Laserbeam Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Hmm, blir Warpzone nå på lørdag, men tviler på det blir noe tull der 6994947[/snapback] seriøst et LAN uten noe tull er ikke et "ordentlig" LAN Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 1 Arrangerte LAN for 40-50stk en gang. I en misjonssal. 2 På samme lanet. Bordene ble satt opp i en fei. De var av typen med sammenleggbare ben. På et av bordene, hadde en av oss som satt de opp, ikke foldet ut det ene benapret godt nok, slik at de ikke var låst i utfoldet stilling. Det gikk som det måtte gå, bordet i bakken med ett stk kabinett oppå. Maskinen startet ikke, men pga. garanti ville han ikke åpne det. Lettelsen var stor da jeg senere fikk vite at maskinen funket fint, cpuen hadde bare hoppet ut. 3 På samme lanet. Vi tenkte ikke på å plassere ut søppelsekker. Dette var vårt første store LAN, tidligere hadde vi bare hatt mindre LAN der alle følte ansvar for å holde det ordentlig der vi var. Utleieansvarlig kom på befaring rett etter at folk hadde dratt, og vi hadde fjernet bordene. Jeg trodde han skulle få drypp der han sto og betraktet et middels stort fjell av søppel vi var i ferd med å sope sammen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Usj... ble ingen tabber, men jeg klarte å sovne med laptop'en på fanget, gikk bra, dog. 10 store brusflasker, 8 pizzaer og 5 poser potetgull på tre dager ! Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 (endret) Noen som har hatt matkrig på lan da? vis, hva kastet dere på hverandre? 6970124[/snapback] Vi kastet pizza med salsasaus på hverandre Var så happy når jeg måtte vaske EDIT: En kamerat av meg hadde spilt FIFA i 5 timer uten å si et ord. Til slutt var alle lei av det fifa dritet hannes at jeg tok en liten støvsuger og slo i hodet hannes og han blir lett hissig. Det resulterte i at jeg fikk en chipspose trykket over skallen Så luktet jeg chips resten av den dagen Endret 7. oktober 2006 av eewar Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 7. oktober 2006 Del Skrevet 7. oktober 2006 Vi kastet pizza med salsasaus på hverandre Var så happy når jeg måtte vaske 7021545[/snapback] Huff så guffent Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 8. oktober 2006 Del Skrevet 8. oktober 2006 Vi kastet pizza med salsasaus på hverandre Var så happy når jeg måtte vaske 7021545[/snapback] Huff så guffent 7021550[/snapback] Nja... Egentlig ikke faktisk. Vi hadde jo bad med to dusjer, men nei: vi dusjet ikke to og to Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Vi kastet pizza med salsasaus på hverandre Var så happy når jeg måtte vaske 7021545[/snapback] Huff så guffent 7021550[/snapback] Nja... Egentlig ikke faktisk. Vi hadde jo bad med to dusjer, men nei: vi dusjet ikke to og to 7028190[/snapback] det var nå bra da Lenke til kommentar
albions Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 /me sovna stående....16 battery var visst ikke nok etter 95 timer med våkenhet 3009158[/snapback] Herregud.. er det rart folk dør foran pc`en Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Man dør ikke av søvnighet... bare sovner XD Endret 9. oktober 2006 av Mixy Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Er på TCP, ingen tabber hittil. Eneste var vell at en kamerat mista pc i gulvet så CPU blokka knakk elns. Så han mått hjem og fikse, gikk greit. Han kom tilbake en time etter... Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har vel egentlig ikke gjort noe spesielt farlig. Men kan ta en om kompisen min istedet. Vi dro iallefall på lan på rena en gang. Han hadde vært oppe fra torsdags morgen til lørdag kveld, og han sovner jo selvfølgelig da. Iallefall skriker vi til han at mora hans har kommet for å hente han. Han hopper opp og begynner å pakke pcen (det morsomme er at det er en annens pc(en som vi ikke kjente i det hele tatt, som gikk med militærbukser stappet godt ned i armyboots). Han lemper alt ned til der man går ut til parkeringsplassen, og der sovner han. 30 min senere finner en svært sur fyr ut at pcen er borte, og at en halvfeit fjortis sover oppå skjermen hans (lcd). Heldigvis for han så var purken på inspeksjon da Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 var ikke akkurat lan tabbe men når jeg var ute på fest under warpzone (ja sitter der nå) så var det en som måtte sove, så når han sov så skrek jeg alt jeg hadde mitt i trynet hans, endte opp med at han slo til meg hardt i skulderen Lenke til kommentar
Feonar Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Herregud, hva i Mohammeds navn er poenget med å poste når du ikke har noe mer enn det der å komme med? Skammelig, rett og slett. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 komme med hva? det var en helt forjævlig tabbe gjort under et LAN men ikke på et LAN, du trenger ikke å gå til personangrep, du kunne heller sagt at det ikke passet helt inn. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 komme med hva? det var en helt forjævlig tabbe gjort under et LAN men ikke på et LAN, du trenger ikke å gå til personangrep, du kunne heller sagt at det ikke passet helt inn. 7047586[/snapback] Må si meg enig med Feonar egentlig. Han kommer heller ikke med personangrep. Dette passer i mine øye ikke inn i denne tråden. Hva skulle vitsen med å skrike en kompis i tryne være? Gir det deg noe? Syns du det var morsomt? En kompis som sårt trenger litt søvn? Huff. Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 han trengte ikke søvn han var dridas så han måtte legga seg ned så meg brisen så eg va måtte ha det litt fun men nok om det. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 han trengte ikke søvn han var dridas så han måtte legga seg ned så meg brisen så eg va måtte ha det litt fun men nok om det. 7056435[/snapback] Unnskyld meg. Men ta å les igjennom det du skrev der. Prøv å omformuler eller noe, for jeg skjønte niet, nada, niks Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 han var piss dridas (full som bare faen) så han la seg te og sova litt. Jeg som var litt brisen måtte bare utnytte sjangsen og gjorde det dummeste jeg kunne gjøre rope alt jeg kunne. men nokk om det, dum ting sagt på feil plass min feil >_< Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 forige LAN vi arrangerte, så kollapset 2stk bord noe som var JÆVLIG flaks var at på dei bordene var det bare skjermer som var plasert, og bordet ved siden sto der 3 stk PCer, i prisklassen 20k+ Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 skjedde noe nesten lignende på warpzone, ene bordet jeg satt på kollapset det bordet jeg satt på heldigvis var det på slutten av lanet og alt jeg hadde var på gulvet (thank god ;D) føler bordbeina til warpzone bordene er enormet lette og knekke, knakk nesten to bordstøtter på warpzone bare ved å ha bena på dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå