deres så de selv får vann på seg. Senere fikk jeg høre at det var en Jedi reaksjon Det er også et annnet feilet forsøk mot meg, og det var når noen hadde helt alt mulig søl og drit (nudler og andre ulumskheter) i battery boksen min, som orginalt var bare halvdrukket. Idet jeg tar opp boksen ser jeg de to bakmennene nesten brekke seg da jeg skal helle i meg energydrikken. Jeg skjønte selvsagt plotet og det hende ingenting Det har også hendt endel med vennene mine. Da kan jeg nevne at når en av kameratene mine sov (forumets "LOZER") så tok naboen min å helte ørsmå mengder iste mellom øyelokkene hans, så da han våknet var øynene hans helt forferdelig klissete. En av de andre her på forumet (b0necrusher) hadde en Axe boks som han skulle bruke på en som sov. Han skulle spraye i håret til vedkommede, hvis jeg ikke husker feil. Da den uheldige skulle få sprayen i seg vokner han plutselig og reiser seg, men allerede for sent; fordi b0necrusher har allerede trykket på sprayutløseren. Dermed får han alt midt i trynet, ikke meningen, men gud hvor morsomt. Samme personen som fikk sprayen i trynet hadde blitt noe så inni helvetet irritert da jeg slo han i siste runde (turneringsopplegg) i CS. Da slo han så hardt han kunne i det nye tastaturet sitt, dog tenkte han ikke over det store cola glasset han hadde stående likeved. Det datt ned på gulvet og holdt NESTEN på å renne inn i 2 pcer som hadde sidedøren tatt av. Har endel andre historier og, får se om jeg kommer på dem. Har lanet siden 6. klasse, og nå VKII. Utrolig genialt foretak, hvis man tenker over det. 7294568[/snapback] 7394623[/snapback] lol, offer funker det ikke å svare? jaja: Sykt mye LAN's du har vært på ass. Dødla nice historier btw Jeg skal på mitt første TG nå btw , håper jeg får noen feete historier der #Teamquadrat @ Qnet Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Den største må jo og ha være og glemme og sette i skjemkortet og nettverkskortet før jeg gikk. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Den største må jo og ha være og glemme og sette i skjemkortet og nettverkskortet før jeg gikk. 7394651[/snapback] Hvordan i alle dager får du til det? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. november 2006 Rapporter Del Skrevet 30. november 2006 Den største må jo og ha være og glemme og sette i skjemkortet og nettverkskortet før jeg gikk. 7394651[/snapback] Hvordan i alle dager får du til det? 7396498[/snapback] Års erfaring tipper jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Arh. Gode gamle lan-tider.. Har glemt alt idiotiet jeg fant på.. Men en gang sovna jeg stående, for deretter å velte/falle... Hadde da vært våken 85 - jepp; åttifem - timer i strekk, og konsumert 24 bokser Battery, samt kosmiske mengder kaffe/cola. Trenger jeg å si at det var på nettop dette LANet jeg kom over Diablo 2 for første gang? Endret 1. desember 2006 av Slettet-EkRmMDKFIU Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Ingen veldig store LAN tabber, bare glemt nettverkskabel, tastatur eller mus noen ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå